29 травня о 18:00Вебінар: Фізика для сучасного школяра: традиції, інновації, STEM

Урок "Підсумкове повторення навчального матеріалу за курс 5 класу"

Про матеріал
Мета підсумкової контрольної роботи - перевірка рівня навчальних досягнень учнів з математики за курс 5-го класу.
Перегляд файлу

Підсумкова (річна) контрольна робота

Варіант 1

1 рівень

  1. Число три мільярди двісті п’ять мільйонів  вісімдесят два                         1 (б.)

записується так:  

А   3 205 082

Б   3 205 82

В   3 000 205 082

Г   3 205 000 082

 

  1.     Сума чисел  8,4  і  4,16 дорівнює:                                                                  1 (б.)  

 

А   12,56

Б   13,2

В   12,2

Г   11,56

 

 

 

  1.     Обчисли 2,768·100                                                                                       0,5 (б.)

 

А    27,68                

Б   276,8

В   2768

Г   0,2768

  1.    Добуток 5, 2 · 2,48 =                                                                                     0,5 (б.)

А   1,2896

Б   12,896

В   128,96

Г   1289,6

 

ІІ рівень

  1.     В  Українських  Карпатах  (Львівська область)  найвищими  вершинами         1 (б.)          є гори:  Пікуй (1406 м),  Магура (1365 м),  Парашка  (1271 м), Зелемін (1167 м),                         Тростян  (1235 м),   Явірник (1123 м).  Яка  середня  висота  цих  вершин ?

Округліть результат до десятих.

А   1276,8 м

Б   1261,2 м

В   1262,1 м

Г   1266,8 м

 

6.  Порівняйте числа:                                                                                            1 (б.)                                                                                                                                

а) і;  б) і 1;  в) і 1.

 

7.  Знайдіть корінь рівняння      х : 45, 12 = 6,7                                               1 (б.)                                                              

 

 

А   302,304

Б   302,314

В   312,304

Г   301,304

                          

ІІІ рівень

8. Під час літніх канікул учні вирішили здійснити туристичний похід          2 (б.)                                                                              до гори Парашка. Першого дня вони пройшли 25% маршруту, другого            дня – 40% всього шляху, а третього – 14 км. Скільки кілометрів учні       пройшли за три дні?

9. Розв’яжіть рівняння 31,2 : ( 3х + 4,8) = 5,2                                                     1 (б.)

 

ІV рівень

10. Які цифри можна підставити замість *, щоб нерівність 5, 7*8 < 5, 74      1 (б.)

була правильною?

11. Знайдіть площу  затушованої фігури.                                                              2 (б.)

                          14 см

      

    10 см                                           4 см

 

                                          

                                    8см

docx
Додано
22 травня
Переглядів
2327
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку