11 клас 16.10
Тема. Поняття електронної таблиці. Табличний процесор та його складові.
Мета уроку:
формування ключових компетентностей:
формування предметної компетентності:
Тип уроку: комбінований (засвоєння нових знань і вдосконалення вмінь та навичок) з елементами ділової гри.
Обладнання та наочність: дошка, ПК, інструкції з ТБ в комп’ютерному класі, роздатковий матеріал (додатки).
Програмне забезпечення: MS Power Point (демонстрація презентації з міні-лекцією), MS Excel (тести з відповідями),
Структура уроку
ХІД УРОКУ
Сучасний світ не можливо уявити без цифр і чисел, тому що все в нашому житті вимірюється і фіксується, підлягає рахунку, обрахунку і обліку. Щоб правильно розпоряджатися, контролювати час, а отже, і гроші, треба вміти швидко і зручно вести різного роду обчислення, накопичувати чисельну і текстову інформацію, обробляти дані. Багато обчислень, пов’язаних з повсякденною діяльністю людини, доцільно виконувати в табличному вигляді. Це і бухгалтерські розрахунки, обробка замовлень, планування виробництва, різні інженерні та статистичні розрахунки тощо.
Для оперування табличними даними і розв’язання багатьох задач природного і технічного плану були створені спеціальні програми, які назвали табличними процесорами або, інакше, програмами обробки електронних таблиць.
Перший табличний процесор був створений у 1979 році, а перша версія табличного процесора Excel з’явилась у 1985 році для комп’ютера Apple.
У вигляді гри «М’яч». Вчитель задає перше питання – хто відповів, задає наступне питання в клас і т.д. (всього 5-7 питань)
Вчитель: . Формула починається зі знака ...
Сьогодні на практичній роботі ви будете в ролі шеф кухара свого ресторану. А до кожного ресторану рано чи пізно навідається “foodcritic” (ресторанный критик), це я, якого запросила Лариса Петрівна. Для чого!? Моя задача: знайти ресторан, який зможе недорого, якісно та швидко нагодувати 50 гостей з іншого міста, які завітають в НВК№15. Для прикладу вам надано калькуляційну карту приготування котлет.
Додаток 1
Перевірка у вигляді тестування…
Закінчити урок хотілося б словами:
«По кремнистым ступеням взбираясь к опасным вершинам,
Никогда не отдаст человек своего превосходства
Даже самым умнейшим машинам.»