Мета Поглибити знання учнів про добро і зло.
Формувати моральні уявлення і почуття, розвивати оцінювальні
навички.
Привертати до першооснов – Добра і Любові; виховувати бажання
творити добро.
Тема Дорогою Добра
Мета Поглибити знання учнів про добро і зло.
Формувати моральні уявлення і почуття, розвивати оцінювальні
навички.
Привертати до першооснов – Добра і Любові; виховувати бажання
творити добро.
Хід уроку
І. Організація класу
Я усміхаюсь сонечку:
Здрастуй, золоте!
Я усміхаюсь квіточці, -
Хай вона росте!
Я усміхаюсь дощику:
Лийся, мов з відра!
Людям усміхаюсь я,
Зичу їм добра!
ІІ. Актуалізація знань
ІІІ. Повідомлення теми уроку
IV. Мотивація навчання
Всім нам хотілося б жити в чарівній країні, де панує добро і справедливість. Але не завжди це вдається. Тож давайте візьмемось за руки, відчуємо тепло долонь своїх товаришів. Побажаємо один одному добра, щастя, успіхів,
наполегливості. Вони нам знадобляться. Адже для того, щоб побороти зло, нам потрібно прикласти чимало зусиль. Тільки переборовши всі труднощі на своєму шляху, ми зможемо дати відповідь на питання: «Коли добро перемагає зло?»
V. Розкриття теми уроку
Закрийте очі. Уявіть, що сонячні промені пронизують вас. Вони не залишають жодної темної цяточки у вашому тілі. Кожен з вас, ніби велика яскрава куля, що дарує тепло всім оточуючим. Чи помітили ви , що в класі стало тепліше і світліше? Це ви його наповнили своїм теплом і добротою.
3. Фізкультхвилинка
Діти рухаються під мелодію пісні «Доброта»
Іноді вистачає доброго слова, щоб звеселити людину, зробити їй приємне, або навіть допомогти в біді.
Про це якраз і говорить В. О. Сухомлинський у своєму оповіданні.
а) слухання оповідання;
б) аналіз прочитаного:
- Що сталося з дівчинкою?
- Що приносили їй родичі?
- Чи стала здоровою дівчинка від їхніх подарунків?
- Що їй допомогло?
в) робота в парах:
- прослухайте ще раз слова бабусі, порадьтеся і подумайте над питанням: « Що було могутнього у цьому доброму слові?»
г) висновок:
- Чого вчить нас це оповідання?
5. Робота в групах
Гра «Чия група швидше впорається?»
Прочитайте прислів’я, поясніть їх значення.
Доб Прав
Ву ці та доб
Має ро би ду
Сло ни жи ро
Не му ро кА
Доброму слову ціни немає. Правду кажи та добро роби.
У кожної людини є свій Ангел-охоронець, що охороняє нас від біди. Якщо людина робить добрі справи, то ангел радіє. А якщо злі – то плаче, втрачає свої сили. Я бажаю вам, щоб ви робили тільки добро, щоб ваш Ангел-охоронець завжди радів і приходив на допомогу у скрутну хвилину.
Якщо людина повинна робити те, що я називаю, то плескайте в долоні.
А ще у християн є таке правило: «Люби ближнього свого, як самого себе.»
Бажаю вам завжди дотримуватися цього правила. Саме тоді, коли люди виконуватимуть Заповіді Божі, добро і переможе зло.
Уявіть, що доброта – це Сонечко. Давайте домалюємо йому промінчики.
( на промінчиках слова: чуйність,жорстокість, доброзичливість щедрість, егоїзм, справедливість, любов, лицемірство, милосердя, людяність) Виберіть необхідні слова.
І
\ /
-------- ----
/ \
І
VI. Підсумок уроку
Нехай вогник цієї свічечки освічує наші серця теплом, добротою, любов’ю.
І поки вона горітиме,ми висловимо добрі побажання один одному. А потім простягнемо руки в коло і скажемо: «Ми беремо з собою все важливе, що було сьогодні з нами, все, чого ми навчилися»
Один рік має 365 днів.
Кожна доба – 24 години.
Кожна година – 60 хвилин.
Отже, рік має 525600хвилин. Як багато часу дає нам Бог! Але яку частину ми приділяємо добрим справам?! Тож поспішайте робити добро!