Діагностувальна робота
"Множення числа 2 та ділення на 2"
2 клас
1 варіант
Прізвище, ім'я_____________________________________ Дата___________
1.Яким прикладом на додавання замінити
вираз 6 • 2?
а) 2 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2
б) 6 + 6
в) 6 + 6 + 6 + 6 + 6 + 6
2.Як називають числа при діленні?
а) зменшуване, ділене, частка
б) множник, множник, частка
в) ділене, дільник, частка
3.Скільки вух у 5 кошенят?
а) 2 • 5
б) 2 • 2
4. Замініть додавання множенням.
2+2+2+2+2=
8+8+8=
6+6+6+6=
5. З прикладу на множення склади два приклади на ділення.
2 • 9 = 18
6. Розв'яжіть задачу
У бабусі шестеро онуків. Вона дала кожному по 2 яблука. Скільки яблук дала бабуся онукам?
7. Розв'яжіть вирази.
2•6= 65 – 2 •5 =
18:2= 2 •4 + 19 =
2• 3= 4•2 + 24 =
(5 + 7): 2= (7 + 9): 2=
Самоаналіз |
Познач ✔ : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
|
|
|
||
Вчитель
|
|
№ завдання |
ВІДПОВІДНІСТЬ ЗАВДАНЬ РОБОТИ ТА ЗОР |
Формується |
4,5 |
Читає, записує, утворює, порівнює числа в межах 100, визначає склад числа. |
|
7 |
Володіє навичками додавання і віднімання чисел. |
|
7 |
Читає записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення. |
|
6 |
Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, перевіряє розв’язок. |
|
- |
Розпізнає, зображує геометричні фігури. |
|
- |
Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання |
|
1,2,3 |
Вміє працювати з тестовими завданнями |
|
|
Засвоїв таблицю множення і ділення числа 2 |
|
|
|
|
Діагностувальна робота
"Множення числа 2 та ділення на 2"
2 клас
2 варіант
Прізвище, ім'я_____________________________________ Дата___________
1.Яким прикладом на додавання замінити
вираз 5 • 3?
а) 3 + 3 + 3 + 3 + 3
б) 5 + 5 + 5
в) 5 + 5 + 5 + 5 + 5
2.Як називають числа при множенні?
а) доданок, доданок, сума
б) множник, множник, добуток
в) ділене, дільник, частка
3.Скільки крил у чотирьох гусей?
а) 4 • 3
б) 2 • 4
4. Замініть додавання множенням.
2+2+2+2=
7+7+7+7+7+7=
9+9+9=
5. З прикладу на множення склади два приклади на ділення.
2 •6 = 12
6. Розв'яжіть задачу
Марійка читала кожного дня по 2 сторінки книги. Скільки сторінок прочитала Марійка за 8 днів?
7. Розв'яжіть вирази.
2•4= 2 • 6 =
16:2= 30 – 2• 7 =
2•5= 2• 9 – 0 =
(5 + 7): 2= (7 + 9): 2=
Самоаналіз |
Познач ✔ : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
|
|
|
||
Вчитель
|
|
№ завдання |
ВІДПОВІДНІСТЬ ЗАВДАНЬ РОБОТИ ТА ЗОР |
Формується |
4,5 |
Читає, записує, утворює, порівнює числа в межах 100, визначає склад числа. |
|
7 |
Володіє навичками додавання і віднімання чисел. |
|
7 |
Читає записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення. |
|
6 |
Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, перевіряє розв’язок. |
|
- |
Розпізнає, зображує геометричні фігури. |
|
- |
Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання |
|
1,2,3 |
Вміє працювати з тестовими завданнями |
|
|
Засвоїв таблицю множення і ділення числа 2 |
|