Урок :Поняття про форму. Геометричні фігури.

Про матеріал
Розробка уроку для дітей з особливими освітніми потребами у 1 класі для розвитку навичок порівняння і формування первинних уявлень про прямокутник, трикутник та круг.
Перегляд файлу

Тема уроку: Поняття про форму. Геометричні фігури.

Тип уроку : комбінований, повторення та узагальнення.

Мета : формувати елементарні уявлення про форму, розвивати навики порівняння, формувати первинні уявлення про прямокутник, трикутник та круг, формувати вміння визначати і розуміти форму предмету, виховувати культуру поведінки на уроці, охайність, любов до навчання, залучати учнів до творчої роботи над задачами, формувати вміння застосовувати математичне мовлення; розвивати пізнавальний інтерес, виховувати акуратність, дисциплінованість, зосередженість.

Завдання:

Освітні:

1. Розвивати і коригувати пізнавальні процеси у дітей з розумовою відсталістю.

2. Вчити конструювання з геометричних фігур.

3. Закріпити вміння розрізняти і називати кольори.

4.Формувати знання про розміри і форми.

Корекційно - розвиваючі:

1. Розвивати зорово-тактильне, слухове сприйняття кольору і форми, увагую

2. Розвивати мислення і зв'язне мовлення.

3. Розвивати дрібну і загальну моторику, увагу.

Виховні:

1. Виховувати інтерес до ігор, вміння грати в колективі.

2. Формувати позитивну мотивацію на заняттях.

Обладнання: роздатковий друкований матеріал

Ігри та вправи: «Знайди правильну фігуру», робота з геометричним матеріалом, робота  з кольором.

 І. Організація класу до уроку. Привітання

Учитель:                                           Уже дзвінок нам дав сигнал:

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо .

Роботу швидше починаймо.

 

Нумо, діти, підведіться!

Всі приємно посміхніться.

Продзвенів уже дзвінок,

Починаємо урок!

 

Психологічне налаштування: Покладіть руки на парту, закрийте очі та промовляйте:

Я зможу сьогодні добре працювати на уроці.

Я особистість творча.

Я бажаю однокласникам успіхів на уроці.

ІІ. Оголошення теми уроку і мотивація навчальної  діяльності.

Учитель: Хлопці та дівчата, у вас на столах лежать геометричні фігурки різної форми, у кого на столі коло, ті сідають за 1 стіл,  трикутники - 2 стіл, прямокутники - 3 стіл.

 

 

 

 

 

 

 

 

Всі приготувались, діти:

Домовляймось не шуміти,

Руку гарно підіймати,

Чітко, в лад відповідати,

На уроці не дрімати,

А знання мерщій хапати.

Щоб не було нам мороки,

Всі готові до уроку?

Тож, гаразд, часу не гаймо

І в дорогу вирушаймо.

Діти, подивіться уважно на фігури сусідніх столів, скажіть чим вони різняться.

Очікувані відповіді дітей: формою, розміром, кольором.

ІІІ.Контроль, корекція і закріплення знань.

Вправа: «Знайди правильну фігуру»

Учитель: Діти, на ваших столах лежать різні геометричні фігури, завдання для 1 столу – знайти серед них тільки трикутники, завдання для 2 столу – знайти серед ваших геометричних фігур тільки кола, завданням для 3 столу буде знайти серед своїх геометричних фігур тільки прямокутники.

Весело вивчаємо геометричні фігури - Мамаленд - світ очима мами

 

Геометричні фігури для 1 класу

Фізкультхвилинка

Щось не хочеться сидіти.

Треба трохи відпочити.

Руки вгору, руки вниз.

На сусіда подивись.

Руки вгору, руки в боки.

Вище руки підніміть.

А тепер їх опустіть.

Пригніть, діти, кілька раз.

За роботу, все гаразд

Робота з геометричним матеріалом.

Учитель: Діти, зараз ми з вами виконаємо завдання. На ваших столах лежить картинка, на якій зоображена незвичайна дівчинка. Я вам задам декілька питань, а ви дайте мені відповіді.(Учні шукають та підраховують геометричні фігури самостійно)

- Які геометричні фігури ви бачите ? (трикутники, коло, прямокутники)

-           Скільки всього геометричних фігур? (10)

- Скільки трикутників? (7)

- Яких фігур найменше? (найменше кругів, він тільки один)

-            Яких фігур найбільше (трикутників)

-            Скільки прямокутників ? (2)

 

 

Робота  з кольором.

Учитель: Діти, нашій дівчинці вже час додому. Давайте їй на згадку подаруємо намисто. Тож зараз ви повинні розфарбувати наше намисто, враховуючи послідовність. Скільки у вас вийшло бусин червоного кольору? А зеленого ? Напишіть нижче у фігурах поруч з відповідним кольором.

 

Урок математики по теме "Свойства предметов. Геометрические фигуры ...

 

 

 

ІV. Підсумкова бесіда

Діти, наш урок підійшов до кінця. Я хочу, щоб ви продовжили фразу «Тепер я знаю,що…» по черзі.

 

V. Підсумок уроку

  • А чи сподобався вам урок?
  • Чи все вам було зрозумілим?
  • Яким був урок?
  • Що нового ви вивчили?

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гербут Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
14 травня 2020
Переглядів
3600
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку