ПЛАН – КОНСПЕКТ ІНТЕГРОВАНОГО
УРОКУ ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА ТА АНГЛІЙСЬКА МОВА.
« Подорож в країну спорту»
ДЛЯ УЧНІВ 5 – Б КЛАСУ.
Савка Т.Л.
Стрилюк С.В.
ПЛАН - КОНСПЕКТ ІНТЕГРОВАНОГО УРОКУ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА
АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ УЧНІВ 5 – Б КЛАСУ.
ТЕМА: ПОДОРОЖ В КРАЇНУ СПОРТУ. СПОРТИВНІ ІГРИ РІЗНИХ КРАЇН.
ТИП УРОКУ: Інтегрований.
ЗАВДАННЯ УРОКУ: Ознайомити учнів з різними видами спорту та країнами їх походження.
МЕТА УРОКУ: Залучати учнів до систематичних занять фізичними вправами,навчити учнів оволодівати життєво-важливими руховими навичками,виховувати сміливість,силу волі,витривалість,почуття дружби,взаємовиручку.
ДАТА: 7 лютого 2019 року.
МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ: спортивний зал.
ЧАС:45 хв.
ІНВЕНТАР: хокейна ключка,шайба,тенісні м’ячі,футбольні м’ячі,тенісні ракетки.
Зміст навчального матеріалу |
Доз. |
Організаційно-методичні вказівки |
Підготовча частина |
12-15 хв. |
|
Шикування класу. Перевірка учнів. Завдання уроку та техніка безпеки на уроці. Перешикування з однієї в дві та три шеренги. Визначення ЧСС. ЗРВ на місці. |
|
1. Turn your head to the left, to the right, forward and back . 2. Shoulders up and down . 3. Raise your right arm up and your left arm down, let’s do circular movements. 4. Hands on hips and turn your body to the left and to the right. 5. Bend your body forward and back. 6. Hops under your knees.
|
Основна частина |
25 хв. |
|
Країна № 1 КАНАДА. Хокей. Перед вправою задаємо загадку «Шайбу тут кругом ганяють і в ворота все кидають тут на полі лід кругом.» «Влучний хокеїст». Кожен учень з команди по черзі ключкою повинен влучити в малі ворота м’ячем для великого тенісу. Виграє та команда яка має більше влучних спроб.
|
|
|
Країна № 2 НОВА ЗЕЛАНДІЯ. Боулінг. Перед вправою задаємо загадку Шар ми покотили і всі кеглі розгубили. Кожен учень з команди по черзі з кеглею біжить до стільчика, савить кеглю в круг, записує вид спорту англійською і біжить назад. Перемагає та команда, яка більше і правильніше написала слів (назв видів спорту) англійською.
|
|
New Zealand |
Країна № 3 США. Баскетбол. Перед вправою задаємо загадку У цьому спорті всі гравці високі. Люблять м'яч в кільце вони кидати. Гімнастичний обруч на відстані 6 м. учень намагається тенісним м'ячем попасти в обруч. |
|
USA |
Країна № 4 АВСТРАЛІЯ. Теніс. Перед вправою задаємо загадку Спритний м’яч і дві ракетки всі удари чіткі й мітки. «Реал теніс». Кожному гравцеві дається тенісна ракетка на якій тенісний м’яч Гравці намагаються пробігти з нею.
|
|
Australia |
Країна № 5 АНГЛІЯ. Футбол. Перед вправою задаємо загадку У цієї гри свої атрибути: і футболки, шорти, люди в бутси взуті.
Діти біжать по черзі, беруть літеру і повертаються до команди та складають слова. Має вийти прислів’я англійською « A sound mind is in a sound body» У здоровому тілі здоровий дух!
|
|
Great Britain |
ГРА НА УВАГУ «СВІТЛОФОР» Червоний колір – учні присідають. Жовтий колір – учні встають. Зелений колір – учні бігають. |
|
Гра проводиться на англійській мові. Red – sit down Yellow -stand up Green --- run |
ВПРАВИ НА КООРДИНАЦІЮ РУХІВ. Танцювальні елементи повторення за вчителем. |
|
|
Заключна частина |
3-5 хв. |
|
Шикування класу. Вправи на встановлення дихання. Визначення ЧСС. Підсумки уроку. Організований вихід з залу. |
|
|