Конспект першого уроку з теми "Алгоритми та програми" в 7 класі. учні ознайомляться з такими поняттями, як величина, типи величин у Скретч, постійна та змінна величина. А також навчаться створювати змінні та надавати їм конкретного значення в Скретч.
|
7 клас |
Уроки 24-25. Поняття констант і змінних. Присвоєння значень змінних. Лінійні алгоритми. Складання та виконання лінійних алгоритмів зі змінними
Цілі:
Тип уроку: комбінований.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, навчальна презентація.
Хід уроку
І. Організаційний етап
IІ. Мотивація навчальної діяльності
Для опису об’єктів і процесів y матеріальному світі ми використовуємо величини. З прикладами величин ви стикаєтеся щодня: відстань між
будинком і школою, температура повітря тощо. За допомогою величин можна позначити довжину відрізка, площу земельної ділянки, висоту будинку, швидкість пішохода або автомобіля, час обертання планети навколо Сонця. Кожна величина характеризується певним значенням та одиницями, в яких вимірюється це значення, наприклад, швидкість може дорівнювати 80 км/год, відстань – 700 м, a температура – 15 °C.
Поняття величини відіграє важливу роль у науці й відображає можливість фіксувати різні стани деяких об’єктів, зокрема, кількісну сторону проявів навколишньої дійсності. Сьогодні ми поговоримо про величини у програмуванні та їх типи.
IV. Повідомлення теми, цілей, завдань уроку
V. Сприймання й усвідомлення учнями нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)
План пояснення:
VI. Фізкультхвилинка
VІI. Самостійне застосування знань у стандартних ситуаціях
Робота за комп’ютером
VIІI. Домашнє завдання
ІХ. Підсумки уроку
Рефлексія
Закінчіть речення:
X. Оцінювання роботи учнів
Практична робота
Робота з учителем. Завдання: Створити програму, за допомогою якої з клавіатури вводяться два числа, множаться одне на одне і результат виводиться на сцену.
Самостійна робота. Створити проект, за допомогою якого обчислюється значення виразу (a-b):c. Значення змінних вводяться з клавіатури.