Урок польської мови №5 (5 клас)
Тема: Алфавіт. Читання та написання літер r, p, b.
Мета уроку:
Розвиток предметних компетентностей: сформувати в учнів розуміння правильності вимови та написання літер r, p, b; домогтися засвоєння правил їх читання, вчити виконувати фонетичні вправи, що передбачають їх вимову.
Розвиток ключових компетентностей:
Реалізація наскрізних змістових ліній:
Очікувані результати: учні повинні знати, які правильно вимовляти та писати вказані літери, знати правила їх читання, вміти застосовувати його під час виконання фонетичних вправ.
Обладнання: підручник, роздавальний матеріал.
Тип уроку: урок формування компетентностей.
ІІІ. Актуалізація опорних знань
IV. Формулювання мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності
Які з літер r, p, b схожі за вимовою на українську мову? Які схожі за написанням, але передають інший звук? Які літери з цих нагадують англійську мову? Чи часто ми чуємо ці літери у словах? Відповіді на ці запитання ми й спробуємо отримати на сьогоднішньому уроці.
V. Засвоєння нових знань
Пам'ятайте! Багато слів у польській мові можуть мати таку ж вимову, як і в українській, але мати зовсім інше значення (dywan – килим, uroda – краса, krzesło – стілець і т.д.). Тому для кращого розуміння тексту варто завжди користуватися словником.
VI. Первинне закріплення знань
Виконання фонетичних вправ за підручником: с. 10, 12.
Індивідуальна робота за картками - тестами з логічним навантаженням.
Перевірити й оцінити кілька робіт за бажанням учнів.
Підбиття підсумків уроку
Запитання до учнів:
а) robak i babak;
б) baba i pa-pa;
в) ryba i dyba;
VIII. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання
• Завдання для всього класу:
- підручник: с. 9 (зісканувати та прослухати пісеньку про алфавіт);
- повторити голосні літери ą, ę;
-зайти у Вікіпедії опис 1 з пам’яток Кракова та розповісти про неї.