Урок "Постановка звуку [т] у закритому складі"

Про матеріал

Постановка звуку [т] у закритому складі в складах, словах, реченнях. Розвиток артикуляційної моторики, діафрагмальнореберного типу дихання , форсованого видиху, фонематичного слуху.

Перегляд файлу

Тема: Постановка звуку [т] у закритому складі .

Мета: Постановка звуку [т] у закритому складі в складах, словах, реченнях.
Розвиток артикуляційної моторики, діафрагмальнореберного типу дихання , форсованого видиху, фонематичного слуху.

  1. Орг. момент.   Що потрібно сказати?   - Добрий ранок (день)   Вибери правильну відповідь.

Сідай. Почнемо працювати.

Уважно! Дивись на мене. (Слухай уважно)

Ти мене чуєш? (за екраном)   - Так, чую.

  1. Артилякуційні вправи.

Дивись на мене і повторюй.

Вправи: «Посмішка», «Базіка – базіка»

  1. Робота над диханням та голосом.
    1. Зараз ми будемо правильно дихати

Вправа: «Бульбашки»

  1. Скажи тихо, голосно

ПАПАПАПАПА_________А_________

ПА____________ПА_________ПА_____

А_____а_________А________а________

ПА.па.ПА.па.ПА.

  1. Робота над постановкою (корекцією) звуку Т

Сьогодні ми будемо працювати над звуком Т         Профіль.

(Пригадай, який звук ми вивчаємо?)

  1. Тепер подивись на мене і гарно скажи Т
  2. Спочатку почитаємо склади

АТ

АТ - АТ

АТ- АТ- АТ

ОТ

ОТ - ОТ

ОТ- ОТ- ОТ

УТ

УТ - УТ

УТ- УТ- УТ

                                                               (Молодець! Вірно! Скажи краще)

  1. Читаємо слова КИТ, КІТ, ТАТО  ( Слідкуй за наголосом)
  2. Зараз будемо читати речення     

Кит малює.

 (Відкрий книгу. Знайди потрібну сторінку. Обережно поводься з книгою. Дивись на малюнок. Що (Хто) зображено (ий) на малюнку?

Молодець! Ти завдання виконав (ла) добре)

(Можна зробити роботу над інтонацією)

  1. Автоматизація звуку ______ (коли є)
  2. Диференціація звуків А-О

А ще які звуки ми з тобою вивчаємо?

  • Ми вивчаємо звуки А-О                        Давай проспіваємо А______О_______

(Вибери малюнок де є ці звуки. Добре)                

  1. Фікультхвилинка. Зараз відпочинимо. (Зроби вправи)
  2. Робота над розвитком слухового сприймання.

Робота над текстом «Осінь».

– Яка зараз пора року? (з поміхами), – Скільки всього осінніх місяців? (слухо – зорово), – Який зараз місяць? (читання з обличчя), - Текст називається «Осінь». (зорово) Повтори.

(Слухай уважно, потім я буду задавати питання, а ти будеш відповідати. Слухай уважніше. Повтори. Скажи краще. А зараз я покажу речення, а ти забери зайві слова і прочитай) (слухо – зорово)

  1. Підсумок
docx
Пов’язані теми
Логопедія, Розробки уроків
Інкл
Додано
17 грудня 2018
Переглядів
859
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку