Постановка звуку [т] у закритому складі в складах, словах, реченнях. Розвиток артикуляційної моторики, діафрагмальнореберного типу дихання , форсованого видиху, фонематичного слуху.
Тема: Постановка звуку [т] у закритому складі .
Мета: Постановка звуку [т] у закритому складі в складах, словах, реченнях.
Розвиток артикуляційної моторики, діафрагмальнореберного типу дихання , форсованого видиху, фонематичного слуху.
Сідай. Почнемо працювати.
Уважно! Дивись на мене. (Слухай уважно)
Ти мене чуєш? (за екраном) - Так, чую.
Дивись на мене і повторюй.
Вправи: «Посмішка», «Базіка – базіка»
Вправа: «Бульбашки»
ПАПАПАПАПА_________А_________
ПА____________ПА_________ПА_____
А_____а_________А________а________
ПА.па.ПА.па.ПА.
Сьогодні ми будемо працювати над звуком Т Профіль.
(Пригадай, який звук ми вивчаємо?)
АТ |
АТ - АТ |
АТ- АТ- АТ |
ОТ |
ОТ - ОТ |
ОТ- ОТ- ОТ |
УТ |
УТ - УТ |
УТ- УТ- УТ |
(Молодець! Вірно! Скажи краще)
Кит малює.
(Відкрий книгу. Знайди потрібну сторінку. Обережно поводься з книгою. Дивись на малюнок. Що (Хто) зображено (ий) на малюнку?
Молодець! Ти завдання виконав (ла) добре)
(Можна зробити роботу над інтонацією)
А ще які звуки ми з тобою вивчаємо?
(Вибери малюнок де є ці звуки. Добре)
Робота над текстом «Осінь».
– Яка зараз пора року? (з поміхами), – Скільки всього осінніх місяців? (слухо – зорово), – Який зараз місяць? (читання з обличчя), - Текст називається «Осінь». (зорово) Повтори.
(Слухай уважно, потім я буду задавати питання, а ти будеш відповідати. Слухай уважніше. Повтори. Скажи краще. А зараз я покажу речення, а ти забери зайві слова і прочитай) (слухо – зорово)