Тема: « Підсумковий урок української літератури за І семестр у 6 класі»
Мета: узагальнити й систематизувати матеріал, вивчений упродовж І семестру; розвивати логічне мислення, пам’ять; удосконалювати навички виразного читання та зв’язного мовлення; сприяти закріпленню читацьких інтересів і пріоритетів, здатності учнів орієнтуватися в сюжетах, подіях, системах образів; формувати інтерес до читання; виховувати любов до української художньої літератури, захоплення творчістю митців слова.
Обладнання: портрети Л. Глібова, О. Гавроша, Т. Шевченка, Г., Сковороди, І. Франка, М. Ткача; учнівські лепбуки; книга « Напутні дари для дітвори від карпатського мудреця Андрія Ворона»
ОСНОВНА ЧАСТИНА
І Зупинка « Теоретична»
ІІ Зупинка « Цікавинки про письменників»
(Учні називають з-4 факти з життя письменників, портрети яких їм демонструє вчитель)
ІІІ Зупинка « Цитатна»
( Учні повинні за цитатою визначити назву твору, автора, рід, жанр)
Полягти кістьми, сконати,
Ніж в землі чужій, ворожій
В славі й шані пробувати».
Українські люди,
Єднаймося, братаймося
В товариство чесне.
ІV Зупинка « Представлення лепбуків»
Учні демонструють лепбуки за творчістю письменника, прочитаним його твором .
V Робота з підручником
Читання уривків з книги « Напутні дари для дітвори від карпатського мудреця Андрія Ворона»
Метод « Мікрофон»
V І Творча робота
1 група – есе за порадою
Виберіть будь-яку із запропонованих карпатським мудрецем пораду та напишіть за нею вільне есе.
2 група- есе « Власні правила життя»
V ІІ Рефлексія Анкета « Три М»
Назвіть три моменти, які у вас вийшли добре в процесі уроку, і запропонуйте одну дію, яка поліпшить вашу роботу в наступному семестрі.
V ІІІ Домашнє завдання на канікули
Доберіть власні світлини або відшукайте потрібні ілюстрації в інтернеті. У фоторедакторі накладіть текст порад на світлини й створіть мотиваційні дописи на щодень.