18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Урок. "Підсумковий урок за рік. Подорож по країні Інформляндії"

Про матеріал

Подорож по країні Інформляндії; закріплення набутих знаннь і вмінь з курсу «Інформатика»; розвиток логічного мислення, пам'яті; демонстрування поетичних здібностей" виховання бажання досягати поставленої мети.

Перегляд файлу

УРОК №34                                                                                               

 

Тема. Підсумковий урок. Подорож по країні Інформляндії

Мета. Закріплювати  набуті знання з курсу «Інформатика»; розвивати логічне мислення, пам'ять; виховувати бажання досягати поставленої мети.

Тип уроку. Закріплення і корекція знань.

Обладнання. Малюнки, тестові завдання, вірші дітей, програма «Paint».

 

Хід уроку

Изображение 027І. Організаційна частина. (4хв)

1. Вчитель. – Діти, от і закінчується навчальний рік.

Сьогодні останній урок з комп’ютерної азбуки.

За цей рік ви багато нового дізнались і навчились.

Мудра Сова цілий рік спостерігала за вашими успіхами

і зараз запросила вас до лісової школи, щоб ви разом

 з нею перевірили знання і вміння лісових мешканців. Бо

незабаром прийде найпрекрасніша пора року – літо.

Попереду канікули! А отже нові знайомства, нові зустрічі, нові відкриття.

- Чи згодні ви здійснити останню мандрівку в цьому навчальному році?

2. Конкурс віршів, написаних дітьми, про літо

Літо, літо! Прекрасна пора!

Недаремно його любить українська дітвора.

Літо, літо! Весела пора!

Бо любить відпочивати Червонянська дітвора.

(Авраменко Олександра)

 

Літо сонячне прийшло,

 Добрий настрій принесло.

Киці в садку, лисоньці в ліску, карасику у річці

І звичайно моїй сестрі, Марічці.

(Гордійчук Анастасія))

 

Вже дівчатка на горбочку,

Сплели собі по віночку.

А кульбабок й полину назбирали для чайку,

Щоб зимою не хворіти,

з вірусами не дружити.

Ти із літечком дружи,

Так, як дівчатка теж роби.

(Жарик Тимофій)

 

Бігла киця до хати,

Щоб сказати своїм малятам,

Що літечко прийшло,

Тепло і радість принесло.

То ж маленькі кошенятка,

прибігайте, мерщій до кладки.

Будемо купатись, сонечку всміхатись.

Проміння його ловити, щоб ніколи не хворіти.

(Герасимова Ангеліна))

 

У Миколки сьогодні свято –

Десяток отримав багато.

А завтра вже канікули, весела пора!

Ура! Ура! Ура! Миколка промовляє.

Його ніжки стрибають, до річки поспішають,

Изображение 016Де друзі вірні, на нього чекають.

(Пивоварова  Юлія)

ІІ. Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі. (2хв)

1. «Чи знають звірята правила безпеки?»

Коли півник настрій має,

На комп’ютері він грає.

CAT10Цілий день і цілу ніч,

Не виключаючи сидить.

Ви так, діти, не робіть,

А зір свій бережіть.

 

2. Кіт для кішки,

Купив комп’ютера у білки.

Швидко його включив,

Хоч не знав, як це робить.

 

Изображение 988153.Ішов веприк через ліс,

У мішку комп’ютер ніс.

Ще були там бурячки

Й для малечі іграшки.

Хіба можна так робити?

Комп’ютер любить чистоту,

Изображение 020І жити зовсім не в мішку.

 

4. Сидить заєць на пеньку,

Спів зозулі слухає.

Ку-ку! Ку-ку! Ку-ди –ди-ди ти сів на кла-ві-а-ту-ру!

Ти на зайця не дивись,

 До порядку привикай,

Речей своїх не розкидай!

5.Жабка вилізла на стіл,

Повитирала всюди пил.

Не забула й клавіатуру,

принтер, сканер, монітор.

Але правила вона знає,

Все сухою серветкою витирає.

ІІІ. Розминка. (6хв)

  1. Переставте одне число в кожному ряді так, щоб усі числа були розташовані певному порядку:

20, 17, 14, 5, 11, 8, 2;

TRAFSIGN1, 6, 16, 11, 21, 26;

19, 17, 15, 11, 13, 9.

2. Спостерігаючи за світлофором біля свого будинку, Миколка з

 деякий час нарахував, що червоне світло спалахувало 20 раз. Скільки

 за цей час засвічувалося червоне і скільки жовте світло?

(Оскільки зелене світло спалахувало по одному розу, то воно засвічувалося

 19 раз, а жовте спалахувало по два рази, між кожними послідовними

спалахами червоного, то воно засвічувалося у два рази більше, тобто 38 раз)

3«Розв’яжи ребуси».Завдання 4 (робочий зошит)

4«Утвори нове слово». Завдання 3 (робочий зошит)

 ІV. Закріплення знань і умінь учнів Лісової школи. (6хв)

1.Тестові завдання.

1.Для того щоб завантажити графічний редактор «Paint», необхідно натиснути:

а) Стандартні → Пуск → Усі програми →«Paint»;

б) «Paint»→ Усі програми → Стандартні → Пуск;

в) Пуск → Усі програми → Стандартні → «Paint».

 

2.Набір інструментів у графічному редакторі «Paint»називається:

а) кольоровими фарбами;

б) кольоровими олівцями;

в) кольоровою палітрою.

 

3. Вибери назви предметів, які допомагають людині отримати інформацію.

а) ковдра, портфель, телевізор, парта;

б) книжка, газета, голка, олівець;

в) радіо, телебачення, телефон, оголошення.

 

4. В якій державі було створено одну з перших в Європі електронно-обчислювальних машин:

а) в Англії;

б) у Франції;

в) на Україні.

 

5. Операційна система –це:

а) набір спеціальних програм, які керують усією роботою комп’ютера та контролюють виконання всіх програм;

б) набір спеціальних пристроїв, які забезпечують ввімкнення і вимкнення комп’ютера;

в) набір пристроїв, які можна побачити і помацати.

 

6. Носіями інформації є:

а) рюкзак, сумка, диск;

б) компакт-диск, системний блок, підручник;

в) вінчестер, магнітна стрічка, компакт-диск.

 

2. «Покажи клавішу?»

1.Якщо її натиснути, то зникне буква, що знаходиться праворуч від курсору?

2. Цю клавішу використовують тоді, коли потрібно, щоб усі букви були великими.

3. Її натискають, коли потрібно відмінити команду, яку ще не почав виконувати комп’ютер.

4. За допомогою цієї клавіші встановлюють проміжок між словами.

5. Ця клавіша підтверджує те, про що запитує комп’ютер.

6. Якщо її натиснути, то буква, що знаходиться ліворуч від курсору зникне.

7. Ці клавіші вправно керують курсором по екрану монітора.

8. Цю клавішу використовуємо для введення великої букви.

 

3. «Які предмети допомагають зберігати інформацію».Завдання 1 (робочий зошит)

4. Робота за комп’ютером. (15хв)

1. Програма «Paint». За допомогою геометричних фігур, використовуючи кольори веселки, намалювати килимок, для подарунку лісовим мешканцям. Внизу, під килимком, за допомогою клавіатури набрати побажання, які б ви хотіли їм передати.

2. Релаксація

* Кругові рухи очима за годинниковою стрілкою і проти годинникової стрілки (по 5 разів).

* Малювання «носом»букв, які називає вчитель.

3. «Перевір свою пам'ять»

На полицях розставлені знайомі речі. Протягом декількох секунд ти дивишся на них, запам’ятовуєш розташування їх на полицях. Потім за допомогою миші повинен все поставити на своє місце.

4. «Розшифруй прислів’я». Завдання 2 (робочий зошит)

VІ. Підсумок уроку  (2хв)

1. Бесіда

  •              Діти,  чи сподобалось вам протягом року подорожувати з Ганнусею, Мудрунчиком і Елзіком?
  •              Яка подорож найбільше запам’яталась? Чому?
  •              Чи допомагали вам знання, набуті на уроках «Інформатики», на інших уроках?
  1. Читання дітьми власних віршів

Весь ліс аж гуде,

Пора відпочинку до нас йде.

Тільки Зайчик не радіє,

Бо за Елзіком сумує.

(Куць Сніжана)

 

Кицю, кицю, де була?

Я комп’ютера вивчала, з Елзіком подорожувала,

Малювати вчилась я, без фарб і олівця.

А хіба таке можливо?

Так, можливо, бо комп’ютер - диво,

Вміє він усе на світі,

тільки треба схотіти.

(Колеченко Дмитро)

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, Розробки уроків
НУШ
Додано
24 березня 2018
Переглядів
648
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку