Тема. Порівнюємо математичні вирази. Залежність результату арифметичних дій від зміни її компонента. Задачі з двома запитаннями.
Мета: закріпити порядок виконання дій у виразах, назви компонентів арифметичних дії; продовжити вчити визначати залежність результату арифметичних дій від зміни її компонента; закріпити вміння порівнювати математичні вирази ; розвивати математичне мовлення учнів; формувати в учнів здатності міркувати логічно, розвивати вміння розв’язувати сюжетні задачі з двома запитаннями, аналізувати допоміжну модель задачі ; розвивати обчислювальні навички; виховувати пізнавальний інтерес, старанність, доброзичливе ставлення один до одного.
Обладнання: таблиці «Каліграфічне написання цифр», математичне віяло, картки-завдання, Lego, музична фізкультхвилинка, слайди до теми уроку.
Компетентності: здатність спілкування рідною мовою, математична, культурна, наскрізні вміння (читання з розумінням, вміння висловлювати власну думку, ініціативність, здатність співпрацювати з іншими людьми, критичне і системне мислення), компетентності у галузі природничих наук.
Очікувані результати: аналізує сюжетні задачі, порівнює математичні вирази, віднімає та додає в межах 20, визначає невідомий компонент арифметичних дій, коментує виконання обчислень.
Клас: 2 клас.
Хід уроку
І. Організація класу.
Ось нам дзвоник дав сигнал,
Працювати час настав.
Тож і ти часу не гай,
І урок свій починай.
ІІ. Контроль, корекція набутих знань учнів.
6+7 15-8
7+7 18-9
4+9 14-8
9+5 11-9
6+6 17-8
- Знайдіть невідомий компонент арифметичних дій.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку.
- Сьогодні на наш урок завітали гості. Це чарівні гномики. Погляньте на них! Що вони можуть робити? ( Гномики- знаки порівняння)
- Отже, сьогодні вони нам допоможуть порівнювати математичні вирази. Вони хочуть побачити як ви вмієте рахувати та розв’язувати задачі. Чи всі готові до уроку? Тоді розпочинаємо наш урок.
ІV. Узагальнення та систематизація знань учнів.
Завдання від гномиків:
Фізкультхвилинка
- Порівняй математичні вирази. Самоперевірка.
Червона цеглинка – відповідь правильна.
Жовта цеглинка – одна неправильна відповідь.
Синя цеглинка – дві і більше неправильні відповіді.
VІ. Підсумок уроку.
Вправа «Мікрофон».
- Що сьогодні ми вивчали на уроці.
- Що вам вдалося виконати найкраще на уроці?
- Які труднощі у вас виникли на уроці під час розв’язування завдань певного виду?