Мета: ознайомити учнів з малою рукописною буквою ф, навчити писати її; формувати вміння читати й писати склади та слова з буквою ф; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита, писати ручкою, списувати надруковані речення; розвивати уміння будувати речення за поданим початком і малюнком, складати розповідь за малюнком, про свої спогади та враження; виховувати інтерес до розваг, цікавих занять.
Очікувані результати: здобувач освіти вміє писати малу рукописну букву ф; склади та слова з буквою ф; списувати речення; вміє орієнтуватися в сітці зошита, не виходити за межі робочого рядка, дотримується поля.
Формування ключових компетентностей:
уміння вчитися: приймати мету, яку ставить вчитель; створити умови, що сприяють появі інтересу до навчальної книги — букваря, бажання вчитися; контролювати й оцінювати свої результати; розвивати спостережливість, уміння порівнювати, аналізувати; розвивати критичне мислення, уміння висловлювати свою думку; самоорганізовуватися до навчальної діяльності, виконувати завдання за зразком, співпрацювати в парі, виконувати розумові операції й практичні дії;
комунікативної: розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи);
соціальної: розвивати здатність продуктивно співпрацювати з однокласниками в парі, групі; виховувати толерантність, повагу до однокласників та членів родини;
здоров’язберігаючої: формувати основи культури здоров’я під час письма;
інформаційної: удосконалювати вміння добувати й опрацьовувати інформацію із зошита з друкованою основою.
Обладнання: таблички зі словами для стіни слів; мультимедійний комплект.
Тип уроку: комбінований урок.
І. Організація класу
Хто готовий до уроку, помахайте ручкою
- Хто буде уважним на уроці, посміхніться.
- Хто буде старанним, покажіть лайк
ІІ. Актуалізація опорних знань
Які звуки вона позначає?
ВІРШ
Фазан на ферму прилетів.
Фламінго там його зустрів.
На фермі фея ще жила.
Фазану флейту подала.
СЛОВНИК. Флейта, фазан, фламінго
ГРА “Впіймай звук”. LEGO
Фарба, жираф, фонтан ……
ЗАВДАННЯ 2 в прописі
ЗАВДАННЯ 3 в прописі. МНЕМОДОРІЖКА
Заповнити кросворд та скласти усно речення за мнемодоріжками
ІV. Оголошення теми уроку
V. Робота по темі уроку
- Уважно розгляньте друковану та прописну букви. Чи схожі вони? Чим відрізняються?
ГРА “ Піжмурки”
ГРАФІЧНІ ПРИКЛАДИ
ПАЛЬЧИКОВА ГІМНАСТИКА
…..
Письмо ЕЛЕМЕНТІВ букви ф
Письмо БУКВИ ф. Конкурс Красунь.
ВІДЕО
Письмо БУКВОСПОЛУЧЕНЬ
ФІЗХВИЛИНКА
Уявіть, що ви буква Ф. Зробіть ….
Написання РЕЧЕНЬ
ТВОРЧА робота. Групова робота
VІ. Підсумок уроку
РЕФЛЕКСІЯ
Кубик. Блума
Назви: Яку букву ми писали сьогодні на уроці?
Поясни: Як можна поєднувати букву ф з іншими буквами?
Чому: Буква Ф позначає приголосний ф?
Поділися: своїми враженнями про сьогоднішній урок
Запропонуй: над чим треба попрацювати ще
Придумай: На що схожа буква Ф?
Емоційна рефлексія . “Фонтан”
Вправа “Салют”