Календарне планування "Математика І семестр 1 клас"

Про матеріал
Календарне планування "Математика І семестр 1 клас" за підручником Бевз В.Г. (4 години на тиждень)
Перегляд файлу

І семестр (64 години)

   

Дата

Кор.

Тема

Очікувані результати

ВСТУП

1

 

 

Все навкруги — математика. Досліджуємо форми об’єктів. Геометричні фігури. Лічба предметів.(с.3-5)

Лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично)

Розпізнає у предметах навколишнього світу відомі геометричні фігури.

2

 

 

Числа до 10. Геометричні фігури. Встановлення просторових відношень.

(с.6-7)

Лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, хаотично).

Встановлює порядок розміщення об’єктів на площині та в просторі (лівіше, правіше, вище, нижче тощо), використовуючи математичну мову.

Розпізнає у предметах навколишнього світу відомі геометричні фігури.

3

 

 

Так починалася математика. (с.8-9)

Збирає дані, що відображають конкретну життєву ситуацію.

ПОДОРОЖ ДО МІСТА «ПРОСТОРОВІ ВІДНОШЕННЯ»

4

 

 

Поняття «хоча б один», «кожний», «всі», «всі, крім». Сполучники «і», «або».(с.10)

Упорядковує об’єкти за збільшенням або зменшенням певної величини.

Лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, хаотично).

5

 

 

Один, багато. Об’єднання предметів у групу. Розбиття групи на підгрупи. Лічба. Підготовчі вправи до написання цифр.(с.11)

Лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу(розташовані послідовно, по колу, хаотично).

Об’єднує предмети в групи, розбиває групи на підгрупи.

Описує і складає маршрути на основі зібраних даних за допомогою піктограм та схем.

6

 

 

Порівняння предметів за величиною ( більше, менше). Лічба. Підготовчі вправи до написання цифр.(с.12)

Лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу(розташовані послідовно, по колу, хаотично).

Здійснює вимірювання, використовуючи нестандартні мірки різного роду (стрічка, сірникова коробка тощо).

Фіксує результати порівняння об'єктів навколишнього світу.

7

 

 

Порівняння предметів за величиною (довгий, короткий, однакової довжини). Лічба. Підготовчі вправи до написання цифр.(с.13)

Лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично).

Порівнює предмети за величиною.

Здійснює вимірювання, використовуючи нестандартні мірки різного роду (стрічка, сірникова коробка тощо).

Фіксує результати порівняння об'єктів навколишнього світу.

8

 

 

Порівняння предметів за величиною (високий, низький, однакової висоти, найвищий, найнижчий). Лічба. Підготовчі вправи до написання цифр.(с.14)

Лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично).

Порівнює предмети за величиною.

Здійснює вимірювання, використовуючи нестандартні мірки різного роду (стрічка, сірникова коробка тощо).

Фіксує результати порівняння об'єктів навколишнього світу.

9

 

 

Порівняння предметів за певною ознакою. Лічба. Підготовчі вправи до написання цифр.(с.15)

Лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу.

Порівнює і впорядковує об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками.

Об'єднує об'єкти навколишнього світу у групу за спільною ознакою.

10

 

 

Товсті, тонкі, однакові за товщиною. Лічба. Підготовчі вправи до написання цифр.(с.16)

Лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу.

Порівнює і впорядковує об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками.

Об'єднує об'єкти навколишнього світу у групу за спільною ознакою.

11

 

 

Поняття «під», «на», «над», «вгорі», «внизу». Лічба. Підготовчі вправи до написання цифр.(с.17)

Лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу.

Порівнює і впорядковує об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками.

Об'єднує об'єкти навколишнього світу у групу за спільною ознакою.

Встановлює розміщення об’єктів на площині та в просторі.

12

 

 

Знизу, вгорі, знизу вгору, згори вниз. Лічба. Підготовчі вправи до написання цифр.(с.18)

Лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу.

Порівнює і впорядковує об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками.

Об'єднує об'єкти навколишнього світу у групу за спільною ознакою.

Встановлює розміщення об’єктів на площині та в просторі.

13

 

 

Ліворуч, праворуч. Зліва направо, справа наліво. Лічба. Підготовчі вправи до написання цифр.(с.19)

Лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу.

Порівнює і впорядковує об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками.

Об'єднує об'єкти навколишнього світу у групу за спільною ознакою.

Встановлює розміщення об’єктів на площині та в просторі.

Демонструє вміння переміщувати об’єкти в заданих напрямах.

14

 

 

Повторення і систематизація. Розвивальні завдання.(с.20)

Передбачає ймовірний результат лічби об’єктів навколишнього світу, доступних для спостереження.

Порівнює і впорядковує об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками.

Знає назви чисел у межах десяти.

Визначає кількість елементів у групі, співвідносить групу з відповідним числом.

Уживає в мовленні порядкові числівники.

Бере участь в іграх та розвагах математичного змісту.

Збирає дані, що відображають конкретну життєву ситуацію.

ПОДОРОЖ ДО МІСТА «ЦИФРИ І ЧИСЛА»

15

 

 

Числа у межах 10.(с.21)

Передбачає ймовірний результат лічби об’єктів навколишнього світу, доступних для спостереження.

Порівнює і впорядковує об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками.

Знає назви чисел у межах десяти.

16

 

 

Цифри. Нуль. Лічба. Написання цифр.(с.22)

Передбачає ймовірний результат лічби об’єктів навколишнього світу, доступних для спостереження.

Порівнює і впорядковує об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками.

Знає назви чисел у межах десяти.

Впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа.

Визначає кількість елементів у групі, співвідносить групу з відповідним числом.

Уживає в мовленні порядкові числівники.

Бере участь в іграх та розвагах математичного змісту.

Збирає дані, що відображають конкретну життєву ситуацію.

17

 

 

Один. Одиниця. Точка. Круг. Лічба предметів.(с.23)

Передбачає ймовірний результат лічби об’єктів навколишнього світу, доступних для спостереження.

Порівнює і впорядковує об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками.

Знає назви чисел у межах десяти.

Впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа.

Визначає кількість елементів у групі, співвідносить групу з відповідним числом.

Уживає в мовленні порядкові числівники.

Бере участь в іграх та розвагах математичного змісту.

Збирає дані, що відображають конкретну життєву ситуацію.

18

 

 

Два. Двійка. Лічба предметів.(с.24)

Передбачає ймовірний результат лічби об’єктів навколишнього світу, доступних для спостереження.

Порівнює і впорядковує об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками.

Знає назви чисел у межах десяти.

Впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа.

Визначає кількість елементів у групі, співвідносить групу з відповідним числом.

Уживає в мовленні порядкові числівники.

Бере участь в іграх та розвагах математичного змісту.

Збирає дані, що відображають конкретну життєву ситуацію.

19

 

 

Знаки «+», «=». Додавання. Склад числа 2.(с.25)

Передбачає ймовірний результат лічби об’єктів навколишнього світу, доступних для спостереження.

Порівнює і впорядковує об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками.

Знає назви чисел у межах десяти.

Впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа.

Утворює рівності на основі знання про склад числа 2.

Визначає кількість елементів у групі, співвідносить групу з відповідним числом.

Уживає в мовленні порядкові числівники.

Бере участь в іграх та розвагах математичного змісту.

Збирає дані, що відображають конкретну життєву ситуацію.

20

 

 

Знак «–». Віднімання. Рівності. Відрізок.(с.26)

Передбачає ймовірний результат лічби об’єктів навколишнього світу, доступних для спостереження.

Порівнює і впорядковує об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками.

Знає назви чисел у межах десяти.

Впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа.

Утворює рівності на основі знання про склад числа 2.

Визначає кількість елементів у групі, співвідносить групу з відповідним числом.

Уживає в мовленні порядкові числівники.

Бере участь в іграх та розвагах математичного змісту.

Збирає дані, що відображають конкретну життєву ситуацію.

Будує відрізок заданої довжини.

Співвідносить цифру з її зображенням на лінійці.

Вимірює довжину предметів або відрізків.

21

 

 

Три. Трійка. Склад числа 3.(с.27)

Передбачає ймовірний результат лічби об’єктів навколишнього світу, доступних для спостереження.

Порівнює і впорядковує об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками.

Знає назви чисел у межах десяти.

Читає і записує числа 1 – 3 словами і цифрами.

Утворює числа 2-3 прилічуванням одиниці до попереднього і відлічуванням одиниці від наступного до нього числа.

Впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа.

Утворює рівності на основі знання про склад числа 2-3.

Визначає кількість елементів у групі, співвідносить групу з відповідним числом.

Уживає в мовленні порядкові числівники.

Бере участь в іграх та розвагах математичного змісту.

Збирає дані, що відображають конкретну життєву ситуацію.

22

 

 

Дії з числами. Набуваємо досвіду.(с.28)

Передбачає ймовірний результат лічби об’єктів навколишнього світу, доступних для спостереження.

Порівнює і впорядковує об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками.

Знає назви чисел у межах десяти.

Читає і записує числа 1 – 3 словами і цифрами.

Утворює числа 2-3 прилічуванням одиниці до попереднього і відлічуванням одиниці від наступного до нього числа.

Впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа.

Утворює рівності на основі знання про склад числа 2-3.

Визначає кількість елементів у групі, співвідносить групу з відповідним числом.

Уживає в мовленні порядкові числівники.

Бере участь в іграх та розвагах математичного змісту.

Збирає дані, що відображають конкретну життєву ситуацію.

23

 

 

Чотири. Четвірка. Склад числа 4.(с.29)

Передбачає ймовірний результат лічби об’єктів навколишнього світу, доступних для спостереження.

Порівнює і впорядковує об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками.

Знає назви чисел у межах десяти.

Читає і записує числа 1 – 4 словами і цифрами.

Утворює числа 2-4 прилічуванням одиниці до попереднього і відлічуванням одиниці від наступного до нього числа.

Впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа.

Утворює рівності на основі знання про склад числа 2-4.

Визначає кількість елементів у групі, співвідносить групу з відповідним числом.

Уживає в мовленні порядкові числівники.

Бере участь в іграх та розвагах математичного змісту.

Збирає дані, що відображають конкретну життєву ситуацію.

24

 

 

Нерівності. Знаки «>», «<».(с.30)

Передбачає ймовірний результат лічби об’єктів навколишнього світу, доступних для спостереження.

Порівнює і впорядковує об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками.

Знає назви чисел у межах десяти.

Читає і записує числа 1 – 4 словами і цифрами.

Утворює числа 2-4 прилічуванням одиниці до попереднього і відлічуванням одиниці від наступного до нього числа.

Впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа.

Утворює рівності на основі знання про склад числа 2-4.

Визначає кількість елементів у групі, співвідносить групу з відповідним числом.

Порівнює числа в межах 4, використовуючи знаки >, <, = .

Уживає в мовленні порядкові числівники.

Бере участь в іграх та розвагах математичного змісту.

Збирає дані, що відображають конкретну життєву ситуацію.

25

 

 

Порівняння чисел. Набуваємо досвіду.(с.31)

Передбачає ймовірний результат лічби об’єктів навколишнього світу, доступних для спостереження.

Порівнює і впорядковує об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками.

Знає назви чисел у межах десяти.

Читає і записує числа 1 – 4 словами і цифрами.

Утворює числа 2-4 прилічуванням одиниці до попереднього і відлічуванням одиниці від наступного до нього числа.

Впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа.

Утворює рівності на основі знання про склад числа 2-4.

Визначає кількість елементів у групі, співвідносить групу з відповідним числом.

Порівнює числа в межах 4, використовуючи знаки >, <, = .

Уживає в мовленні порядкові числівники.

Бере участь в іграх та розвагах математичного змісту.

Збирає дані, що відображають конкретну життєву ситуацію.

Відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують (малює, викладає мозаїку, створює аплікацію, співає, складає власні лічилки тощо).

Співвідносить кількість елементів у групі об’єктів навколишнього середовища з відповідним числом і навпаки.

26

 

 

Повторення і систематизація. Розвивальні завдання.(с.32)

Відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують (малює, викладає мозаїку, створює аплікацію, співає, складає власні лічилки тощо).

Порівнює числа, використовуючи знаки. Співвідносить кількість елементів у групі об’єктів навколишнього середовища з відповідним числом і навпаки.

27

 

 

П’ять. П’ятірка. Склад числа 5.(с.33)

Утворює рівності на основі знання про склад чисел 2 – 5.

Обґрунтовує власну думку.

Лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу.

Співвідносить кількість елементів у групі з відповідним числом і навпаки.

28

 

 

Шість. Шістка. Склад числа 6.(с.34)

Утворює рівності на основі знання про склад чисел 2 – 6.

Обґрунтовує власну думку.

Лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу.

Співвідносить кількість елементів у групі з відповідним числом і навпаки.

29

 

 

Сім. Сімка. Попереднє число, наступне число. Склад числа 7.(с.35)

Лічить до 7 в прямому і зворотному порядку. Читає і записує числа (1-7) – словами і цифрами.

Утворює рівності на основі знання про склад чисел 2 – 7.

Обґрунтовує власну думку.

Лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу.

Співвідносить кількість елементів у групі з відповідним числом і навпаки.

30

 

 

Вісім. Вісімка. Склад числа 8.(с.36)

Лічить до 8 в прямому і зворотному порядку. Читає і записує числа (1-8) – словами і цифрами.

Утворює рівності на основі знання про склад чисел 2 – 8.

Обґрунтовує власну думку.

Лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу.

Співвідносить кількість елементів у групі з відповідним числом і навпаки.

31

 

 

Числа від 0 до 8. Набуваємо досвіду.(с.37)

Пояснює важливість добрих вчинків для людини та довкілля.

Розпізнає серед тверджень правдиві або неправдиві самостійно чи за допомоги однокласників, дорослих.

Обґрунтовує власний вибір.

Лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу.

Порівнює і впорядковує об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками.

Розпізнає геометричні фігури.

32

 

 

Повторення і систематизація. Розвивальні завдання.

Пояснює важливість добрих вчинків для людини та довкілля.

Розпізнає серед тверджень правдиві або неправдиві самостійно чи за допомоги однокласників, дорослих.

Обґрунтовує власний вибір.

Лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу.

Порівнює і впорядковує об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками.

Розпізнає геометричні фігури.

33

 

 

Все навкруги — математика. Числа.

Пояснює важливість добрих вчинків для людини та довкілля.

Розпізнає серед тверджень правдиві або неправдиві самостійно чи за допомоги однокласників, дорослих.

Обґрунтовує власний вибір.

Лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу.

Порівнює і впорядковує об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками.

Розпізнає геометричні фігури.

34

 

 

Дев’ять. Дев’ятка. Склад числа 9.(с.38)

Лічить до 9 в прямому і зворотному порядку. Читає і записує числа (1-9) – словами і цифрами.

Утворює рівності на основі знання про склад чисел 2 – 9.

Обґрунтовує власну думку.

Лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу.

Співвідносить кількість елементів у групі з відповідним числом і навпаки.

35

 

 

Десять. Склад числа 10. Числова

послідовність.(с.39)

Лічить до 10 в прямому і зворотному порядку. Читає і записує числа (1-10) – словами і цифрами.

Утворює рівності на основі знання про склад чисел 2 – 10.

Обґрунтовує власну думку.

Лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу.

Співвідносить кількість елементів у групі з відповідним числом і навпаки.

36

 

 

Повторення і систематизація. Розвивальні завдання.(с.40)

Лічить до 10 в прямому і зворотному порядку. Читає і записує числа (1-10) – словами і цифрами.

Утворює рівності на основі знання про склад чисел 2 – 10.

Обґрунтовує власну думку.

Лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу.

Співвідносить кількість елементів у групі з відповідним числом і навпаки.

ПОДОРОЖ ДО МІСТА «ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ»

37

 

 

Точка. Відрізок. Промінь. Пряма.(с.41)

Відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують (малює, викладає мозаїку, створює аплікацію, співає, складає власні лічилки тощо).

Розрізняє точку, пряму, промінь, відрізок.

Будує точку, пряму, промінь, відрізок.

38

 

 

Лінійка. Довжина відрізка.(с.42)

Відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують.

Будує відрізок заданої довжини.

Вимірює довжину предметів або відрізків. Співвідносить цифру з її зображенням на лінійці.

39

 

 

Числовий промінь. Додавання на числовому промені.(с.43)

Лічить до 10 в прямому і зворотному порядку. Читає і записує числа (1-10) – словами і цифрами.

Утворює рівності на основі знання про склад чисел 2 – 10.

Обґрунтовує власну думку.

Лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу.

Співвідносить кількість елементів у групі з відповідним числом і навпаки.

Відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують. Співвідносить цифру з її зображенням на числовому промені.

Виконує додавання на числовому промені.

40

 

 

Компоненти дії додавання. Ламана.(с.44)

Лічить до 10 в прямому і зворотному порядку. Читає і записує числа (1-10) – словами і цифрами.

Утворює рівності на основі знання про склад чисел 2 – 10.

Обґрунтовує власну думку.

Лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу.

Співвідносить кількість елементів у групі з відповідним числом і навпаки.

Відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують.

Знає компоненти дії додавання.

Будує ламану лінію.

41

 

 

Кути. Прямі і непрямі кути.(с.45)

Лічить до 10 в прямому і зворотному порядку. Читає і записує числа (1-10) – словами і цифрами.

Утворює рівності на основі знання про склад чисел 2 – 10.

Обґрунтовує власну думку.

Лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу.

Співвідносить кількість елементів у групі з відповідним числом і навпаки.

Відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують.

Знає компоненти дії додавання.

Розрізняє прямі та непрямі кути, будує їх.

42

 

 

Многокутники. Порівняння чисел на числовому промені.(с.46)

Лічить до 10 в прямому і зворотному порядку. Читає і записує числа (1-10) – словами і цифрами.

Утворює рівності на основі знання про склад чисел 2 – 10.

Обґрунтовує власну думку.

Лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу.

Співвідносить кількість елементів у групі з відповідним числом і навпаки.

Відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують.

Порівнює числа на координатному промені.

Розрізнює многокутники.

43

 

 

Компоненти дії віднімання. Віднімання на числовому промені.(с.47)

Лічить в прямому і зворотному порядку.

Лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу.

 Читає і записує числа (1-10) – словами і цифрами.

Утворює рівності на основі знання про склад чисел.

Обґрунтовує власну думку.

Співвідносить кількість елементів у групі з відповідним числом і навпаки.

Відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують.

Знає компоненти дії віднімання.

Віднімає на числовому промені.

44

 

 

Коло. Круг.(с.48)

Лічить в прямому і зворотному порядку.

Лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу.

 Читає і записує числа (1-10) – словами і цифрами.

Утворює рівності на основі знання про склад чисел.

Обґрунтовує власну думку.

Співвідносить кількість елементів у групі з відповідним числом і навпаки.

Відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують.

Знає компоненти дії віднімання.

Віднімає на числовому промені.

Розрізнює коло, круг.

45

 

 

Плоскі і просторові фігури.(с.49)

Лічить в прямому і зворотному порядку.

Лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу.

 Читає і записує числа (1-10) – словами і цифрами.

Утворює рівності на основі знання про склад чисел.

Обґрунтовує власну думку.

Співвідносить кількість елементів у групі з відповідним числом і навпаки.

Відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують.

Розрізнює плоскі і просторові фігури.

46

 

 

Пряма. Крива. Ламана.(с.50)

Лічить в прямому і зворотному порядку.

Лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу.

 Читає і записує числа (1-10) – словами і цифрами.

Утворює рівності на основі знання про склад чисел.

Обґрунтовує власну думку.

Співвідносить кількість елементів у групі з відповідним числом і навпаки.

Відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують.

Розрізнює пряму, криву, ламану.

47

 

 

Повторення і систематизація. Розвивальні завдання.(с.51)

Лічить в прямому і зворотному порядку.

Лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу.

 Читає і записує числа (1-10) – словами і цифрами.

Утворює рівності на основі знання про склад чисел.

Обґрунтовує власну думку.

Співвідносить кількість елементів у групі з відповідним числом і навпаки.

Відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують.

48

 

 

Повторення і систематизація. Розвивальні завдання.

Лічить в прямому і зворотному порядку.

Лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу.

 Читає і записує числа (1-10) – словами і цифрами.

Утворює рівності на основі знання про склад чисел.

Обґрунтовує власну думку.

Співвідносить кількість елементів у групі з відповідним числом і навпаки.

Відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують.

ПОДОРОЖ ДО МІСТА «ДІЇ З ЧИСЛАМИ В МЕЖАХ 10»

49

 

 

Табличне додавання і віднімання числа 1.(с.52)

Лічить до 10 в прямому і зворотному порядку.

Відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують (малює, викладає мозаїку, створює аплікацію, співає, складає власні лічилки тощо).

Знаходить суму (додає), різницю (віднімає) зручним для себе способом у межах 10, зокрема й користуючись предметами або засобами, які їх замінюють.

50

 

 

Задачі на додавання.(с.53)

Лічить до 10 в прямому і зворотному порядку.

Відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують (малює, викладає мозаїку, створює аплікацію, співає, складає власні лічилки тощо).

Знаходить суму (додає), різницю (віднімає) зручним для себе способом у межах 10, зокрема й користуючись предметами або засобами, які їх замінюють.

52

 

 

Табличне додавання і віднімання числа 2.(с.54)

Лічить до 10 в прямому і зворотному порядку.

Відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують (малює, викладає мозаїку, створює аплікацію, співає, складає власні лічилки тощо).

Знаходить суму (додає), різницю (віднімає) зручним для себе способом у межах 10, зокрема й користуючись предметами або засобами, які їх замінюють.

53

 

 

Задачі на віднімання.(с.55)

Лічить до 10 в прямому і зворотному порядку.

Відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують (малює, викладає мозаїку, створює аплікацію, співає, складає власні лічилки тощо).

Знаходить суму (додає), різницю (віднімає) зручним для себе способом у межах 10, зокрема й користуючись предметами або засобами, які їх замінюють.

54

 

 

Табличне додавання і віднімання числа 3.(с.56)

Лічить до 10 в прямому і зворотному порядку.

Відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують (малює, викладає мозаїку, створює аплікацію, співає, складає власні лічилки тощо).

Знаходить суму (додає), різницю (віднімає) зручним для себе способом у межах 10, зокрема й користуючись предметами або засобами, які їх замінюють.

55

 

 

Різницеве порівняння.(с.57)

Лічить до 10 в прямому і зворотному порядку.

Відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують (малює, викладає мозаїку, створює аплікацію, співає, складає власні лічилки тощо).

Знаходить суму (додає), різницю (віднімає) зручним для себе способом у межах 10, зокрема й користуючись предметами або засобами, які їх замінюють.

Виконує різницеве порівняння.

56

 

 

Табличне додавання і віднімання числа 4.(с.58)

Лічить до 10 в прямому і зворотному порядку.

Відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують (малює, викладає мозаїку, створює аплікацію, співає, складає власні лічилки тощо).

Знаходить суму (додає), різницю (віднімає) зручним для себе способом у межах 10, зокрема й користуючись предметами або засобами, які їх замінюють.

57

 

 

Збільшення і зменшення числа на кілька одиниць.(с.59)

Лічить до 10 в прямому і зворотному порядку.

Відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують (малює, викладає мозаїку, створює аплікацію, співає, складає власні лічилки тощо).

Знаходить суму (додає), різницю (віднімає) зручним для себе способом у межах 10, зокрема й користуючись предметами або засобами, які їх замінюють.

Збільшує та зменшує числа на кілька одиниць.

58

 

 

Табличне додавання і віднімання числа 5.(с.60)

Лічить до 10 в прямому і зворотному порядку.

Відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують (малює, викладає мозаїку, створює аплікацію, співає, складає власні лічилки тощо).

Знаходить суму (додає), різницю (віднімає) зручним для себе способом у межах 10, зокрема й користуючись предметами або засобами, які їх замінюють.

59

 

 

Переставний закон додавання.(с.61)

Лічить до 10 в прямому і зворотному порядку.

Відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують (малює, викладає мозаїку, створює аплікацію, співає, складає власні лічилки тощо).

Знаходить суму (додає), різницю (віднімає) зручним для себе способом у межах 10, зокрема й користуючись предметами або засобами, які їх замінюють.

Знає і використовує переставний закон додавання.

60

 

 

Зв’язок додавання і віднімання.(с.62)

Лічить до 10 в прямому і зворотному порядку.

Відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують (малює, викладає мозаїку, створює аплікацію, співає, складає власні лічилки тощо).

Знаходить суму (додає), різницю (віднімає) зручним для себе способом у межах 10, зокрема й користуючись предметами або засобами, які їх замінюють.

Встановлює зв’язок між додаванням і відніманням.

61

 

 

Набуваємо досвіду.(с.63)

Лічить до 10 в прямому і зворотному порядку.

Відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують (малює, викладає мозаїку, створює аплікацію, співає, складає власні лічилки тощо).

Знаходить суму (додає), різницю (віднімає) зручним для себе способом у межах 10, зокрема й користуючись предметами або засобами, які їх замінюють.

Порівнює числа.

62

 

 

Набуваємо досвіду.(с.64)

Лічить до 10 в прямому і зворотному порядку.

Відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують (малює, викладає мозаїку, створює аплікацію, співає, складає власні лічилки тощо).

Знаходить суму (додає), різницю (віднімає) зручним для себе способом у межах 10, зокрема й користуючись предметами або засобами, які їх замінюють.

63

 

 

Повторення і систематизація. Розвивальні завдання.(с.65)

Лічить до 10 в прямому і зворотному порядку.

Відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують (малює, викладає мозаїку, створює аплікацію, співає, складає власні лічилки тощо).

Знаходить суму (додає), різницю (віднімає) зручним для себе способом у межах 10, зокрема й користуючись предметами або засобами, які їх замінюють.

64

 

 

Підсумковий урок.

Лічить до 10 в прямому і зворотному порядку.

Відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують (малює, викладає мозаїку, створює аплікацію, співає, складає власні лічилки тощо).

Знаходить суму (додає), різницю (віднімає) зручним для себе способом у межах 10, зокрема й користуючись предметами або засобами, які їх замінюють.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Інші матеріали
НУШ
Додано
15 жовтня 2022
Переглядів
221
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку