Урок-подорож для учнів 3 класу

Про матеріал
Урок-квест для учнів 3 класу із застосуванням міжпредметних зв'язків. Мета уроку: Закріплення виконання вправи стійка на лопатках та «міст»; удосконалення вміння лазити по похилій лаві з переходом на гімнастичну стінку, розвивати спритність у рухливих іграх , виховувати інтерес до занять гімнастикою та бажання самостійно займатися фізичними вправами.
Перегляд файлу

«Подорож до Карпат»

Конспект уроку з фізичної культури

для учнів 3-го класу

 

Тема уроку: Техніка виконання акробатичних вправ (гімнастика)

 

Мета уроку: Закріплення виконання вправи стійка на лопатках та

«міст»; удосконалення вміння лазити по похилій лаві з переходом на гімнастичну  стінку, розвивати спритність у рухливих іграх , виховувати  інтерес до занять гімнастикою та бажання самостійно займатися

фізичними вправами.

 

Тип уроку: Урок узагальнення знань.

 

Інвентар: гімнастичні мати, лави, стінка, набивні м’ячі, обручі, скакалка, фізична карта світу, малюнки, іграшки тварини.

 

Місце проведення: спортивна  зала КЗ «Ліцей №13»

 

Структура уроку

 

Частина уроку

Зміст

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина уроку

(10-12хв)

1. Організаційний момент

Шикування, сдача рапорту фізоргом класу.

 

До 30с

Фронтальний

2. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми, мети, завдань уроку.

- Сьогодні ми з вами вирушимо в незвичайну мандрівку до Карпат. Карпати-це найвищі гори в Україні. Зараз ми будемо фотокореспондентами і зробимо фотоальбом із найцікавішими картинами рослинного та тваринного світу. А головне-з’ясуємо, які ми сильні, швидкі, спритні витривалі, гнучкі, як уміємо долати труднощі.

 

 

 

 

До 30с

 

3. Перша зупинка- стройові вправи

- перевіримо, чи не зіб’ємося ми зі стежки, чи не заблукаємо під час походу. А для цього повторимо повороти.

 

До 1хв

Команди «Кругом!»

«Ліворуч!», «Праворуч!»

Слидкувати за чіткістю виконання.

4. Різновиди ходьби та бігу

- Підходимо до потяга (ходьба звичайним кроком)

До 5хв одне коло

Фронтально-потоковий метод. Дистанція-2м.

-  Вирушаємо, набираємо швидкість. (Біг)

3 кола

Збільшувати швидкість

  • Ось ми проїзжаємо просторами нашої батьківщини (Ходьба на носках, потім на п’ятках)

1коло

Руки на поясі, руки за головою. Стежити за правильною поставою та диханням.

Чудові краєвиди нашої країни-безкрайні поля, великі річки густі ліси . Це все перешкоди, що заважають нам  доїхати до Карпат. Друга зупинка - Біг із перешкодами; (біг із високим підніманням стегна; біг із закиданням гомілки)

 

3 *20м

Як перешкоди використовувати м’ячі, гімнастичні лави. Біг по діагоналі зали.

 

-В карпатських лісах водяться змії. Найчастіше зустрічається мідянка. Але не треба хвилюватися, бо вона не отруйна. (Біг «змійкою»).

30м

По діагоналі зали.

Учні тримають один одного за талію.

-На нашому шляху болото. (Біг по купинах; ходьба з глибоким вдихом та видихом).

2*20м

Збільшити дистанцію. Дихання вільне.

5. Загальнорозвивальні вправи

-Виходимо на галявину, де розімнемо м’язи шиї, рук, тулуба та ніг, трохи підбадьоримось.

До 5хв

Зміст комплексу на окремій картці.

Основна частина уроку

20-25 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Узагальнення знань, удосконалення вмінь і навичок.                                                            -Хлопчики у нас сильні, вони допоможуть перенисти вантаж.

1. Акробатичні вправи

-Наша стежка простягається через навісний місток. Покажіть, по якому містку ви йтимете. (Вправа «Міст»).

До 3хв

Учні по черзі проходять по гімнастичній лаві,руки всторони (лава перевернута, тобто опора, по якій проходять учні, зменшена).

-А хто бачив справжній місток покажіть який він. (Стійка «Міст») (Стійка на лопотках)

До 3 хв

Лікті зведені, тіло випрямлене, ноги вертикально.

2. Лазіння по похилій лаві з переходом на гімнастичну стінку.

-Ось погляньте на ці величезні дерева, (демонстрація малюнків), на яких сидять сови (лазіння по лаві), потім по дереву (гімнастична стінка)), сфотографуйте сову, обережно злізайте.

До 3 хв

Наочність: малюнки мавпочок. Лазіння по лаві на животі, по стінці (довільний спосіб).

3. Вправи на рівновагу

-Пройти по містку, де у прозорій воді видно рибу -це ще одне фото, далі пройти через болото,  по купинах.

До 3хв

Наочність: малюнки річкової форелі. Ходьба по лаві на носках, руки вгору; приставним кроком руки на поясі; стрибки на двох ногах по купинах.

4. Смуга перешкод

-У Карпатах багато хижаків(бурих ведмедів, лисиць, вовків), тому деякі ділянку нашого маршруту треба проходити дуже швидко та дуже обережно.                                                  Змішана естафета:-подолання «крупинок»        - перестрибування перешкоди;                           -оббігання трьох стійок;                                     - повернення назад по прямій.

До 3хв

Слідкувати за дотриманням правил.

5. Естафета «Павучки»

-У Карпатах  дуже багато павуків, комах, жуків.

До 3хв

Пересуватися до відмітки як павук і повернутися назад.

6. Гра «Вудочка».

-Якже опинитися біля річки та не наловити рибки?

До 3хв

Учні стають в коло в центрі якого учитель обертає скакалку, всі стрибають, щоб вона їх не торкнулась.

Заключна частина уроку

3-5хв

1.Ходьба у повільному темпі

-Як головний провідник, я виведу вас із карпатських гір до потяга, адже вечоріє і завдання своє ми виконали. Ви втомилися і тому нам часто доведеться зупинятися, відпочивати. (Рухлива гра на увагу).

До 2 хв

Фронтальний метод.

1свисток-ходьба, 2-зупинка, 3-присід.

2. Шикування в одну ширенгу

-Спокійно підходимо до літака, яким дістанемось додому.

До 30 секунд

За зростом

3. Підбиття підсумків уроку. Рефлексія.

-Чи сподобалась вам «Мандрівка до Карпат»? -які вправи на уроці  ви виконували?                                        -Яким чином виконується перекид вперед?      -Як самостійно навчитися стійці на руках?       -Якими якостями повинен володіти гімнаст, щоб виконувати акробатичні вправи?

До 2хв

Відмітити учнів, які найбільш вправно виконували завдання.

 

doc
Додано
8 лютого 2022
Переглядів
327
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку