Прізвище, ім’я, по батькові Данько Ніна Юхимівна
Тема «Навколишнє середовище»
Предмет, клас Англійська мова, 9 клас
Навчальні цілі:
|
Синхронний режим (зміст /завдання), 3 год |
Інструменти |
Асинхронний режим (зміст /завдання), 4 год |
Інструменти |
Інструкції для роботи (так/ні) |
|
Пояснення матеріалу, Отримання навчальних матеріалів учнями |
Аналізує стан навколишнього середовища, виокремлює основні, нагальні проблеми людства, пояснює чому саме їх треба запобігати, пояснення додаткового матеріалу
|
Google Meet Використовуючи презентації з демонстрацією екрану |
Процеси навколишнього середовища, правило “The Three Rs!” (Recycle, Reduce, Reuse). Опрацювання матеріалів та текстів |
Презентації та відео в Google Classroom, |
так |
|
Сприймання та усвідомлення матеріалу, первинне закріплення |
Завдання на діагностику навколишнього середовища вашої місцевості, виділення основних проблем. Дискусія по визначеним проблемам |
Quizizz |
Дати відповіді на запитання в кінці тексту. Написання короткого есе про захист довкілля, вживаючи нові сполучникові слова і вирази |
Quizizz |
так |
|
Формування вмінь, засвоєння способів діяльності |
Формування навичок вживання нових лексичних одиниць; прищеплення любові до природи; спільна робота (учнів і вчителя) по вживанню Modal Verbs |
Google Meet з використанням заготовленого матеріалу в Google Classroom |
Опрацювання граматичного матеріалу, заповнення таблиць на вживання Modal Verbs |
Презентації та відео в Google Classroom, |
ні |
|
Контроль та оцінювання |
Виконання тестових завдань, виконання граматичних вправ |
Google Meet з використанням презентації та чату |
Надсилання файлів в Google Classroom |
Тести в Google формах |
так |
|
Оперативне інформування учнів |
так |
|||||