Урок-подорож на тему «Закріплення складу чисел першого десятка»

Про матеріал
метою уроку є узагальнити та систематизувати вивчений матеріал, закріпити склад чисел першого десятка. Вчити застосовувати знання в нестандартних ситуаціях. Розвивати логічне мислення, вчити працювати в парах. Виховувати інтерес до математики.
Перегляд файлу

       Тема. Урок-подорож на тему «Закріплення складу чисел першого десятка»

       Мета. Узагальнити та систематизувати вивчений матеріал, закріпити склад чисел першого десятка. Вчити застосовувати знання в нестандартних ситуаціях. Розвивати логічне мислення, вчити працювати в парах. Виховувати інтерес до математики

      Тип уроку. Урок подорож з використанням інтерактивних технологій.

      Обладнання.  Презентація у програмі Power Point, предметні та сюжетні малюнки, запис музичного супроводу для руханки, казкові герої.

  Хід уроку

    І. ОК

Всі сідайте тихо, діти,

Домовляймось не шуміти,

Руку гарно підіймати,

На уроці не дрімати,

А знання мерщій хапати.

То ж гаразд часу не гаймо

і урок вже починаймо.

 Сьогодні ми з вами закріпимо нумерацію чисел першого десятку та повторимо склад чисел першого десятку.

           Сьогодні у нас незвичайний урок. А знаєте чому? Коли я вранці йшла до школи, мені передали листа, на якому написано «Для 1-Б. Відкрити на уроці математики» Відкриваємо листа?

«Любі діти! Ми дізналися, що ви дуже хороші та виховані. Нам потрібна ваша допомога. В Дім Дімича зломався комп’ютер, а Татус загубив помогатор. Допоможіть знайти! Сімка і Нолик»

Що ж будемо робити? Допоможемо знайти? Тоді потрібно вирушати.

Але ми знаємо, що фіксики, живуть у приладах електричних, і ми не можемо туди потрапити. Щоб стати такими маленькими, як вони нам потрібно виконати завдання, і тоді уявно ми зменшимось і потрапимо в прилади за допомогою машини часу.

Усний рахунок.

  • Скласти числа в порядку зростання(за допомогою сюжетних карток);
  • Назвати числа в порядку спадання;
  • Назвати сусідів числа 5, 3, 9;
  • 3 збільшити на 1.
  • Для того, щоб машина часу відправилась потрібно придбати квитки. Але ці квитки незвичайні, на кожному з них намальовані предмети, які потрібно порівняти.

Покажіть квитки і зачитайте нерівності.

Ну що ж рушаймо!

2.Перша наша зупинка «Каліграфічна кухня». Щоб цифри правильно писати, хвилинку каліграфії треба почати.

Пишемо рядочок цифри 3.

І за гарні трійки Ми отримаємо першу частинку-пазла помогатора.

Подорожуємо далі!

І ось летимо далі. І опиняємось в кабінеті тата.

3.Зупинка «Кабінет тата».

                    Але довго ніколи стояти,

                    Слід помагатор шукати

                    Візьміть у руки LEGO Ви

                    І розвязавши приклад

                     в зошит запишемо ми.

Правильна відповідь – це колір цеглинки. Записати в зошит.

За правильні відповіді отримуємо другу частинку пазла.

  • Втомилися ви вже, треба відпочити. Пропоную виконати руханку

4.Зупинка «Музичний відпочинок» Руханка «Помогатор»

  • Відпочили, розімнулись і в нас на руках третя частинка пазлів. Мандруємо в кімнату Дім Дімича.

5.Зупинка «Кімната Дім Дімича» Робота з танграмом (викласти Кусачку)

Але в кімнаті є вірний охоронець Собака Кусачка. Нам потрібно викласти її за допомогою геометричних фігур. (Діти викладають). І за правильну картинку одержуємо наступну частинку  пазлів

6.Руханка. «Будиночок»

Ми для зайчика усі(вказати на себе)

Побудуєм гарний дім(складаємо руки над головою у вигляді даху)

Ось такий широкий(розводимо руки в сторони)

Ось такий високий(підіймаємо руки вгору)

Двері, щоб вузенькі(показуємо руками)

А поріг низенький)(тягнемося руками до підлоги)

7.Кусачка знає де знаходиться помагатор, але щоб дати нам підказку пропонує виконати завдання. Нам треба заселити будиночки.(Діти виконують завдання на листочках).

Молодці Ви гарно попрацювали і помагатор знайшли. Сімка І Нолик кажуть вам спасибі і біжать ремонтувати комп’ютер.

Рефлексія

  • Що найбільше сподобалось на уроці?
  • Що найбільше запамяталось?
  • Який у вас настрій в кінці уроку?

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
12 жовтня 2022
Переглядів
347
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку