Урок:"Плетіння гачком".7 клас.

Про матеріал

Тема;Основні елементи плетіння гачком. Мета;засвоєння учнями понять про основні елементи плетіння гачком та їх умовні позначення.

Перегляд файлу

УРОК №2-3

 ТЕМА:  ОСНОВНІ ЕЛЕМЕНТИ ПЛЕТІННЯ ГАЧКОМ 

 

МЕТА:  Засвоєння учнями понять про  основні елементи плетіння гачком та їх умовні позначення; формування вмінь виконувати повітряну петлю, ланцюжок, напівстовпчик, стовпчик без накиду, стовпчик з накидом; розвиток наочно-образного мислення, координації і точності рухів рук; виховання працездатності й наполегливості під час виконання роботи.

 

ІНСТУМЕНТИ ТА МАТЕРІАЛИ: Гачки для плетіння різних розмірів , нитки, ножиці.

 

НАОЧНІ ПОСІБНИКИ ,  ДОДАТКОВІ МАТЕРІАЛИ:  плетені зразки ланцюжка, напівстопчика,  стовпчика без накиду, стовпчика з накидом, інструкційні картки, підручник для 7 класу «Трудове навчання. Обслуговуючі види праці».

 

ТИП УРОКУ:  урок формування вмінь та навичок

 

 

                                                  ХІД УРОКУ

І. Організаційна частина

 

- Привітання, перевірка присутніх та готовності учнів  до уроку

-Створення  позитивного емоційного настрою учнів .

 Я рада бачити всіх вас на сьогоднішньому занятті, яке мені хотілося б розпочати з такого повідомлення: « Колібрі за 1 секунду робить 200 змахів крилами», а це, повірте, неабияка працездатність. Тож я бажаю і вам такої ж  старанності, наполегливості впродовж усього сьогоднішнього уроку.

 

ІІ. Актуалізація опорних знань та життєвого досвіду учнів

 

-  Яку тему ви вивчали на попередньому уроці?

 

- Які вироби можна зв’язати гачком?

 

Закінчити речення:

- Гачки бувають : дерев’яні , металеві……

- Загострений кінець гачка називається…..

- Під час плетіння гачок слід тримати…..

 

- Яку будову має гачок?

- Які нитки використовують для в’язання гачком

 

 

ІІІ.  Мотивація навчальної діяльності учнів. Повідомлення теми та мети уроку

 

На сьогоднішньому уроці ми почнемо опановувати майстерність роботи з гачком. Упродовж заняття ви ознайомитесь із прийомами плетіння таких основних елементів , як повітряна петля, ланцюжок, півстовпчик,стовпчик без накиду, стовпчик з накидом, а також дізнаєтесь, якими умовними позначеннями можна записати ці елементи . Отже , тема нашого заняття –

« Основні елементи плетіння гачком та їх умовне позначення». Виходячи з назви нашої теми , які завдання на вашу думку , нам необхідно буде виконати? Надалі, коли ви працюватимете над створеннями візерунків чи виробів , вам стануть у пригоді знання, отриманні на сьогоднішньому занятті. Тож якщо ви будете уважними , старанними й наполегливими, то будь - яка робота  буде вам під силу.

 

ІV. Практична робота

 

 Робота над виготовленням будь–якого виробу починається з плетіння ланцюжка, який складається з повітряних петель. Але, щоб розпочати роботу, потрібно знати ще й інші елементи , без яких плетіння неможливе. Окрім повітряної петлі, до основних елементів належать півстовпчик або глуха петля, стовпчик без накиду, стовпчик з накидом. Для позначення цих елементів на схемах використовують такі умовні позначення:

∙ - Повітряна петля ( петля підйому)

  - Півстовпчик

∩ - Глуха петля;

+ - Стовпчик без накиду;

† - Стовпчик з накидом

Ці  позначки використовують для схематичного запису візерунків , яким дуже зручно користуватися під час плетіння.

 

 Перш ніж розпочати практичну роботу, пригадаймо  правила безпечної праці під час плетіння гачком. А тепер відкрийте підручники на с. 103  і прочитайте ці правила.

  • Після  повторення правил учитель пропонує дітям розглянути інструкційні картки, що знаходяться в них на партах, та  зразки узорів , сплетених ланцюжком, півстовпчиком, стовпчиком без накиду, стовпчиком з накидом.
  • Учитель пояснює , демонструє та коментує технологію їх утворення. Можна продемонструвати учням відеоролик з технологією плетіння основних елементів .
  • Учні розпочинають  виконання завдання, учитель забезпечує їх безперервну роботу , проводить поточний індивідуальний або груповий інструктаж.

 

Проведення хвилинки відпочинку ( руханки ):

 

Треба, діти , нам хвилинку приділити відпочинку:

Простягніть вперед ви ніжки , потягніться , наче кішка,

Помахайте головою, мов не згодні ви зі мною .

Вправо , вліво поверніться , до сусіда посміхніться.

Від роботи відпочили? Знов приймаємось за діло.

 

 Після завершення приймає виконану роботу, оцінює її , звертає увагу на її якість, демонструє найкращі зразки , а потім представляє вироби з недоліками (за потреби), пояснюючи причини їх виникнення та способи усунення.

 

V. Підбиття підсумків заняття

 

Які основні елементи плетіння гачком ви знаєте?

Для чого потрібне їх умовне позначення?

 

VІ. Домашнє завдання

 

Підготувати інформаційні джерела про плетіння гачком

 

docx
Додано
20 вересня 2020
Переглядів
1247
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку