Урок-подорож в країну краси та здоров’я. Мій особистий бьюті-код

Про матеріал
Цей матеріал напрвлен на сприяття розвиткові інтересу учнів до процесу отримання знаньз створення власного стилю за допомогою щоденного догляду за шкірою обличчя та макіяжу
Перегляд файлу

Урок технології в 10 класі з модуля «Краса та здоров’я»

Тема: Подорож в країну краси та здоров’я. Мій особистий бьюті-код.

Мета

 

навчальна: забезпечитизасвоєнняучнямиінформації про складові зовнішнього вигляду та вплив на нього способу життя; правила щоденного догляду за обличчям з урахуванням типу шкіри, формувати уміння добирати засоби догляду за шкірою обличчя для індивідуальноговикористання, спираючись на інформацію, щоміститься на упаковках та листках-вкладках до косметичнихзасобів; добирати декоративну косметику та виконувати макіяж відповідно до особливостей зовнішності;

 

розвивальна: сприятирозвитковіінтересуучнів до процесуотриманнязнаньз створення власного стилю за допомогою щоденного догляду за шкірою обличчя та макіяжу;

 

виховна: виховуватиособиступозицію з питаньзовнішньоговигляду та дотримання правил гігієни.

Вид уроку: урок- застосуаннязнань, умінь і навичок.

Завдання:

1.Залучення до пропаганди здорового способу життяучениць 9 класівзасобами участі в челенжу «Здоров’я – найцінніший скарб » та майстер класів «Щоденний догляд за шкірою обличчя», « Види макіяжу».

2.Навчити щоденно доглядати за шкірою обличчя, визначивши свій тип шкіри, а також  робити макіяж, застосовуючи натуральну декоративну косметику.

3.Виховуватиособистістьфізично й морально здорову.

Учасники: дівчата  9класів

Обладнання: роздавальнийматеріал, презентація, відеоролик.

 

Учасники: учні  9класу

Обладнання: тренінговааудиторія, роздавальнийматеріал (матеріалитренінгу), дошка.

І . Організаційнийетап.

  1. Обліквідвідування.

    Доброго дня дівчата, я бачу ви виглядаєте сьогодні дуже чудово, посміхаєтесь, тож я  хочурозпочати наш урок з фрази відомого класика Ф. Достоєвського «Краса врятує світ» і ви на при кінці нашого уроку, висловити свою думку, чи згодні ви з цим ствердженням.

І. Організаційний блок.Повідомлення теми, цілей і завдань уроку

Привітання.
Гра «комплімент».Учасникирозташовуютьсянапроти один одного, говорять один одному компліменти. (напр.Доброго дня Настя, мені подобається твій колір волосся, Аліна, сьогодні твоє обличчя особливо світиться…), останній робить комплімент вчителю.

Учитель. Тож, я щиро дякую вам усім дівчата, що ви з таким гарним настроєм прийшли сьогодні  на урок, де  ми продовжуємо працювати над проєктом «Краса та здоров’я», в рамках шкільного проекту «Метнальнездоров’я». На попередніх уроках ми з’ясували з вами про те, що поняття краси дуже багатогранне, воно залежить як від індивідуальних особливостей людини, так і темпераменту, життєвого досвіду, культурних та соціальних чинників. Критерії людської краси настільки різноманітні, що їх не можливо звести до певних ознак. Але й не треба цього робити, оскільки всі ми різні. Але ж є певні кроки яких треба дотримуватись щоб  бути красивим та здоровим,  вміти створювати свій імідж та  особистий бьюті-код.

Тож тема нашого уроку запишіть у зошит : Подорож в країну краси та здоров’я. Мій особистий бьюті-код.


І перж ніж я озвучу мету нашого уроку, я хочу запитати вас : «Чоговиочікуєтевідзаняття?»

 

Мета: Навчитись створювати свій власний стиль, розширитесвоїзнання про головніскладовікультуризовнішньоговигляду;

навчитеся правильно доглядати за шкірою обличчя;

познайомитеся з мистецтвоммакіяжу, володіючияким, зможетевиразити свою індивідуальність і стати привабливішими.

II. Актуалізація і  мотивації  учнів;

Вправа «Циферблат життя»
Учитель Перед вами роздруковане коло-циферблат.
Але цифри на ньомупозначатимуть не час, а роки нашогожиття. Спочатку ми тількинародилися – цифра 0.Потім ми росли, стрілкарухаласьвідцифри до цифри і зараз вона стоїть на певнійцифрі. Скількироків кожному? Позначтеце число на колі. А далі позначте скількивихочетепрожити. Але важливо не лишескількижити, а й як жити. Якимиви будете через 5, 10, 15, 20 років?


Напишітьце на циферблаті. Продовжтепропозицію «Я хочу бути …

(ким?)» (Дітипишуть. Час виконання 3-5 хвилин)

Учитель. Що у нас вийшло?
(Дітиназиваютьсвоїваріанти.)

Учитель. Отже, усівихочете бути успішними і гарно виглядати. Для досягненняцього вам перж за все необхіднездоров’я. Чи значить це, що бути здоровимважливо для всіх нас? Тож ми сьогодні дізнаємось, а поки давайте прикріплемо наші циферблати життя на дошку, що вони нагадували нам про нашу мету.
(Роботидітейкріплятьсяскотчем до дошки.) – 2 дівчини

III.Осмисленнязмісту й послідовностізастосуванняспособіввиконаннядій

«Мозковий штурм». « Ментальне здоров’я – це …»
Учитель. Сьогодні в соцмережах, на екранах телебачення дуже часто обговорюється тема усвідомлене довголіття, ментальне здоров’я, як ви розумієте ці поняття. Яківизначення, асоціації, думки виникають у вас при цьомуслові?

(Дітиговорять, усіідеїзаписуються на дошці, обговорюються. Викреслюється те, що не підходитьпідвизначення.)
 

Згідно з визначенням Всесвітньої  організації охорони здоров’я ментальне здоров’я — це стан щастя та добробуту, в якому людина реалізує свої творчі здібності, може протистояти життєвим стресам, продуктивно працювати та робити внесок у суспільне життя. Це означає, що ментальне здоров’я об’єднує як гарне фізичне самопочуття особистості так і його стабільний психологічний стан.

 

Стан ментального здоров’язалежитьвідбагатьохчинників: соціальних, екологічних та навітьекономічних.

 

Вправа. Вибрати правильну відповідь і привести приклади.

Психічно здорова людина:

  • можерозрізнятисвоїемоції, керувати ними та гармонійнофункціонувати;
  • здатнаспілкуватися і будуватистосунки з іншими;
  • розвивається й навчається;
  • позитивно оцінює себе, приймає та любить;
  • приймаєвласнітвердірішення;
  • нормально адаптовується до нових умов життя;
  • можерозв’язуватипроблеми.
  • Нахамити на перерві вчителю
  • Забрати портфель у однокласника, сховати його і стежити за тим як від нерує
  • Заважає вчителю на уроці
  • Сидить весь час на уроці в телефоні.
  • Не прийняв участь в проекті «Чисте місто», сказав що його родина не виписує газет.

 

Як ви вважаєте:Підтримувативласнементальнездоров’яможнасамостійно. Що для цього необхідно:

  • дбати про режим сну;
  • уникатистресовихситуацій та навчитись адекватно на них реагувати;
  • збалансувати  харчування і додати фізичної активності
  • навчитись ставити цілі і діяти

 

Тож, дехто з нас вже почав робити певні  кроки і зараз ми це вам покажемо: (черендж «Здоров’я – найцінніший скарб !»  ( а де хто за нами ще спостерігає)

  •                     Ще про один чинник ми з вами не згадали це –догляд за зовнішнім виглядом шкіри.

Хочу зазначити, що шкіра є найбільшим органом у людини. Тож за нею треба вміти доглядати.

 

  •                     Це коли ми не тільки одягнені сучасно, у нас гарний парфум, але й здорове блискуче волосся, сяючий колір обличчя. У вас було домашнє завдання переглянути відеоролик «Як правильно доглядати за шкірою обличчя» і я сподіваюсь, що вже дехто спробував, а може хтось і правильно робив уход. Іперж  ніж ми перейдемо практичної частини нашого уроку,  давайте з’ясуємо, які ж чинники впливають  на зовнішній вигляд шкіри

І що ми маємо робити.

  1.     Вік. ми не можемоуповільнитихід часу, але ми в змозізробитийогослідименшпомітними.
  2.     Шкідлиі звички.Сигаретнийдим і алкоголь позбавляютьшкірукисню і необхідних поживнихречовин. Відмовавідкуріння і алкоголю - ось профілактикапередчасногостарінняшкіри
  3.     УФ - випромінюванняВикористовуйтеденнікреми з сонцезахиснимифільтрами.
  4.     .Проблемизіздоров'ям, гормональнізбої.Стресвикликаєгормональнийзбій в організмі і відцьогошкірашвидше старіє.
  5.     Неправильний догляд.

 

Практична робота.

Правила особистої гігієни: вимити, продезінфікувати руки, підібрати волосся.

 

І ось сьогодні ми запропонуємо вам майстер клас по щоденному догляду за шкірою обличчя, який ми назвали « красота в 3 кроки.  Цей майстер клас будуть виконувати дівчата 9а класу: моделі – Бельговська Анна та Мурашова Анастасія та наші  

візажисти –естетистиОверковська Вікторія та Петрова Поліна. Поки дівчата готуються, а я хочу надати невеличку ремарку, стосовно професії візажист-естетист.

Роботавізажиста-естетистаполягає, перш за все, в догляді за шкірою і їїпідготовці до нанесеннядекоратиної косметики.

 

  1.     А дівчата з 9б класу сьогодні в нас будуть працювати як візажисти-стилісти.Візажист-стиліст – целюдина, яка робитьмакіяж. Але не просто завдає косметику на обличчя, а створюєцілісний і закінчений образ, якийпідкреслюєгідностілюдини і приховуєнедолікиабопроблемнізони. Дівчата  будуть робити макіяж самі собі, тож ми зможимо оцінити іх майстерність.

Типи шкіри (презентація)

Презентація. «Краса в 3 кроки»

 

Відеоролик «Я  використовую бренд «Artistry»

Крок 1.Починати треба очищення з губ. Нанести на ватний диск трохи рідину для зняття макіяжу з вік та губ бренда ARTISTRY ™. і  удалити залишки помади плавними рухами від уголків губ к центру. І якщо в нас є тушабо тіні, приложити змочений ватний диск рідиною до вій, трохи потримати і акуратно протерти вії у напрямку від основи до кінчиків, без різких рухах, що розтягують .

 

-Гельдлявмиванняобличчя essentials by ARTISTRY™

         М'який гель, який глибоко очищає шкіру і видаляє макіяж, залишаючи шкірі відчуття чистоти і свіжості.

         Які переваги забезпечує продукт: Очищає, тонізує і освіжає шкіру в 1 прийом. Гарантує глибоке очищення шкіри, видаляючи макіяж, надлишок шкірного жиру і забруднення. Формула включає екстракт огурца - охолоджує, заспокоює шкіру, містить багато антиоксидантів.

А́нтиоксида́нти (а́нтиоки́слювачі) — природні або штучно синтезовані речовини, що сповільнюють чи припиняють окиснення. 

 

 Залишає шкіру м'якою і свіжою на

     дотик, зі збалансованим рівнем pH,

     не пересушує її

Основні характеристики:Зручний і ефективний засіб для ранкової та вечірньої процедури догляду за шкірою. Легка піниста формула без сульфатів м'яко видаляє бруд, жир і залишки макіяжу. Допомагає контролювати виділення шкірного жиру, зменшує жирний блиск, балансує рівень pH

Склад:

         Екстракт огурца - антиоксидатні і протимікробні властивості

         Алое віра - добре відомо завдяки своїм охолоджуючим і заспокійливим властивостям.

         Екстракт вишні ацероли з ферм NUTRILITE ™ - надзвичайно високий вміст антиоксидантів (  вітаміну C)

         . Екстракт листя перилли (шисо) - заспокійливий і розслабляючий компонент, отриманий з натуральних джерел.

Крок II
Тонізація

 

Освіжаючий тонік для проблемної шкіри обличчя essentialsby ARTISTRY ™

Основні характеристики

 Дуже м'який засіб для щоденного використання. Містить сильнодіючі натуральні компоненти

Містить вишню Ацерола NUTRILITE. (вітамін С)

 Без барвників і синтетичних барвників.

Дерматологічно протестований.

Містить 0,5% саліцилової  кислоти pH = 4,00

Не сушить і не подразнює шкіру.

 Підходить для всіх типів шкіри, схильної до висипань.

Склад

Екстракт лімона - допомагає освітлювати шкіру і відновлює баланс pH.

 Алое і кора верби сріблястою - заспокоюють і зменшують запалення

 Цинк  - речовина, що контролює виділення шкірного жиру.

 

Освіжаючий тонік для шкіри обличчя ARTISTRY HYDRA-V

Склад

ARTISTRY HYDRA-V Освіжаючий тонік для шкіри обличчя забезпечує вашій шкірі ковток первинної чистої вологи завдяки воді норвезьких фіордів, що потрапляють  всередину вашої шкіри за допомогою ексклюзивної транспортної системи на основі ліпосом ARTISTRY HYDRA-V.

Кондиціонуючий ефект посилюється завдяки червоним водоростям, поліпшується здатність вашої шкіри надійно утримувати вологу.

В тонікі містяться ліпосоми з водою із норвезьких фіордів, які забезпечують миттєве зволоження шкіри.

Чому ця вода вважається найчистішою водою в світі, тому що у не торкнулася людська цівілізація.Більш того, вона пройшла фільтрацію через кварцові піски, і у неї нижчий малекулярний вага, відповідно проникнення в шкіру більш ефективне.

Тонік  бореться з негативним впливом жорсткої води на шкіру, вирівнює рівень PHшкіри  і готує її до нанесення сироватки та крему.

 

Ліпосома — кулеподібне утворення (близько 100 нм у діаметрі) що має подвійний ліпідний шар. Ліпосоми маютьпорожнину в середині, яка зазвичай  заповнена водою.

 

Насичення

Мультизахисний лосьйон для обличчя  з сонцезахисним фільтром SPF 30 essentialsby ARTISTRY ™

 

         Поєднує глибоке зволоження з ефективним захистом від УФ-променів.

         Сонцезахисний фільтр SPF 30 PA ++ для захисту від УФА- і УФВ-променів широкого спектру дії захищає шкіру від руйнівних УФ-променів і допомагає запобігти появі ознак її старіння під впливом сонячних променів.

         Містить оксид цинку і цинк PCA для поглинання надлишкового шкірного жиру і контролю / зменшення блиску.

         Виготовлений з натурального кокосового молочка для живлення і зволоження шкіри.

         Ідеальний для кожного: всітипишкіри, всівіковігрупи!

         Не містить масел.

         Протестований на дерматологічні та алергічніпротипоказання, перевірений на безпеку

         Підходить для чутливої ​​шкіри

 

Гель для проблемної шкіри обличчя essentialsby ARTISTRY

Ніжний гель без запаху містить гамамеліс віргінський, саліцилову кислоту і зелений чай.

 

Які переваги забезпечує продукт

 Допомагає зменшувати існуючі почервоніння, сприяє звуженню пор і загоєнню шкіри.

Допомагає захистити шкіру від майбутніх подразнень і висипань.

 Допомагає зменшити кількість чорних крапок і акне. Очищає і освітлює шкіру, надає їй здоровий сяючий вигляд.

 Заспокоює шкіру і зменшує почервоніння.

Склад

Гамамеліс віргінський - звужує пори, очищає і заспокоює шкіру.

 Алое і кора верби сріблястої - заспокоюють і зменшують запалення. Цинк PCA - речовина, що контролює виділення шкірного жиру.

 1% саліцилової кислоти - активний компонент з протизапальним ефектом.

 Екстракт вишні ацероли з ферм NUTRILITE – антиоксидант.

 Екстракт зеленого чаю - антиоксидант з заспокійливою дією.

 

Цікаві факти:

Дієтологитакожрадятьвживати топ-5 продуктів для боротьби з прищами:

 1. Гарбуз — містить пектини, які вбивають шкідливі бактерії і виводять токсини.

2. Грейпфрут — спалюєнадлишки жиру.

3. Коричневий рис — абсорбуєшкідливіречовини.

4. Льнянаолія — омега-кислоти в їїскладімаютьпротизапальнудію.

 5. Варена риба — покращує баланс поживнихречовин в шкірі.

 

 

А дівчата з 9б класу сьогодні в нас будуть працювати як візажисти-стилісти.Візажист-стиліст – целюдина, яка робитьмакіяж.Але не просто завдає косметику на обличчя, а створюєцілісний і закінчений образ, якийпідкреслюєгідностілюдини і приховуєнедолікиабопроблемнізони. Дівчата  будуть робити макіяж самі собі, тож ми зможимо оцінити іх майстерність.

 

 

 

МакіяжВидимакіяжу (переглянути презентацію0

Що таке макіяж?

Макіяж – це нанесення на обличчя різних видів декоративної косметики з метою його прикрашання та коригування певних рис за власним бажанням.

Макіяж повинен підкреслювати індивідуальність людини.

 

Розрізняютьрізнівидимакіяжу:

     денний – повсякденний макіяж, що відрізняється легкістю, натуральними відтінками, призначений для денного освітлення;

     нюдовий – мінімальний макіяж, який підкреслює природну красу обличчя;

     діловий – метою якого є підкреслення ділового іміджу людини; його ознаками є доглянутість, стриманість, акуратність,свіжість;

     вечірній, або святковий – яскравий і виразний макіяж, відрізняється насиченими кольорами;

     весільний – макіяж, що має підкреслювати романтичність, жіночність, чарівність;

     коригувальний – допомагає приховати дрібні недоліки, візуально змінити пропорції обличчя;

     подіум ний – креативний, стилізований, яскравий макіяж для конкурсів, шоу та модних показів.

 

Майстер-клас. Виконання  makeup

 

-         Як створити ефект великих очей за допомогою макіяжу?

( Використовуйте олівець або тіні білого відтінку, щоб виділити повіку у внутрішньому куточку.

Використовуйте не менше 3 відтінків. При цьому важливо пам’ятати, що зовнішній куточок ока має бути найтемніший, а внутрішній – найсвітлішим.)

 

V.Звітучнів про роботу і теоретичнеобґрунтуванняотриманихрезультатів

 ( при виконанні макіяжу я використувала…, я виконала нюдовий макіяж, вечірній макіяж)

 

 

VIII. Рефлексія

Наша урокзакінчується, тож давайте проаналізуємо чикорисною для вас було це заняття.

Питання

Відповіді

1

 

Я прийшла на урок:

 

o Оптимістичною

 

o Похмурою

 

o Веселою

 

o Байдужою

 

o Зацікавленою

 

2

 

На уроцібувматеріал:

 

o Цікавий

 

o Непотрібний

 

o Корисний

 

3

 

Урок менідопоміг

 

o Розслабитися

 

o Виявитисвоїнайкращіякості

 

o Здобутизнання

 

o Звернутися до літератури

 

o Усунутиособистісніобмеження

 

o Недопомогло

 

4

 

Я пішла з уроку

 

o Веселою

 

o Похмурою

 

o Втомленою

 

o Натхненною

 

5

 

Віднаступного уроку я чекаю

 

o Особистихвражень

 

o Нічого

 

o Новихзнань

 

o Спонукання до роботи над собою

 

 

VI.Підсумки уроку і повідомлення  домашнього завдання.

 

«Участь у соціальному проекті «Пінетки для малюка».

 

Учитель. Нині в усьомусвіті все більшогопоширеннянабуваєрухза здоровийспосібжиття, поширюється мода на здоров’я. Бути здоровимстає не тільки модно, але й економічновигідно. Все більшемолоді у світі та нашійкраїнівважають: «Краще бути здоровим і багатим, ніжхворим». Тож будьте зорові, щасливі, успішні, створіть  свій власний бьюти код.(власний імідж).
 

Гра «Побажання».
Продовжити фразу «Бажаютобі і собі…»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
12 жовтня 2023
Переглядів
489
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку