Урок подорож. систематизувати початкові знання, уміння та навички спілкування англійською

Про матеріал
Тема: Світ навколо мене Мета: систематизувати початкові знання, уміння та навички спілкування англійською Задачі: 1. Навчальні – навчати вірно вимовляти звуки, букви, слова; навчати спонтанному мовленню за зоровими та вербальними опорами; практикувати у читанні, рахунку 2. Розвиваючі – розширити світогляд учнів за рахунок інформації про країни світу; розвивати логічне мислення та мовну здогадку; розвивати фонематичний слух дитини 3. Виховні – виховувати свідоме ставлення до опанування англійської мови як мови міжнародного спілкування І. Початок уроку-подорожі Вчитель (на фоні музики): Діти! Є багато країн в світі, в котрих люди говорять не на українській мові, як ми з вами, а на інших мовах. Хто хоче сказати, які країни ви знаєте? А зараз я назву країни: Англія, Сполучені Штати Америки, Австралія, Канада, Нова Зеландія, Індія. Люди, які живуть в цих країнах, говорять англійською мовою. А в Англії живе письменник А. Мілн. Він написав книжку про Вінні-Пуха і його друзів. Вінні-Пух говорить зі своїми друзями англійською мовою. Дуже цікавий звір живе в Австралії. Це – кенгуру. Дресирувальники з ним говорять теж англійською мовою. А в Канаді люблять грати в хокей, і тренер дає поради спортсменам теж на англійській мові. А зараз ми здійснимо подорож . Будемо летіти на літаку, пливти на пароплаві, мандрувати. Погудіть як літак. Я підніму руки вгору, і ви піднімете, наш літак летить вгору. А коли руки опустимо вниз, летимо вниз Завдання1:Діти повинні сказати якою мовою говорять в цій країні. Всі: у-у-у! Вчитель:Болгарія! Діти: Болгарською. У-у-у-у!(летимо далі) Вчитель: Англія! Діти: Англійською і т.д. ІІ. Фонетична зарядка У нас в роті живе Містер Тан. Вранці він прокидається, дивується гарній погоді: о-о-о! Починає прибирати свій будиночок, чекає гостей, вибиває пил з килима: д-д-д! Дзвонить в дзвіночок, згукуючи гостей: нінг-нінг-нінг! Прийшли гості, вітаються:”Goodmorning!”. Пригощає чаєм, охолоджуємо його: t-t-tea, каву: k-k-coffee. У Містера Тана є собачка. Коли вона хоче пити, то ричить так:drink-drink. Діти, скажіть: Я п’ю чай. – Idrinktea. Я п’ю каву. – Idrinkcoffee. Я п’ю молоко. - Idrinkmilk і т.д. Тепер кожен з вас скаже, що вони пили на сніданок. Разом з друзями Містер Тан пішов до зоопарку.Там звірята просили їсти: левеня:m-m-milk ворони:b-b-bread кізочки: e-carrot вовки:u-u-soup В зоопарку побачили папугу. Але він довго жив у Росії, тому говорив російською, але звуки вимовляв англійські. Повторюємо за ним: - дом, дача, дятел дома, Дима на даче - рак, рыба на работе - слон съешь суп, Саша на санках - Зина забыла зонтик, у зайки заболели зубки Діти! Тепер ваш містер Тан готовий вимовляти вірно англійські звуки і ми відправляємось з вами у морську подорож. Я сподіваюсь, що море буде спокійне, буде гарна погода, а не така , як 3 століття тому по Атлантичному океані плив парусник “ Mayflower”. Він плив вже 2 місяці, 100 чоловік було на ньому. Атлантичний океан лякав їх штормами і бурями. Суворо шумів вітер –ш-ш-ш-ш (учні повторюють). Коли вітер посилився, його «голос» ставав ще голоснішим –ж-ж-ж. Окремі пориви вітру нагадували людям ричання страшного звіра – р-р-р-р, інколи вітер, як звір, який стомився, жалібно вив: у-у-у-у. Шумів вітер, йому допомагали мачти: і-і-і, л-л-л. Під натиском вітру 1 парус порвався і його залишки лопотіли: в-в-в Учитель розділяє клас на 3 групи і пропонує дітям озвучити шум мачт. Учням даються ролі вітру, мачт і вони всі разом озвучують «шум моря». А ми пливемо в гарну погоду. Але на обрії бачимо рифи. Щоб наш корабель не потонув, треба обійти ці рифи, назвавши правильно звуки, які тут бачимо. Перешкоди подолали, тепер ми на Острові Букв, але він замінований піратами, нам потрібно його перейти і не взірватись: A a D d I i L l F f H h S s W w U u G g А ось і галявина віршів: 1. Буква Bb как мячик – ball Скачет, прячется подстол Жаль играть нам недосуг Я читаю книжку – book. 2. К букве Dd не подходи А не то укусит Dd Кот бежит, не чуя ног Во дворе собака – dog! 3. Буква M m для обезъянки Для веселой шустрой monkey Угощенье ждет она Melon – дыня ей нужна! Тепер ми підійшли до джунглів. Як нам їх подолати? Назвавши цифри, які бачимо на деревах, порахуємо, скільки мавпочок там: monkey monkeys more А ось і пеньки бачимо. Треба розчистити галявину від них. Діти, хто піде до дошки, назвавши правильно букву і знайшовши пеньок з маленькою буквою, має право витерти ці 2 пенька. Переможе той, хто розчистить галявину від пеньків. Діти! Почався дощик. Нам треба зігрітись (фізкультхвилинка) Standup! Look at the ceiling! Look at the floor! Look at the window! Look at the door! Hands up! Forward! To the sides! Down! Bend to the front! Bend to the back! Bend to the right! Bend to the left! А ось і райдуга! Дощик зупинився!( вчитель показує слова або малюнки, написані на листках, поки він показує, учні повинні назвати предмети або прочитати слова) На виході з острова до нашого пароплава у нас ще 1 перешкода, гора. Треба на неї взійти, прочитавши слова. Хто вірно прочитає слова, отримає звання «альпініст». Ми вже на пароплаві, пливемо додому. Ось і наш клас. До нас прилетів Карлсон, робить прибирання в класі. Віник так говорить: w-w-wƆt! Мітла: iz-iz-iz! Карлсон: йо йо-йо! Ми: neim-neim! Пісенька Карлсона: What is your name? Всі скажемо: My name is… Гра №1 1 учень виходить за двері. Учні загадують ім’я хлопчика. Учню потрібно вгадати. Учні питають: What is his name? Учень: Pete Учні: No Учень: Maxim Учні: Yes Якщо загадують імя дівчинки,то питають: What is her name? Гра №2 Вчитель вгадує, як кого звуть, а учні говорять: Yes, it is. / No, it isn’t Вірш I see a pen. I see a hen. I see a cock. Iseeaclock. А тепер зробимо подорож по класу. Вчитель дає вказівку: “ Pointto…”, і учні показують на вікно, дошку, двері, стелю, лампу, карту, підлогу, стіл, книжку і т. д. Після випробувань, які нам випали, нам потрібно перевірити зір і давайте підемо до лікаря-окуліста і перевіримо зір. Вчитель показує букви алфавіту – учні називають. Потім вчитель дякує учням за участь у подорожі і дарує дітям кленові листки, які вони з джунглів привезли ( на них букви написані) і діти демонструють один одному листки, назвавши, яку букву вони отримали на пам’ять.
Перегляд файлу

Урок-подорож

Travelling

into

Magic English

 

1 клас

 

 

 

 

 

Тема: Світ навколо мене (учень у класі та його оточення)

Мета: систематизувати початкові знання, уміння та навички спілкування англійською

Задачі:

  1. Навчальні – навчати вірно вимовляти звуки, букви, слова; навчати спонтанному мовленню за зоровими та вербальними опорами; практикувати у читанні, рахунку
  2. Розвиваючі – розширити світогляд учнів за рахунок інформації про країни світу; розвивати логічне мислення та мовну здогадку; розвивати фонематичний слух дитини
  3. Виховні – виховувати свідоме ставлення до опанування англійської мови як мови міжнародного спілкування

І. Початок уроку-подорожі

Вчитель (на фоні музики):

Діти! Є багато країн в світі, в котрих люди говорять не на українській мові, як ми з вами, а на інших мовах. Хто хоче сказати, які країни ви знаєте?

А зараз я назву країни: Англія, Сполучені Штати Америки, Австралія, Канада, Нова Зеландія, Індія. Люди, які живуть в цих країнах, говорять англійською мовою.

А в Англії живе письменник А. Мілн. Він написав книжку про Вінні-Пуха і його друзів. Вінні-Пух говорить зі своїми друзями англійською мовою.

Дуже цікавий звір живе в Австралії. Це – кенгуру. Дресирувальники з ним говорять теж англійською мовою.

А в Канаді люблять грати в хокей, і тренер дає поради спортсменам теж на англійській мові.

А зараз ми здійснимо подорож . Будемо летіти на літаку, пливти на пароплаві, мандрувати.

Погудіть як літак. Я підніму руки вгору, і ви піднімете, наш літак летить вгору. А коли руки опустимо вниз, летимо вниз

Завдання1:Діти повинні сказати якою мовою говорять в цій країні.

Всі: у-у-у!

Вчитель:Болгарія!

Діти: Болгарською. У-у-у-у!(летимо далі)

Вчитель: Англія!

Діти: Англійською і т.д.

ІІ. Фонетична зарядка

У нас в роті живе Містер Тан. Вранці він прокидається, дивується гарній погоді: о-о-о! Починає прибирати свій будиночок, чекає гостей, вибиває пил з килима: д-д-д! Дзвонить в дзвіночок, згукуючи гостей: нінг-нінг-нінг! Прийшли гості, вітаються:”Goodmorning!”. Пригощає чаєм, охолоджуємо його: t-t-tea, каву: k-k-coffee.

У Містера Тана є собачка. Коли вона хоче пити, то ричить так:drink-drink.

Діти, скажіть:

Я п’ю чай. – Idrinktea.

Я п’ю каву. – Idrinkcoffee.

Я п’ю молоко. - Idrinkmilk і т.д.

Тепер кожен з вас скаже, що вони пили на сніданок. Разом з друзями Містер Тан пішов до зоопарку.Там звірята просили їсти:

левеня:m-m-milk

ворони:b-b-bread

кізочки: e-carrot

вовки:u-u-soup

В зоопарку побачили папугу. Але він довго жив у Росії, тому говорив російською, але звуки вимовляв англійські. Повторюємо за ним:

- дом, дача, дятел дома, Дима на даче

- рак, рыба на работе

- слон съешь суп, Саша на санках

- Зина забыла зонтик, у зайки заболели зубки

Діти! Тепер ваш містер Тан готовий вимовляти вірно англійські звуки і ми відправляємось з вами у морську подорож. Я сподіваюсь, що море буде спокійне, буде гарна погода, а не така , як 3 століття тому по Атлантичному океані плив парусник “ Mayflower”. Він плив вже 2 місяці, 100 чоловік було на ньому. Атлантичний океан лякав їх штормами і бурями. Суворо шумів вітер –ш-ш-ш-ш (учні повторюють). Коли вітер посилився, його «голос» ставав ще голоснішим –ж-ж-ж. Окремі пориви вітру нагадували людям ричання страшного звіра – р-р-р-р, інколи вітер, як звір, який стомився, жалібно вив: у-у-у-у. Шумів вітер, йому допомагали мачти: і-і-і, л-л-л. Під натиском вітру 1 парус порвався і його залишки лопотіли: в-в-в

Учитель розділяє клас на 3 групи і пропонує дітям озвучити шум мачт. Учням даються ролі вітру, мачт і вони всі разом озвучують «шум моря».

А ми пливемо в гарну погоду. Але на обрії бачимо рифи. Щоб наш корабель не потонув, треба обійти ці рифи, назвавши правильно звуки, які тут бачимо.

 

 

 

 

 

Перешкоди подолали, тепер ми на Острові Букв, але він замінований піратами, нам потрібно його перейти і не взірватись:

A a

D d

I i

L l

F f

H h

S s

W w

U u

G g

 

А ось і галявина віршів:

  1. Буква Bb как мячик – ball

Скачет, прячется подстол

Жаль играть нам недосуг

Я читаю книжку – book.

  1. К букве Dd не подходи

А не то укусит Dd

Кот бежит, не чуя ног

Во дворе собака – dog!

  1. Буква M m для обезъянки

Для веселой шустрой monkey

Угощенье ждет она

Melon – дыня ей нужна!

Тепер ми підійшли до джунглів. Як нам їх подолати? Назвавши цифри, які бачимо на деревах, порахуємо, скільки мавпочок там:

 

 

 

monkey monkeys more

А ось і пеньки бачимо. Треба розчистити галявину від них. Діти, хто піде до дошки, назвавши правильно букву і знайшовши пеньок з маленькою буквою, має право витерти ці 2 пенька. Переможе той, хто розчистить галявину від пеньків.

 

 

 

 

 

Діти! Почався дощик. Нам треба зігрітись (фізкультхвилинка)

Standup!

Look at the ceiling!

Look at the floor!

Look at the window!

Look at the door!

 

Hands up!

Forward!

To the sides!

Down!

Bend to the front!

Bend to the back!

Bend to the right!

Bend to the left!

А ось і райдуга! Дощик зупинився!( вчитель показує слова або малюнки, написані на листках, поки він показує, учні повинні назвати предмети або прочитати слова)

На виході з острова до нашого пароплава у нас ще 1 перешкода, гора. Треба на неї взійти, прочитавши слова. Хто вірно прочитає слова, отримає звання «альпініст».

 

Ми вже на пароплаві, пливемо додому. Ось і наш клас. До нас прилетів Карлсон, робить прибирання в класі.

Віник так говорить: w-w-wƆt!

Мітла: iz-iz-iz!

Карлсон: йо йо-йо!

Ми: neim-neim!

Пісенька Карлсона: What is your name?

Всі скажемо: My name is…

Гра №1

1 учень виходить за двері. Учні загадують ім’я хлопчика. Учню потрібно вгадати.

Учні питають: What is his name?

Учень: Pete

Учні: No

Учень: Maxim

Учні: Yes

Якщо загадують імя дівчинки,то питають: What is her name?

Гра №2

Вчитель вгадує, як кого звуть, а учні говорять:

Yes, it is. / No, it isn’t

Вірш

I see a pen.

I see a hen.

I see a cock.

Iseeaclock.

А тепер зробимо подорож по класу. Вчитель дає вказівку: “ Pointto…”, і учні показують на вікно, дошку, двері, стелю, лампу, карту, підлогу, стіл, книжку і т. д.

Після випробувань, які нам випали, нам потрібно перевірити зір і давайте підемо до лікаря-окуліста і перевіримо зір. Вчитель показує букви алфавіту – учні називають.

Потім вчитель дякує учням за участь у подорожі і дарує дітям кленові листки, які вони з джунглів привезли ( на них букви написані) і діти демонструють один одному листки, назвавши, яку букву вони отримали на пам’ять.

 

 

 

 

 

doc
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
15 жовтня 2019
Переглядів
1273
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку