Урок " Повторення елементів футболу засобом естафет та рухливих ігор."

Про матеріал
Розробка уроку фізичної культури для учнів 7 класу. Модуль: Футбол. Тема уроку: « Повторення елементів футболу засобом естафет та рухливих ігор.». Тип уроку: тренувальний. Методи які використовують під час уроку: фронтальний, груповий, змагальний. Мета уроку: повторити комплекс загально-розвивальних вправ, сприяти закріпленню вивченого матеріалу , розвивати рухові якості, формувати в учнів інтерес до щоденних занять фізичними вправами.
Перегляд файлу

Клас: 7

Модуль: Футбол

Тема: Повторення елементів футболу засобом естафет та рухливих ігор.

Тип уроку : тренувальний

Завдання уроку:

  1. Повторити загальнорозвиваючі вправи, повторити ведення м’яча, передачі м’яча, удари по м’ячу головою.
  2. Розвивати фізичні якості учнів, увагу.
  3. Виховувати організованість, взаємоповагу, взаємодопомогу, інтерес до занять фізичною культурою.

Обладнання: футбольні  м’ячі, тенісні м’ячі, гімнастичні обручі, маркери, плакати, фішки.

Місце проведення: спортивна зала.

  1. Очікувані результати: учні виконують ведення м’яча, передачі м’яча, удари по м’ячу головою.

Частина уроку

Зміст уроку

Дозу

вання

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина

11 хв

1. Шикування.

2. Повідомлення завдань уроку.

3. Інструктаж з БЖД.

4. Вимірювання ЧСС.

5. Ходьба:

- на носках, руки до плечей;

- на п’ятках, руки за головою;

- перекат з п’ятки на носок, руки на поясі;

- на зовнішній частині і внутрішній частині ступні, руки на поясі;

- випадами, руки на коліні;

- у напівприсіді, руки за спиною;

- у присіді, руки в сторони;

- стрибки в присіді праворуч, ліворуч, руки на колінах.

6. Біг:

- з прискоренням (останній біжить наперед).

7. Ходьба з виконанням вправ на відновлення дихання.

8. Перешиковування.

 

9. Загальнорозвиваючі вправи:

ВПР.1. В.п. - руки на поясі, ноги нарізно:

1-4- колові оберти головою праворуч,

5-8- колові оберти головою ліворуч.

ВПР.2. В.п. те ж саме:

1-2-колові оберти плечима вперед,

3-4- колові оберти плечима назад.

ВПР.3. В.п. – руки вниз, ноги нарізно:

1-2-колові оберти руками вперед,

3-4- колові оберти руками назад.

ВПР.4.В.П.-руки вниз, ноги нарізно:

1-стаємо на носки, руки вперед,

2- В.П.

3- стаємо на носки, руки вгору,

4-В.П.

ВПР.5.В.п.- руки в сторони, ноги нарізно:

1-2-потягнутися за рукою праворуч,

3-4- потягнутися за рукою ліворуч.

ВПР.6.В.П.-те ж саме:

1-3-пружні нахили тулуба вперед;

4- В.П.

ВПР.7. В.П.-руки на поясі, ноги нарізно:

1-нахил тулуба вперед,

2-В.П.

ВПР.8. В.п.-руки на поясі, широка стійка ноги нарізно :

1-нахил тулуба вперед, доторкнутися до носків,

2- нахил тулуба вперед, доторкнутися до п’яток,

3- нахил тулуба вперед, потягнути руки назад;

4-В.П.

ВПР.9. В.П.-упор руками, широка стійка ноги нарізно:

1-сід на праве коліно,

2-сід на ліве коліно.

ВПР.10.В.П.- руки на поясі, ноги разом:

1-підтягнути  до грудей праву ногу, обхоплюючи ногу руками,

2-В.П.,

3- підтягнути  до грудей ліву ногу, обхоплюючи ногу руками,

4-В.П.

ВПР.11. В.П.-руки вниз, ноги нарізно:

1-руки вгору,

2-руками доторкнутися до носків,

3-присід руки вперед,

4-В.П.

ВПР.12. В.П.- руки на поясі, ноги нарізно:

1-4-колові оберти правою стопою праворуч;

5-8- колові оберти правою стопою ліворуч;

9-12- колові оберти лівою стопою праворуч;

13-16- колові оберти лівою стопою ліворуч.

ВПР.13. В.П.-те ж саме:

1-мах в сторону правою ногою;

2-В.П,

3- мах в сторону лівою ногою;

4-в.п.

ВПР.14. В.П.-те ж саме:

1-схресний стрибок,

2-в.п.,

3- схресний стрибок,

4-в.п.

ВПР.15. В.П.-те ж саме:

1-стрибок вперед,

2-стрибок назад,

3-стрибок праворуч,

4-стрибок ліворуч.

10 с

30 с

 

30 с

10 с

3 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв

 

 

30 с

 

 

10 с

 

5 хв

 

4 р.

 

 

 

 

 

5-6р.

 

 

 

 

5-6р.

 

 

 

 

 

4-5р.

 

 

 

 

 

 

 

5-6р.

 

 

 

 

 

 

4-5р.

 

 

6-7р.

 

 

 

5-6р.

 

 

 

 

 

 

 

 

6-7р.

 

 

 

4-5р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5-6р.

 

 

 

 

 

 

4-5р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4-5р.

 

 

 

 

 

 

4-5р.

 

 

 

 

4-5р.

 

 

В одну шеренгу.

Пояснення завдань уроку.

 

Бесіда з учнями.

До 90-100 уд/хв.

Слідкувати за поставою.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

За сигналом.

 

Слідкувати за диханням учнів.

 

По розрахунку на 1-2.

 

На місці. Під музичний супровід.

Спина пряма.

 

 

 

 

 

Спина пряма.

 

 

 

 

Руки прямі.

 

 

 

 

 

Руки прямі. Вище на носки.

 

 

 

 

 

 

Руки тримати на рівні плечей.

 

 

 

 

Голову не нахиляти, руки не відводити назад.

 

 

Ноги не згинати.

 

 

 

Ноги не згинати. Нахили пружні.

 

 

 

 

 

 

 

Перекат з коліна на коліно.

 

 

Спина пряма. Коліно підіймати якомога вище.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ноги не згинати.

 

 

 

Спина пряма.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Спина пряма. Нога пряма.

 

 

 

 

 

 

Стрибати на носках.

 

 

 

 

Стрибати на носках.

 

 

 

 

Основна

частина

28 хв

1.Перешиковування .

2.Естафети:

 

 

  • «Біг з високим підніманням стегна»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • «Естафета з обручами»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • «Снайпери»

 

 

 

 

 

 

 

  • «Координація»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • «Ведення парами»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.Гра «1х1»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.Гра «Футбол сидячи»

 

 

20 с

 

 

 

1 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 р.

 

 

 

 

 

 

 

1р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У дві колони.

Під музичний супровід. Допомагають у суддівстві звільнені учні.

Змагальний метод.

Учні сідають на підлогу (ноги вперед) обличчям до команди суперників. Останній з м’ячем в руках виконує біг з високим підніманням стегна, переступаючи через ноги інших гравців своєї команди. Оббігає фішку і повертається назад, сідаючи попереду команди і передаючи м’яч з рук у руки останньому гравцеві. Естафета повторюється. Команда, яка виконала естафету першою отримує 5 балів, другою -1 бал.

Змагальний метод.

Учні беруться за руки і повертаються обличчям до команди суперників.

Останній гравець тримає обруч. Необхідно пролізти крізь обруч всім гравцям команди, не роз’єднуючи рук. Хто пролазить останній, біжить вперед і торкається рукою м’яча. Повертається назад, забирає обруч і стає останнім. Естафета повторюється. Команда, яка виконала естафету першою отримує 5 балів, другою -1 бал.

Змагальний метод.

На підлозі лежить обруч.

Кожному гравцеві команди необхідно влучити головою в обруч.

Кількість влучних попадань – кількість балів.

Змагальний метод.

На стіні плакат із фото відомих футболістів і країни, за збірні яких вони грають. Необхідно встановити відповідність між футболістом і країною.

Учні виконують ведення м’яча любим способом і одночасно обертають тенісний м’ячик навколо тулуба. Маркером виконують завдання на плакаті й таким же чином повертаються назад. Естафета повторюється. Скільки правильних відповідей, стільки балів отримує команда, за швидкість виконання естафети додаткові 5 балів.

Змагальний метод.

Учні в парах беруться за руки і виконують ведення м’яча, не розриваючи рук. Обводять фішку і таким же чином повертається назад. Естафета продовжується. Команда, яка виконала естафету першою отримує 5 балів, другою -1 бал.

Змагальний метод.

Фішки розставлені по всій довжині зали з обох сторін(«ворота»). Одна команда з одного боку, інша – з іншого.  Учні грають 1х1 , намагаючись забити у «ворота» супернику якомога більше м’ячів. Скільки м’ячів забила команда , стільки балів їй зараховується.

Змагальний метод.

Команди грають в гру сидячи, у присіді, «крабом», намагаючись забити у ворота суперника  якомога більше м’ячів . Воротар грає на прямих ногах, але не має права брати м’яч в руки. Скільки м’ячів забила у ворота команда, стільки балів їй зараховується.

Заключна частина

6 хв

1.Перешиковування.

2. Вправи на відновлення дихання.

3. Інтерактивна вправа «Мікрофон» (Що у вашому житті значить футбол?).

4. Оцінювання.

5. Шикування.

6. Підсумок уроку.

 

7. Вимір ЧСС.

8. Домашнє завдання.

10 с

30 с

 

1 хв

 

 

3 хв

10 с

1хв

 

10 с

10 с

У коло.

Привести організм дітей у відносно спокійний стан.

Кожен учень відповідає на запитання.

 

Самооцінювання учнів.

В одну шеренгу.

Оголошення результатів змагань.

До 100 уд/хв.

Виконувати удари на точність.

 

 

docx
Додано
1 березня 2023
Переглядів
214
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку