Урок. Погода. Пори року.» 2 клас.

Про матеріал
повторити лексичний матеріал з теми «Погода»; ознайомити з новими лексичними одиницями; закріпити структури “It is…”, “I can…”; розвивати навички читання/говоріння/аудіювання/письма; виховувати інтерес до предмету; розширювати знання про навколишній світ.
Перегляд файлу

        

 

 Тема:  «Погода. Пори року.» 2 клас.

 

Мета: повторити лексичний матеріал з теми «Погода»; ознайомити з новими    

            лексичними одиницями; закріпити структури “It is…”, “I can…”;

            розвивати навички читання/говоріння/аудіювання/письма;

            виховувати інтерес до предмету;

            розширювати знання про навколишній світ.

 

Обладнання: набір фотографій, роздавальний матеріал (тексти до теми), 

                       зошити.

            

 Хід уроку

 

1. Початок уроку.

Привітання:

Hello, children!

I’m glad to see you!

How are you?

Вчитель: «А тепер давайте зробимо зарядку. Тільки я стомилася за 4 уроки, нехай зарядку проведе…(вчитель бере зошит із купи та називає прізвище).

Учень проводить зарядку (run/jump/swim/skate/ski etc)

2. Основна частина уроку.

2.1 Повторення вже відомого лексичного матеріалу з теми «Погода»

Вчитель: “What is the weather like today?”

Учні за допомогою вчителя пригадують лексику (warm, rainy, cold, frosty, snowy, windy, sunny):

  • вчитель зображує жестами і називає слова (тримає парасольку, тремтить від холоду), учні повторюють;
  • називає слово і просить учнів зобразити його за допомогою жестів;

     -   тримає в руці фотографію і запитує: “What is the weather like?” – “It  is…”

Reading:

Учням пропонується текст:

1. It is warm, it is sunny.

2. It is warm, it is cloudy.

3. It is frosty, it is snowy, it is cloudy.

4. It’s snowy, it’s frosty, it’s sunny.

5. It’s cloudy, it’s windy, it’s rainy.

Учні читають (за вчителем та індивідуально) і співвідносять речення з фотографіями, розвішаними на дошці.

 

2.2 Вивчення нової лексики.

Вчитель: «Молодці, розповідати  про погоду ви вже вмієте. Сьогодні ми поговоримо про пори року. А   чи знаєте ви,  що таке пори року? (Вчитель ставить питання українською: скільки є пір року/як вони називаються/ваша улюблена пора року  -  діти готуються до сприйняття матеріалу англійською).

 

Ознайомлення з новою лексикою:

1. Вчитель  тримає фотографію, де зображена певна пора року і називає – summer/autumn/winter/spring, учні повторюють за вчителем. 

2. Вчитель пише на дошці  winter etc та пропонує знайти всі відповідні фотографії («Скільки тут у нас зим?»)

Учні по-черзі підходять до дошки і поєднують слово з фотографією.

3. Вчитель: “What’s the weather like in spring?” (тримає фотографію «весни»  і допомагає дітям описати погоду.)

Listening:

Учні слухають маленькі тексти і здогадуються, про яку пору року йдеться мова. Вчитель попереджає: «Називайте англійською, бо я не розумію української.» Той, хто вигукує українською, отримує «штраф» - не має права брати участь в іграх протягом 10 хвилин.

  1. It is cold. It is snowy. The trees are white. I can skate.
  2. It is windy. It is rainy. The trees are yellow. I go to school.
  3. It is warm. It is sunny. The trees are green.I can run and swim.

Writing:

Вчитель: «Здається, ви вже стомились розмовляти, давайте трішки попишемо.» (Вчитель роздає перевірені зошити і оголошує ім’я «переможця у конкурсі на найкраще домашнє завдання.»)

Учні прописують в зошиті назви пір року, вчитель просить  «…не поспішати, писати повільно, але гарно.»

Закріплення лексики:

За допомогою різних ігрових завдань стимулюється багаторазове повторення лексики:

  1. Вчитель: 
  • пропонує відгадати, яка його улюблена пора року/коли у нього день         народження;
  • звертається до окремих учнів з питаннями: «В яку пору року ми відмічаємо День жінок/Новий рік/коли найдовші канікули» і т.д.
  • тримає за спиною фотографію і  дає завдання відгадати зображену на ній пору року;
  • cтавить питання: «Can you skate in summer? Can you swim in winter?»

 

3. Завершальна частина уроку

Вчитель: “What season is it now?”

                “Do you like winter?”

Підводить підсумки активності, вітає найактивніших – «переможців».

 

                                

 

 

doc
Додано
13 березня 2023
Переглядів
724
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку