Урок "Письмо великої букви Ф"

Про матеріал
Конспект уроку в 1 класі. Навчання грамоти. Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О.Я.
Перегляд файлу

Мета: ознайомити учнів з малою рукописною буквою ф, навчити писати її; формувати вміння читати й писати склади та слова з буквою ф; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита, писати ручкою, списувати надруковані речення; розвивати уміння будувати речення за поданим початком і малюнком, складати розповідь за малюнком, про свої спогади та враження; виховувати інтерес до розваг, цікавих занять.

Очікувані результати: здобувач освіти вміє писати малу рукописну букву ф; склади та слова з буквою ф; списувати речення; вміє орієнтуватися в сітці зошита, не виходити за межі робочого рядка, дотримується поля.

 Формування ключових компетентностей:

уміння вчитися: приймати мету, яку ставить вчитель; створити умови, що сприяють появі інтересу до навчальної книги — букваря, бажання вчитися; контролювати й оцінювати свої результати; розвивати спостережливість, уміння порівнювати, аналізувати; розвивати критичне мислення, уміння висловлювати свою думку; самоорганізовуватися до навчальної діяльності, виконувати завдання за зразком, співпрацювати в парі, виконувати розумові операції й практичні дії;

комунікативної: розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи);

соціальної: розвивати здатність продуктивно співпрацювати з однокласниками в парі, групі; виховувати толерантність, повагу до однокласників та членів родини;

здоров’язберігаючої: формувати основи культури здоров’я під час письма;

інформаційної: удосконалювати вміння добувати й опрацьовувати інформацію із зошита з друкованою основою.

Обладнання: таблички зі словами для стіни слів; мультимедійний комплект.

Тип уроку: комбінований урок.

 

І. Організація класу

 Хто  готовий до уроку, помахайте ручкою

- Хто буде уважним на уроці, посміхніться.

- Хто буде старанним, покажіть лайк

 

ІІ. Актуалізація опорних знань

  •          Яку букву вивчали на уроці читання?

Які звуки вона позначає?

ВІРШ

Фазан на ферму прилетів.

Фламінго там його зустрів.

На фермі фея ще жила.

Фазану флейту подала.

  

СЛОВНИК. Флейта, фазан, фламінго

 

ГРА “Впіймай звук”. LEGO

Фарба, жираф, фонтан ……

 

ЗАВДАННЯ 2 в прописі

 

ЗАВДАННЯ 3 в прописі. МНЕМОДОРІЖКА

Заповнити кросворд та скласти усно речення за мнемодоріжками

 

ІV. Оголошення теми уроку

  •          Сьогодні на уроці ми навчимося писати маленьку букву ф, поєднувати її з іншими буквами у складах та словах.
  •          Отже, мандруємо в гості до букви Ф

 

V. Робота по темі уроку

- Уважно розгляньте друковану та прописну букви. Чи схожі вони? Чим відрізняються?

ГРА “ Піжмурки”

  •          Знайдіть зайву букву
  •          З якими рукописними буквами ф має однакові елементи

 

ГРАФІЧНІ ПРИКЛАДИ

  •          В якому із прикладів отримаємо букву ф?
  •          Отже, з яких елементів складається рядкова буква ф?

 

ПАЛЬЧИКОВА ГІМНАСТИКА

  •          Щоб почати писати у зошитку, зробимо спочатку пальчикову гімнастику
  •          Уявимо, що ми музиканти. Пограємо спочатку на фортепіано, на флейті

…..

   Письмо ЕЛЕМЕНТІВ букви ф

 

   Письмо БУКВИ ф. Конкурс Красунь.

 

   ВІДЕО

  •          Письмо у повітрі із заплющеними очима
  •          Письмо в зошиті

 

   Письмо БУКВОСПОЛУЧЕНЬ

  •          Роздивіться три букви  ф. Чим вони відрізняються?
  •          Так, довжиною хвостиків (з’єднувального елемента)
  •          Яка з цих буде поєднуватися з іншою середнім, нижнім, верхнім з’єднанням?

 

      ФІЗХВИЛИНКА

Уявіть, що ви буква Ф. Зробіть ….

   

     Написання РЕЧЕНЬ

  •          Прочитайте речення
  •          Правила про речення
  •          Диктування речення
  •          Перевірка
  •          Списування другого речення
  •          Перевірка

 

     ТВОРЧА робота. Групова робота

  •          Намалюйте що ви уявляєте під буквою Ф

 

VІ. Підсумок уроку

    РЕФЛЕКСІЯ

Кубик. Блума

Назви: Яку букву ми писали сьогодні на уроці?

Поясни: Як можна поєднувати букву ф з іншими буквами?

Чому: Буква Ф  позначає приголосний ф?

Поділися: своїми враженнями про сьогоднішній урок

Запропонуй: над чим  треба попрацювати ще

Придумай: На що схожа буква Ф?

 

Емоційна рефлексія . “Фонтан”

  •          Давайте оживемо наш фонтанчик. Якщо ви все зрозуміли, були старанними, приклейте свою краплиночку. Якщо треба ще попрацювати над чимось, тоді прикріпите пізніше.

 

Вправа “Салют”

  •          Наш фонтан ожив. Виконайте, будь ласка, такі рухи

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Навчання грамоти, Розробки уроків
НУШ
Додано
3 січня
Переглядів
30
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку