Тема: «Погода. Пори року.» 2 клас.
Мета: повторити лексичний матеріал з теми «Погода»; ознайомити з новими
лексичними одиницями; закріпити структури “It is…”, “I can…”;
розвивати навички читання/говоріння/аудіювання/письма;
виховувати інтерес до предмету;
розширювати знання про навколишній світ.
Обладнання: набір фотографій, роздавальний матеріал (тексти до теми),
зошити.
Хід уроку
1. Початок уроку.
Привітання:
Hello, children!
I’m glad to see you!
How are you?
Вчитель: «А тепер давайте зробимо зарядку. Тільки я стомилася за 4 уроки, нехай зарядку проведе…(вчитель бере зошит із купи та називає прізвище).
Учень проводить зарядку (run/jump/swim/skate/ski etc)
2. Основна частина уроку.
2.1 Повторення вже відомого лексичного матеріалу з теми «Погода»
Вчитель: “What is the weather like today?”
Учні за допомогою вчителя пригадують лексику (warm, rainy, cold, frosty, snowy, windy, sunny):
- тримає в руці фотографію і запитує: “What is the weather like?” – “It is…”
Reading:
Учням пропонується текст:
1. It is warm, it is sunny.
2. It is warm, it is cloudy.
3. It is frosty, it is snowy, it is cloudy.
4. It’s snowy, it’s frosty, it’s sunny.
5. It’s cloudy, it’s windy, it’s rainy.
Учні читають (за вчителем та індивідуально) і співвідносять речення з фотографіями, розвішаними на дошці.
2.2 Вивчення нової лексики.
Вчитель: «Молодці, розповідати про погоду ви вже вмієте. Сьогодні ми поговоримо про пори року. А чи знаєте ви, що таке пори року? (Вчитель ставить питання українською: скільки є пір року/як вони називаються/ваша улюблена пора року - діти готуються до сприйняття матеріалу англійською).
Ознайомлення з новою лексикою:
1. Вчитель тримає фотографію, де зображена певна пора року і називає – summer/autumn/winter/spring, учні повторюють за вчителем.
2. Вчитель пише на дошці winter etc та пропонує знайти всі відповідні фотографії («Скільки тут у нас зим?»)
Учні по-черзі підходять до дошки і поєднують слово з фотографією.
3. Вчитель: “What’s the weather like in spring?” (тримає фотографію «весни» і допомагає дітям описати погоду.)
Listening:
Учні слухають маленькі тексти і здогадуються, про яку пору року йдеться мова. Вчитель попереджає: «Називайте англійською, бо я не розумію української.» Той, хто вигукує українською, отримує «штраф» - не має права брати участь в іграх протягом 10 хвилин.
Writing:
Вчитель: «Здається, ви вже стомились розмовляти, давайте трішки попишемо.» (Вчитель роздає перевірені зошити і оголошує ім’я «переможця у конкурсі на найкраще домашнє завдання.»)
Учні прописують в зошиті назви пір року, вчитель просить «…не поспішати, писати повільно, але гарно.»
Закріплення лексики:
За допомогою різних ігрових завдань стимулюється багаторазове повторення лексики:
3. Завершальна частина уроку
Вчитель: “What season is it now?”
“Do you like winter?”
Підводить підсумки активності, вітає найактивніших – «переможців».