17 липня о 18:00Вебінар: Чи може наука сформувати підприємницьку компетентність?

Урок позакласного читання "І. Франко. Оповідання "Мій злочин."

Про матеріал

Конспект уроку позакласного читання для учнів 5-7 класів "І. Франко. Оповідання "Мій злочин." Використано такі методи і прийоми: асоціювання,складання логічного ланцюжка, проблемне запитання, «Викресли зайве», робота в парах, рольова гра, підбір ключових слів, незакінчене речення. Додається презентація.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Тема сьогоднішнього уроку: «Оповідання І. Франка «Мій злочин». Назва: « Гріх може видатися нам бажаним і солодким, але розрахунок за гріх завжди гіркий».

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

, НЯ

Номер слайду 9

А

Номер слайду 10

АСОЦІАТИВНИЙ РЯДГРІХ, КАЯТТЯ, НЕВОЛЯ, ВБИВСТВО, СУМЛІННЯ, КАРА

Номер слайду 11

«ВИКРЕСЛИ ЗАЙВЕ»Чуйний, байдужий, вимогливий до себе, живе за правилами християнської моралі, егоїст, завжди виправдовує свої вчинки, порядний, отримав хороше виховання, бачить різницю між добром і злом…

Номер слайду 12

ГРА КОЛЬОРІВ

Номер слайду 13

ГРА СЛІВ «… всмiхалося сонце», - «холодний зимовий подув», «темно-синє склепiння неба». «I рiчка почувала се; вранцi вона була ясна i чиста i плюскотiла тихенько, мов улiтi, а тепер клекотiла гнiвно в своїх тiсних берегах i протискалася вниз своїми жовтаво-брудними розбурханими водами».

Номер слайду 14

«Вiдвiдували всiх наших знайомих: старого могучого дуба; високу похилену березу; тихi криницi в лiсовiй гущавинi, i вкiнцi глибокi, чистi млинівки…Та ми, проте, щокрок заглядали цiкаво в воду пiд кожний прут, пiд кожний зiв'ялий лопух, у кожний корч, чи не задушився де який наш знайомий щупак пiд льодом або чи панi видра не була ласкава зробити нашим рибам вiзиту.

Номер слайду 15

Вправи для очей:

Номер слайду 16

Номер слайду 17

- Пусти його! Пощо будеш його держати тут! - прошептало щось у у мойому нутрi.      - Але ж вiн такий гарненький! I я ж зловив його! - вiдповiв я вперто собi самому. -  Може, вiн привикне. Коли б я тiльки знав, чим його годувати!

Номер слайду 18

- Пусти його! Пусти його! - закричало щось у мойому нутрi. -  Пощо тобi мучити його? Адже ж вiн згине з голоду. - Нi,-   вiдiзвався iнший, упертий голос у мойому нутрi, -  я мушу видибати, чим вiн годується! Принесу йому слимакiв, й хробакiв, i жаборини.

Номер слайду 19

 "А смачне мусить бути його м'ясо! -стрiлила менi нараз думка через голову. -  А що якби його зарiзати i дати спекти?"      "Пусти його! Пусти його! - шепче щось, мов добрий ангел, у моїм нутрi. - Адже ж бачиш, вiн такий маленький. Навiть заходу не варто, щоб його пекти!"      "Але ж бо шкода його пускати! Я ж зловив його! " - бунтувалася дитяча впертiсть у моїм нутрi.      "Пусти його! Пусти його!" - лебедiло щось тихо-тихо в найглибшiй глибинi моєї душi.

Номер слайду 20

моя завзятiсть, моє самолюбство, дитяча впертість засоромлений, стурбований, пригноблений i змiшаний

Номер слайду 21

 Гріх може видатися нам бажаним і солодким, але розрахунок за гріх завжди гіркий

Номер слайду 22

зміст сенкану:1. Іменник (тема: хто? або що?).2. Два прикметники (яке воно?)3. Три дієслова (що воно робить?)4. Фраза-висновок з чотирьох слів.5. Іменник-синонім до теми (нове звучання теми).

Номер слайду 23

ГРІХБажаний, солодкий. Спокушає, випробовує, мучить. Ним ми ображаємо Бога. Злочин

Номер слайду 24

pptx
Додано
30 червня 2018
Переглядів
232
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку