Урок трудового навчання "Вішалка для рушників"

Про матеріал
Матеріал допоможе формувати систему предметних компетентностей і компетенцій шляхом виконання навчально – пізнавальних і практично зорієнтованих завдань відповідно до змістових ліній: діяльнісної – ознайомити учнів з технологічним процесом виготовлення виробу, удосконалювати уміння технологічного проектування, сприяти розвитку логічного і аналітичного мислення, збагачувати словниковий запас. соціокультурної – виховувати ціннісне ставлення до праці, допитливість, наполегливість.
Перегляд файлу

План - конспект уроку з трудового навчання.

Для учнів 10 класу

Тема. Технологічний процес виготовлення виробу. Вішалка для рушників. ( Продовження)

Мета: формувати ключові компетентності:

уміння вчитися – самоорганізовуватися до навчальної діяльності;

загальнокультурну – дотримуватися норм мовленнєвої культури.

Формувати систему предметних компетентностей і компетенцій шляхом виконання навчально – пізнавальних і практично зорієнтованих завдань відповідно до змістових ліній:

діяльнісної – ознайомити учнів з технологічним процесом виготовлення виробу, удосконалювати уміння технологічного проектування, сприяти розвитку логічного і аналітичного мислення, збагачувати словниковий запас.

соціокультурної – виховувати ціннісне ставлення до праці, допитливість, наполегливість.

Обладнання: свердлильний верстат, ножівки, заготовки, приспособлення, розмічальний інструмент (лінійки, кутники, циркулі), картки, презентація «Види вішалок».

Словник: штангенциркуль, кернер, малка, крейцмейсель, шпунтубель.

Очікувані результати. Учні повинні характеризувати результати на різних  етапах проектування, обґрунтовувати доцільність виробу,розраховувати собівартість, виконувати технологічні процеси відповідно до вибору проекту.

Хід уроку

1.Організаційний момент.

   - перевірка наявності учнів;

   - визначення чергового;

   - визначення готовності до уроку.

2. Активізація опорних знань.

C:\Users\user\Desktop\робота\вася\Урок Пасіка В.П\IMG_6668.jpgВправа «Мозковий штурм». ( Що ми називаємо проектом? Що можна проектувати? Для чого потрібно проектувати виріб?).

3. Мотивація навчальної діяльності учнів.

Демонструються зразки готових виробів

4. Повідомлення теми, мети і завдань уроку.

Оголошення теми.

5. Вивчення нового матеріалу.

5.1. Ознайомлення учнів із змістом практичної роботи, яку вони будуть виконувати на уроці.

5.2. Проведення інструктажу з техніки безпеки.

5.3.Словникова робота.

6. Практична робота.

Самостійне виконання учнями завдання під контролем та допомогою вчителя. Виготовлення  виробу  за кресленнями, які вони зробили на попередньому уроці. Контроль за ходом самостійної   роботи учнів, дотримання ними технології виготовлення виробу та правил безпечної праці.

Створення умов для успішного виконання завдання, заохочення учнів. Попередження можливих помилок, виправлення вже допущених.

C:\Users\user\Desktop\робота\вася\Урок Пасіка В.П\IMG_6678.jpg7.Рефлексія. Підсумок уроку. Оцінювання учнів. (Обгрунтування оцінок). З’ясування питань: Що навчились робити на уроці? Що видалось найважчим? Над чим ще слід попрацювати?


 

docx
Пов’язані теми
Технології, 10 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
26 жовтня 2023
Переглядів
172
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку