Урок "Поняття констант і змінних. Присвоєння значень змінних. Лінійні алгоритми. Складання та виконання лінійних алгоритмів зі змінними"

Про матеріал

Конспект першого уроку з теми "Алгоритми та програми" в 7 класі. учні ознайомляться з такими поняттями, як величина, типи величин у Скретч, постійна та змінна величина. А також навчаться створювати змінні та надавати їм конкретного значення в Скретч.

Перегляд файлу

7 клас

 

Уроки 24-25. Поняття констант і змінних. Присвоєння значень змінних. Лінійні алгоритми. Складання та виконання лінійних алгоритмів зі змінними

Цілі:

  • навчальна: ознайомити з поняттями констант і змінних, їх призначенням у програмі, навчити присвоювати змінним значення та складати та виконувати лінійні алгоритми зі змінними;
  • розвивальна: розвивати уважність, пам’ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп’ютері;
  • виховна: виховувати самостійність та відповідальність, працелюбність, акуратність у роботі.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, навчальна презентація.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання;
  • перевірка присутніх;
  • перевірка готовності учнів до уроку.

IІ. Мотивація навчальної діяльності

Для опису об’єктів і процесів y матеріальному світі ми використовуємо величини. З прикладами величин ви стикаєтеся щодня: відстань між
будинком і школою, температура повітря тощо. За допомогою величин можна позначити довжину відрізка, площу земельної ділянки, висоту будинку, швидкість пішохода або автомобіля, час обертання планети навколо Сонця. Кожна величина характеризується певним значенням та одиницями, в яких вимірюється це значення, наприклад, швидкість може дорівнювати 80 км/год, відстань – 700 м, a температура – 15 °C.

Поняття величини відіграє важливу роль у науці й відображає можливість фіксувати різні стани деяких об’єктів, зокрема, кількісну сторону проявів навколишньої дійсності. Сьогодні ми поговоримо про величини у програмуванні та їх типи.

IV. Повідомлення теми, цілей, завдань уроку

V. Сприймання й усвідомлення учнями нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)

План пояснення:

  1. Типи величин.
  2. Постійні величини.
  3. Змінні величини.
  4. Списки.
  5. Створення змінної в Скретч. Ім’я змінної.
  6. Надання змінній значення в Скретч.

VI.  Фізкультхвилинка

I. Самостійне застосування знань у стандартних ситуаціях

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютерами.
  4. Вправи для очей.

VIІI. Домашнє завдання

ІХ. Підсумки уроку

Рефлексія

Закінчіть речення:

  • Я дізнався…
  • Я навчився…
  • Я вмію…

X. Оцінювання роботи учнів

Практична робота

Робота з учителем. Завдання: Створити програму, за допомогою якої з клавіатури вводяться два числа, множаться одне на одне і результат виводиться на сцену.

Самостійна робота. Створити проект, за допомогою якого обчислюється значення виразу (a-b):c. Значення змінних вводяться з клавіатури.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Міщук Галина
    Дуже класний конспект
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
18 березня 2018
Переглядів
7900
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку