Урок – подорож «У пошуках скарбів» (Розв’язання вправ та задач на всі дії з десятковими дробами)

Про матеріал
Урок – подорож «У пошуках скарбів» (Розв’язання вправ та задач на всі дії з десятковими дробами). Розвивається увага, пам’ять, логічне мислення, творчі здібності, вміння аналізувати та узагальнювати, мовлення та інтерес до математики.
Перегляд файлу

Тема: Урок – подорож «У пошуках скарбів» (Розв’язання вправ та задач на всі дії з десятковими дробами).

Очікувані результати: - узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Множення та ділення десяткових дробів»;

- удосконалення вміння розв’язувати задачі на всі дії з десятковими дробами;

- розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення, творчі здібності, вміння аналізувати та узагальнювати, мовлення та інтерес до математики;

- сприяти вихованню активності;

- виховувати повагу, дружні стосунки, уважність, кмітливість, самостійність.

 

Тип уроку: узагальнення та систематизація знань.

 

Обладнання: інтерактивна дошка, презентація до уроку, картки – приклади, картки- пазли з теоретичними питаннями.

 

Хід уроку

1. Оргмомент.

- Сьогодні чудовий день!

- До нашого класу завітали гості!

- Привітаймося!

- Ми будемо діяти! Активно.

- Думати. Оперативно!

- Сперечатись. Доказово!

- Для всіх. Обов’язково!

2. Перевірка домашнього завдання.

- Щоб гарно минув урок, ви працювали вдома.

- Перевіримо результати вашої діяльності.

Тест:

1. Б

2. А

3. Б

4. В

5. В

6. В

3. Повідомлення теми і мети уроку.

- Сьогодні ми рушаємо в подорож шукати скарби капітана Флінта.

- Хто такий капітан Флінт?

- Це герой книги шотландського письменника Роберта Луіса Стівенсона «Острів скарбів». яку він написав у 1831 році.( Слайд 3)

- Подорож цікава, далека, але небезпечна, тому беремо із собою дружних, кмітливих.

Робота в групах.

- Щоб дізнатися на чому вирушаємо в подорож складемо пазли. На пазлах теоретичні питання. Дайте на них відповідь.

  •   як називається дріб записаний за допомогою коми?
  •   що відокремлює цілу і дробову частину десяткового дробу?
  •   як знайти зменшуване?
  •   як знайти ділене?
  •   як помножити десяткові дроби?
  •   як додати десяткові дроби?
  •   як знайти множник?
  •   як  помножити десятковий дріб на 10, 100, 1000?

Усний рахунок.

- Корабель та команда готові до подорожі.

- По переду багато пригод, які зафіксуємо в бортових журналах.

- Запишіть дату, тему уроку.

- Давайте визначимо курс корабля. Перевіримо, які ви штурмани.

Розминка.(Слайд 4)

0,12 х 100 = 12                      25 : 100 = 0,25

3,249 х 10 = 32,49                 0,3 : 0,1 = 3

0,6 х 1000 = 600                    16 : 0,001 = 16000

85,72 х 0,1 = 8,572                52 : 1000 = 0,052

4. Узагальнення та систематизація знань

І зупинка «Острів рівнянь»(розв’язання з коментуванням)

7х + 9х + 0,32 = 2,72            (х + 9,14) : 7,2 = 5

16х = 2,72 – 0,32                   х + 9,14 = 5 х 7,2

16х = 2,4                                х + 9,14 = 36

х = 2,4 : 16                             х = 36 – 9,14

х = 0,15                                  х = 26,86

Відповідь: 0,15                      Відповідь: 26,86

ІІ Острів «Обчислень»

Що це? Коли корабель захопили пірати. Поки не спіймаємо риби, нас не відпустять. (Обери рибу і розв’яжи приклад).

1) 11,28 : 4,7 = 2,4                 6) 67,25 х 4 = 269

2) 37,62 : 0,18 = 209              7) 3,12 х 0,9 = 2,808

3) 49,28 : 16 = 3,08                8) 56,2 – 47,37 = 8,83

4) 6,8 х 3,2 = 21,76                9) 35 – 0,62 = 34,37

5) 0,26 х 1,3 = 0,338              10) 7,187 + 14,241 = 21,428

ІІІ Острів «Відпочинку»

- Ми виконали завдання піратів. Молодці.

- Ось і острів «Відпочинку».

- Давайте полинемо у незвичайний таємничий підводний світ. (Релакс).

 

 

ІV Острів «Задач»

1 спосіб

1) 88,2 : 1,5 = 58,8 (км/год) – загальна швидкість;

2) 58,8 – 28,3 = 30,5 (км/год) – V 2 човна.

2 спосіб

1) 28,3 х 1,5 = 42,45 (км) – проплив 1 човен;

2) 88,2 – 42,45 = 45,75 (км) – проплив 2 човен;

3) 45,75 : 1,5 = 30,5 (км/год) – V 2 човна.

3 спосіб

Рівняння( х+28,3)х1,5=88,2

V   Острів «Логіки»

- А ось і безлюдний острів «Логіки».

- Щоб потрапити до скарбів, потрібно розв’язати ребуси. (Задача, Ділення, Дроби).

- Ми знайшли скарби!

Але наші скарби – це наші знання. Ви справжні мандрівники. Винахідливість, взаємодопомога та дружба з математикою допомогли нам у плаванні.

Оцінювання знань учнів.

Домашнє завдання.

Капітан Флінт задає вам домашнє завдання(на вибір учнів):

І в.: Скласти задачі на всі дії з десятковими дробами. 

ІІ в.: Ст. 93 (зб.) №243 (2,3), 244.

4. Підсумок уроку.

- З яким настроєм повернулися з подорожі?

- Ми опинилися на березі, де нас чекає журналіст. Він хоче взяти інтерв’ю.

- На яких островах побували?

- Яке завдання було найцікавішим?

- В чому виникли труднощі?

- Що найбільше сподобалося?

- Нехай цей урок залишить у вас міцні знання і гарний настрій.

 

docx
Додано
10 січня 2022
Переглядів
238
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку