13 травня о 18:00Вебінар: Як навчати майбутніх програмістів: практичні кейси для уроків інформатики

Урок-подорож в казкове математичне королівство. Тема: "Закріплення віднімання одноцифрових чисел від двоцифрових. Розв'язування прикладів і задач"

Про матеріал
Конспект уроку математики "Подорож в казкове математичне королівство". На протязі уроку завдання дають королева Математика, Плюс Плюсович та Мінус Мінусович, принцеси Сума та Різниця, принц Геометрик. В розробці віршовані задачі, задачі на логічне мислення, незвичайний математичний диктант, який діти із захопленням та цікавістю виконують.
Перегляд файлу

                                            Бросківська ЗОШ

                                         

 

 

 

           

        Урок математики

                 2-Б клас 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                       проведений 22 листопада 2016 року   

                                       ФільчаковаВ.І.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Урок математики

Тема: Закріплення віднімання  одноцифрових чисел від двоцифрових Розв'язування прикладів і задач.

Мета: перевірити, узагальнити, систематизувати знання учнів, вміння розв'язувати приклади і задачі вивчених видів, розпізнати геометричні фігури, розвивати логічне мислення учнів, пам'ять, увагу, , бажання допомагати птахам. розвивати критичне мислення, вміння виділяти головне; формування ключових компетентностей.

Уміння вчитися: розвивати вміння організовувати своє робоче місце, планувати власні дії, оцінювати свою роботу та діяльність однокласників; розвивати пізнавальний інтерес.

Комунікативної: розвивати математичне мовлення, вміння доводити власну думку, правильно формулювати висловлювання з використанням термінів;

Соціальної: розвивати вміння продуктивно працювати в парах, виявляти ініціативу, докладати власних зусиль для досягнення спільного результату.

Загальнокультурної: виховувати  бажання вчитися., виховувати самостійність, охайність

Обладнання: скорочений запис умови задачі, геометричні фігури, мікрофон, таблиці.

Хід уроку:

  1. Організація класу

 

Любі друзі, у наш клас

Завітали гості щирі

Привітайте у добрий час

Гостей посмішкою й миром

 

Любі гості – вчителі

Низький уклін вам до землі!

Дуже раді вас вітати

Щастя, радості бажати!

Добре, що прийшли до нас –

У чудовий другий клас

 

Всі почули вже дзвінок,

В гості йде до нас урок

Встало сонечко давно

Зазирнуло у вікно

На урок час поспішати,

Математику вивчати.

 

Математика – наука над науками цариця. Знову відкрила нам свої таємниці. Відправляємось в подорож в царство Математики.

Тема сьогоднішнього уроку: «Подорож в казкове математичне королівство».

 

  1. Я королева математики, почула що ви знаєте цифри,фігури любите займатись математикою, я і мої  помічники приготувала  для с завдання і запрошую в мою країну виконати всі мої завдання. Якщо ви сміливі, впевнені в своїх силах, відправляємось в путь.

 

Для початку розминка___

 

Скільки носів у 3 котів?

Скільки вух у 2 мишок?

Скільки на одній руці?

 Який сьогодні день неділі?

Скільки раз в році буває день народження?

Яка зараз пора року?

Скільки кутів у трикутника?

Скільки днів має тиждень?

Скільки животиків у 5 бегемотиків?

 

Молодці! А тепер відправляємось в  математичну країну. !

 

Сьогодні вас вітає країна Математика!

Ігри, приклади, задачі - все для вас!

Побажаю вам кмітливості

За роботу, в добрий час.

  1. Мотивація навчальної діяльності

 

«Мікрофон» - продовжіть речення

  • Починається урок …
  • До уроку я приготувала …
  • На уроці сидітиму …
  • Буду слухати …
  • Зошити триматиму …
  • Рахуватиму …
  • Відповідатиму …
  1. Попрацюємо   колективно і уважно і активно. Калькулятор ми самі , порахуємо в умі.

«Усний рахунок»

Гра «Ланцюжок»

7+8     6+9     9+5

16-8    15-9     14-6

37+6    45+7     53+8

35-7     53-6       72-8

 

  1. Принц десяток запитує, що ми про нього знаємо. «Мозковий штурм починаємо, все, що знаємо, пригадаємо.

Назвати попереднє: 1 3,25,67,89.

Наступне: 43,75,86

Сусідів: 54,67,85

Яке число стоїть між 35 і37, 82 і 84

 

  1. Урок продовжимо без зупинки з каліграфічної хвилинки

 

  1. Зошит я свій розкриваю

Плечі рівно відведу,

Сяду рівно не зігнусь

Буду я писати гарно

До роботи я берусь

З чистотою я дружу

Дуже гарно я пишу.

 

30 синичок на дерево сіли,

2 до них ще прилетіли,

Відповідайте швидко,сміливо

Скільки всіх їх прилетіло.

  1. Дайте характеристику числу: двоцифрове. склад з 1д і 2д

12 – попереднє, наступне збільшити на 1, зменшити на 1 сусідів.

  1. Гра «Продовж речення 52 – це 50 і 2- це гра Магазин» альбом  коштує 4 дес 2 од., лінійка 1 дм.

 

  1. Слідуюче завдання особливе для уважних і кмітливих, лягли на парти, і слухаємо уважно
  1.  -Пишемо пальчиком на снігу цифру 23
  • Пишемо гілочкою на піску5
  • Пензликом в альбомі  7
  • Крейдою на дошці 9

В потаємній кімнаті попрацює….

М.д 23,5,7.9        ( взаємоперевірка)

2 )     (Робота в парах)

  21збільшити н   суму чисел 8 і1

Різницю чисел70 і20  зменшити на 6

3) Скільки всього пташок, якщо прилетіло 30 синички і 22 горобчика.

  1. У Математичній країні, де живуть і працюють цифри та інші математичні знаки живе Плюс Плюсович та Мінус Мінусович, коли вони ставили між цифрами, то цифри міняли свої назви.

                   Як назвати компоненти дій додавання та віднімання?                                                                                                                                                                                        Х-24=52                                                                    Х-56=33

 

     86-Х=32                                                          97-х=32

  1. Принцеси Сума та Різниці приготували  наступне  завдання

 

Прочитайте по різному 7+9=16                     85-21=64

 

  1. Хто вже так оце втомився,

Що наліво нахилився

Ви втомились! Да!

Час настав всім нам відпочити

І фізхвилинку в гості запросити

 

Рученьки всі розвели

Підвели їх догори

Кулачками потрусили

Руки знову опустили

Опустили і присіли

Хай рівненько буде спинка

Головою покрутили

Вліво-вправо, повторили…

А тепер часу не гаймо,

До роботи поспішаймо!

  1. Принц Геометрик дає своє завдання

Погляньте 5 секунд( Принц Геометрик накреслений  із геометричних фігур)

 

Скільки фігур?

Яка жовта?

Яка оранжева?

Яка сама велика?

Яка велика?

Про яку фігуру не запитала?

Яка фігура називається трикутнико м, прямокутником, квадратом?

 

  1. Віршовані задачі

Горобець і тридцять синиць

Он летять до годівниці,

Скільки птахів, підкажіть,

Будуть вдячні за обід?

 

У садочку біля годівниці

Їли зернятка 9 синиць,

Потім прилетіли ще  4 птиці.

Скільки птиць біля  годівниці?

 

 40 синичок, гарних пташок,

На вербі сиділи

3 подружки-щебетушки,

Раптом полетіли.

 

 

  1. У замку живе дивна істота

Вона має умову, запитання

Хто це? Що це? І завжди

Дає відповідь. Правильно, задача.

 

Яблук – 54 шт.

Груш - ? на 4 гр. більше

 

Хлопчиків – 4д

Дівчаток – 6д 

 

  1.   Робота по підручнику ст. 31 № 172 173,
  2.  Не працювати є причина -

Очам даємо відпочити!

Мерщій рівнесенько сідаймо,

Очима кліпать починаймо

 

Навіщо кліпать?

Така зарядка –

Вже краще бачать оченята

Оченята бачать вправи:

Вліво-вправо, вліво-вправо,

Потім вгору, потім вниз

Оченятами дивись (далеко – близько).

 

  1. Самостійно попрацюємо, порахуємо, поміркуємо

 

32+43=               67+6==

56+24=               46+8=

 

18-3=                   54+8=

57-35=                 50-4=

94-40=                  63-7=

80+8=                    34-5=

 

17   Ці завдання особливі, для уважних і кмітливих

 Логічні задачі:

  1. Скільки ложок солі треба положити в чашку з чаєм, щоб чай був солодкий?
  2.  У бабусі Маші був внучок Сашко, котик Пушок, собака Дружок. Скільки внуків біло у бабусі Маші?

               3)   У курки одна пара лап. Скільки ніг у курки?

               4)    Скільки лап у 2 ведмедів?

                 5)  Ти і я, та ми з тобою. Скільки нас усіх?

 

 

  1.   Зробимо останній крок

Підсумуємо урок

«Так – плещуть у долоні. Ні - не плещуть.

- я гарно працював на уроці

- я запам'ятав багато нового на уроці

- я вмію розв'язувати задачі

- мені сподобався урок

 

Ось і пролунав дзвінок –

   - закінчився наш урок

За роботу по заслузі

Щиро дякую вам, друзі.

Дякую, що ви мені щиро допомогти

Так завзято працювали

Всі приклади і задачі розв'язали

За урок всім подарунки – ці Сонечки.

 

Закінчити речення:

Сьогодні на уроці вчився …

Найбільше сподобалось …

Цікаво було …

 

 

«

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
23 лютого
Переглядів
149
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку