Урок " Потерення матеріалу в початковій школі"

Про матеріал
Розробка даного уроку розрахована на проведення першого уроку математики в 5 класі. Основна його ціль повторити, згадати з учнями все те що вони вивчали в початковій школі.
Перегляд файлу

УРОК № 1

ТЕМА УРОКУ: Вступ. Повторення матеріалу за курс початкової школи

МЕТА УРОКУ:

НАВЧАЛЬНА: Знайомство вчителя з учнями та учнів з підручником, повторення матеріалу, що вивчався в початковій школі

РОЗВИВАЮЧА: розвиток математичної мови, уваги, логічного мислення

ВИХОВНА: виховання інтересу до предмета та дружних відносин

ТИП УРОКУ:

ХІД УРОКУ: 1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Добрий день, учні! Ласкаво просимо до 5 класу. Для того, щоб нам швидше познайомитися ми пограємо з Вами в м’яч. Учень, який отримує м’ячика, встає і представляє себе. Почнемо з мене: я - Олена Сергіївна. Я Вам допоможу освоїти один з найцікавіших предметів – математику. «Математика уступает свои крепости лишь сильным и смелым». Я бажаю Вам в цьому році сміливості, сили, натхнення, здобути якомога більше знань.

2. ВСТУПНА БЕСІДА

Ви продовжуєте вивчати одну з найдавніших  і найважливіших наук – математику. Якщо в темну безхмарну ніч подивитися на небо, можна побачити безліч зірок. Найближчою до нас зіркою є Сонце. Навколо Сонця руха­ються 9 планет і серед них наша планета — Земля. Земля має форму кулі, навколо якої замкненою кривою обертається її супутник — Місяць. За допомогою математики люди навчились визначати відстань до зірок, висоту гір і глибину океанів, розраховувати міцність будівель, ма­шин, космічних апаратів і багато чого іншого, необхідного людям. Наве­демо деякі цікаві відомості. Промінь світла проходить за секунду 300 000 км. Від Сонця до Землі він йде 8 хвилин 18 секунд, а до найвіддаленішої планети Плутон промінь Сонця досягне більш ніж за 5 днів. Менш ніж поверхні Землі займає суходіл, і більш ніж займають моря і океани. В повітрі міститься води в 11 разів більше, ніж у всіх річках на земній кулі. Найвища вершина земної кулі — Еверест (у Гімалаях), її висота 8848 м, а найглибша впадина — Маріанська (Тихий океан) — її глибина 11 022 м.

Для забезпечення життя майже 6 млрд жителів Землі щорічно зби­рається 1200 млн т зерна, з морських глибин виловлюється 70 000 000 т різної риби, вирощується 100 000 000 т м'яса свійських тварин. Для своїх потреб населення Землі використовує велику кількість палива, для чого щорічно з повітря витрачається 4900 млн т кисню і виділяється 5800 млн т вуглекислого газу, що отруює повітря. Все це визначається за допомогою математичних підрахунків.

Основа хорошого розуміння математики – вміння рахувати, думати, розмірковувати, знаходити розв’язки до задач . Всі ці навики та вміння можна виробити, якщо будите наполегливі, працелюбні, уважні на уроках, будите самостійно і з інтересом займатися в школі та вдома.

 

3. ЗНАЙОМСТВО З ПІДРУЧНИКОМ ТА ПІДПИС ЗОШИТІВ

4. УСНІ ЗАВДАННЯ

1.Назовіть що означають дії: добуток (произведение) - множення, різниця (разность) - віднімання, сума - додавання, частка (частное) – ділення.

2. Саме головне в математиці вміти рахувати. Зараз перевіримо  хто швидше всіх рахує:

  1.               120+ 36 =                                     2) 90 – 57 =
  1.               120: 6 =                                        4)12* 7 =
  1.               10*5-23 =                                     6) 16*4+11=
  1.               99:11*8 =                                     8) 100:0- 47 =

3. Прочитайте числа:  701 304, 1 006, 44, 268,  2 033 021, 4 055 007, 9 999 999,  13 309, 100 010 001, 38 340 121 170.

5. ПИСЬМОВІ ЗАВДАННЯ

1.  Скільки Ви знаєте цифр, а чисел? Які бувають числа? Запишіть  числа:

253, 74 000, 89, 30 001,34 708, 245 454, 14 111 345, 19 377, 500 022.

2. Запишіть: а) найбільше чотирьохзначне число – 9 999;

б)найменше трьохзначне число – 100;

в) найбільше двохзначне  - 99;

г) найменше семизначне – 1 000 000.

Декілька учнів виконують завдання біля дошки, а всі останні в зошитах.

3. Згадайте порядок дій в прикладах та виконайте завдання:


780: 39 • 212: 106 • 13.

800 – 625 + 331 + 87 – 119

5781 – 28 • 75: 25 + 156: 12.

36000: (62 + 14 • 2) – 23 • 5.

(814 + 36 • 27): (101 – 2052: 38)

426 • 205 - 57 816 : 72;

 (362 195 + 86 309) : 56;

 2001 : 69 + 58 884 : 84;

42 275 : (7005 - 6910).


 (21 000 - 308 • 29) : 4 + 14 147 : 47;

 548 • 307 - 8904 : (33 • 507 - 16 647);

(562 + 1833 : 47) • 56 - 46 • 305;

 1789 • (1677 : 43 - 888 : 24)•500.

(42 + 9095 : 85) • (7344 : 36 - 154);

637 • 408 - 54 036 : (44 • 209 - 9117);

6. ПІДСУМОК УРОКУ

Наш урок підходить до кінця. На протязі навчального року  ми будемо згадувати все про натуральні числа, познайомимося з десятковими дробами, дізнаємося багато нового про звичайні дроби та геометричні фігури.

7. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1)     535 • 207 - 32 832 : 76;

2)     1088 : 68 + 57 442 : 77;

3)     (158 992 + 38 894) : 39;

4)     249 747 : (4905 - 1896).

5)    (830 - 17 466 : 82) • 65 + 57 • 804;

6)    197 • (588 : 49 + 728 : 56) • 40.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
22 вересня 2019
Переглядів
432
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку