Урок "Познайомся з моєю родиною"

Про матеріал
ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ТА КУРСУ ЗА ВИБОРОМ «Я І УКРАЇНА» (УКРАЇНОЗНАВСТВО) У 2 КЛАСІ ТЕМА: ПОЗНАЙОМСЯ З МОЄЮ РОДИНОЮ. (Англійська мова «Meet my family». Я і Україна «Тато, мама, дід, бабуся - всіх назву не помилюся!»)
Перегляд файлу

ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ТА КУРСУ ЗА ВИБОРОМ «Я І УКРАЇНА» (УКРАЇНОЗНАВСТВО) У 2 КЛАСІ

ТЕМА: ПОЗНАЙОМСЯ З МОЄЮ РОДИНОЮ.

(Англійська мова «Meet my family».

  Я і Україна «Тато, мама, дід, бабуся - всіх назву не помилюся!»)

МЕТА: навчальна: активізувати вивчений лексичний матеріал з тем «Моя сім’я», «Знайомство з іноземним другом», закріпити мовні вирази вітання та прощання, формувати уявлення про мову, як основний засіб спілкування, довести актуальність вивчення іноземних мов у сучасному освітньому просторі, практикувати з учнями вміння робити самостійні висловлювання на основі вивченого матеріалу та мовленнєвих зразків-кліше, вчити учнів створювати та захищати власні міні-проекти за відповідною темою;

розвиваюча:розвивати ключові соціальні та культурні компетентності; навички монологічного і діалогічного мовлення в рольових іграх та під час парної/групової робіт, фонематичний слух, пам'ять, увагу, логічне мислення, мовну здогадку і творчі здібності учнів шляхом застосування ігрових технологій та цікавих завдань;

виховна: виховувати в учнів бажання спілкуватись іноземною мовою, почуття єдності і співпраці у колективі, виховувати шанобливе ставлення до традицій країни, мова якої вивчається, плекати патріотичні почуття гідності, любов і повагу до родинного кола, своєї історії, традицій, загальну культуру спілкування учнів.

ТИП УРОКУ: урок узагальнення, систематизації  і творчого застосування знань.

ОБЛАДНАННЯ: мультимедійний проектор, ноутбук, електронна відео презентація з музичними кліпами, дошка, прикрашена українською символікою, м’яч, Смайлик-герой, костюми для гостя-англійця та українського хлопця, оцінки-наліпки, прапори (додатки-розмальовки), сервіз для чаювання та ласощі, зошити, підручники, кольорові олівці.

Додатки до уроку можна завантажити за посиланням

 https://drive.google.com/open?id=1XjiAVAlFiU7As_l1CTm2auwXhNcs3Ucg

ХІД УРОКУ:

І Організаційний момент.

Мотивація навчальної діяльності учнів

 

G:\ов\IMG_4128.JPG  G:\ов\IMG_4130.JPG

Teacher: Good morning, children! I’m glad to see you!

Children: Good morning, teacher! We are glad to see you too!

Teacher: Smile and say good morning!

How are you today?

Good morning, dear children!

How are you this special day?

Children: Good morning, dear teacher!

Good morning to you!

And how are you?

Teacher: I am fine, thank you. Children, let’s greeting and smile to each other! Sit down, please. It’s time to say “good morning” and start our lesson!

Teacher:  Добрий день, малята!

Хлопчики й дівчата!

З давніх пір й понині кажуть в нас в УКРАЇНІ!

Здоровенькі були!

ІІ Основна частина

Teacher: Children, today we’ll have an unusual English lesson – THE LESSON OF FRIENDLY FAMILY.What does it mean? Translate, please.

Children: Урок дружньої сімї.

Teacher: Yes, all right! It will be interesting, useful and exciting! Dear children, welcome to our lesson!

Teacher: До речі, діти, а ви помітили, що ми з вами розташувались ось таким колом? І це не даремно. Бо це коло символізує нашу шкільну родину. Так-так, наш клас - це невеличка сімя, в якій ви живете дружньо і весело.

Teacher: Здрастуй, здрастуй, новий друже!

Кожен з нас тут не байдужий.

Станем всі одна сімя

Будем друзі – ти і я!

Так, дійсно, від  стосунків у класі залежить настрій кожного учня, тож давайте поводитися один до одного чемно, люб’язно і з повагою.

Мовна зарядка “Welcome Smiley!”

(З’являється Смайлик) ( Презентація до уроку Додаток № 1)

Smiley: Hello, children!

Children: Hi, Smiley!

Smiley: Nice to meet you, boys and girls! How are you?

Children: We are OK. Thank you. And you?

Smiley: I’m fine, thanks.

Teacher: Children, Smiley is our friend, isn’t it?

Children: Yes, it is.

Teacher: Він супроводжує вас на уроках англійської мови з 1 класу і допомагає її вивчати. Смайлик наш вірний друг і незамінний помічник у здобутті знань. І  сьогодні він звертається до вас, щоб налаштувати на активну роботу на уроці.

(Учитель декламує і показує рухи, учні повторюють):

G:\ов\IMG_4162.JPGПокажіть свої долоньки - hands, hands, hands!

Спіймайте left hand уважність і наполегливість,

Right handпрацелюбність і старанність.

З’єднайте hands, піднесіть їх до lips.

Додайте терпіння і стриманості.

Прикладіть до чуйного heart.

G:\ов\IMG_4132.JPGВідправте Смайлику свою love,

А від нього отримайте help.

Teacher: What is “help”?

Children: Help- це допомога!

Teacher: Yes, all right. Допомога у вивченні англійської мови. Діти, а навіщо ми вивчаємо іноземну мову? Сhildren, why do we study English?

Children: Коли ми подорожуємо за кордон ми повинні знати іноземну мову:

- щоб спілкуватись з оточуючими,

-робити замовлення у ресторані,

-придбати різні речі у крамницях,

- забронювати номер у готелі, тощо.

А ще, щоб знайомитись з новими друзями.

Teacher: Нові друзі – це чудово! А які слова насамперед треба знати, щоб познайомитись з новим іноземним другом?

Children: Слова вітання.

Teacher: Давайте візьмемося за руки і посміхнемося, бо коли приходить Смайлик - радісно стає! Які слова вітання ми знаємо?

 Lets greeting each other!

Робота у мікрогрупах

(“ланцюжком”, повертаючись обличчям один до одного):

Children:- Hello! – Hi! – Good morning!- Hi! – Hello! – Good morning! - ...-…

Teacher: Perfectly. Вітатись ми вже вміємо. А як же далі ми будемо знайомитись?

Давайте подивимось, як це буває у реальному житті. Let’s see…

Role-play “Meet new friend!”

(2 учні, переодягнені в англійця і українця)

G:\ов\IMG_4139.JPG  G:\ов\IMG_4141.JPG

English: Hello, I am Denys Black. What is your name?

Ukrainian: Hi, my name is Ivan.

English: Nice to meet you, Ivan.

Ukrainian: Nice to meet you too, Denys Black.

Teacher: You are real actors, thank you very much.

(Учень – англієць підходить до вчителя)

English: Good morning, I am Denys Black. What is your name?

Teacher: Good morning, my name is Oksana Vasylivna.

English: Nice to meet you, Oksana Vasylivna.

Teacher: Nice to meet you too. Sit down, Denys Black. Thank you very much. Well done.

Teacher: Children, let’s play a game «What’s your name?”

Інтерактивна гра з м’ячем № 1

 (Вчитель кидає м’яч кожному учню із запитанням, учень повертає його із відповіддю)

Teacher: -Hello, what’s your name?

Children: -Hi, my name is

G:\ов\IMG_4142.JPG  G:\ов\IMG_4144.JPG

Teacher: Very well, children. Я бачу ви вже не розгубитесь, коли будете подорожувати за кордоном і зможете знайти нових друзів – іноземців – make new friends. Можливо будете листуватися з ними і їздити один до одного в гості. І напевно вони захочуть дізнатися більше про вашу родину – your family. Ось чому ми з вами вчили назви членів сімї англійською мовою. Lets remember them!

Фонематична розминка

Teacher: Але спершу давайте згадаємо і потренуємо звук, який є в назвах членів англійської родини.

Він притаманний лише англійській мові, в українській мові його немає. Який це звук?

Children: Міжзубний звук [ð].

Teacher: Дітки, приготуйте язички і затисніть їх злегка між зубами.

Уявіть собі, летіла бджілка і дзижчала. Подивіться, міжзубний звук [ð] схожий на неї. Давайте захистимо себе, щоб вона нас не вкусила і придавимо її жало [ð]-[ð]-[ð]-[ð].

Children:  [ð]-[ð]-[ð]-[ð].

Teacher: Не кусай нас, бджілка, лети далі, збирай мед!

Let’s read: THE   THIS   THAT  All together!

Teacher: Well done. Let’s remember the members of the family. Repeat after me. (Учні повторюють хором за малюнками на презентації):

father   mother   sister   brother   grandmother   grandfather

Teacher: Children, let’s play a game «Name the pair”

Інтерактивна гра з м’ячем № 2

(Вчитель кидає м’яч кожному учню із словом, учень повертає його із протилежним словом - парою):


Father – mother

Grandfather – grandmother

Mummy – daddy

Grandma - grandpa

Mum – dad

Sister - brother

Pa – ma

Mother – father…..


Декламування вірша

Teacher: Very well, children. Let’s remember the rhyme “ My family:”

(Бажаючі учні декламують вірш)

Meet my grandfather,

G:\ов\IMG_4146.JPGMeet my grandmother,

Meet pa and ma

And my baby brother.

Захист проектів учнями

Teacher: Thank you, children. I know, today you’ve prepared the projects about your family.

Children: Yes!

(Учні виходять на імпровізовану сцену до дошки і захищають свої проекти, презентуючи родинні фото).

Project: (Зразок – кліше):

Meet my family!  This is my father…. and this is my mother….

This is my sister…. / my brother….

This is my grandfather… and my grandmother….

I love my family!

Teacher: So, girls, go to the stage! Акторки на сцену!

  G:\ов\IMG_4157.JPG  G:\ов\IMG_4154.JPG

Teacher: And now, boys go to the stage! Актори на сцену!

G:\ов\IMG_4149.JPG  G:\ов\IMG_4159.JPG

Teacher: Давайте разом з англійським гостем оцінимо нашу роботу.

(Колективне оцінювання дитячих проектів наліпками зі Смайликом, коментарями, заохочуваннями та оцінками)

Фізкультхвилинка

Teacher: Let’s have a rest! Smiley says: “Stand up!” Smiley says: “Jump!” Smiley says: “Fly!” Smiley says: “Run!” Smiley says: “Swim!” Smiley says: “Turn around!” Smiley says: “Hands up!” Smiley says: “Dance!” Smiley says: “Sit down!” Thank you very much! ( Фізкультхвилинка Додаток № 2)

Мотивація учнів до вивчення іноземних мов

( Завдання з елементами аудіювання )

Teacher: Діти, сім’я – найдорожче, що є у житті кожної людини. Це цінність, яку треба берегти, бо члени родини поєднані між собою тісним зв’язком. А ви помітили, що деякі слова англійської мови схожі на українську мову. Особливо слова, що називають членів сімї. Зараз ми з вами послухаємо пісню про українську родину пальчиків.

Prepare your fingers and sing a song, please.

( На екрані демонструється музичний кліп. Додаток № 3)

Teacher: А ви знаєте, діти, що всі українці – це велика родина? І ми дуже дружелюбні і привітні. Кожен хоче мати якомога більше друзів за кордоном. А що для цього потрібно? 

Children: Спілкуватись мовою, яку всі розуміють.

 Teacher: Yes, all right! Якщо ви хочете, щоб вас розуміли у всьому світі треба вивчати іноземні мови. А так як англійською мовою розмовляє більшість людей на планеті, Смайлик пропонує вам вчити саме англійську.

Teacher: А зараз послухайте таку ж пісню “Family Fingers” на англійській мові і ви впевнитесь в тому, наскільки схожі назви членів англійської родини і української. Prepare your fingers and sing a song, please.

(На екрані демонструється музичний кліп. Додаток № 4)

Teacher: Діти, а ви знаєте, що українці хочуть об’єднатися у ще більшу родину – Євросоюз? Але що для цього потрібно?

Children: Знати різні мови!

Teacher: Right answer! У світі багато різних країн, де люди спілкуються різними мовами. У Німеччині – німецькою, у Італії – італійською, У Франції – французькою, у Великобританії – англійською. І якщо ви хочете подорожувати по світу – вивчайте різні мови і спілкуйтесь вільно. Бо ми – єдина нація, ми - незалежні українці!

Ми маємо безмежні можливості  у спілкуванні і обміні досвідом перебуваючи у будь- якому куточку світу! Ви згодні зі мною?

Children: Так!

Teacher: Діти, Смайлик хоче вам довести, що вивчати іноземні мови це зовсім не складно і навіть цікаво! Бо багато українських слів схожі з іншими словами різних мов, особливо назви членів сім’ї. And now, children, you have a task: listen and say what languages do you hear? Prepare your fingers and sing a song, please.

(На екрані демонструється музичний кліп. Додатки № 5 та № 6)

Children: Індійська мова. Китайська мова. Арабська мова.

Teacher: Indian, Chinese, Arabic languages. Well done. А ви знаєте, діти, Смайлик поділився зі мною секретом. Виявляється англійці дуже люблять чаювання. Вони пють чай 7 разів на день. У нас є спільна риса з ними, бо українці – щира і гостинна нація. Вони завжди запросять і пригостять дорогого гостя у тісному родинному колі.

Ось так і ми у своєму тісному дружньому колі пригостимо нашого гостя з Англії – Дениса Блека.

Виконання пісні «Come and meet my family!»

Teacher: Let’s sing a song, please. All together!

(Заносять чай і діти, одягнені в українські костюми, пригощають англійського гостя. Всі разом співають пісню. Додаток № 7)

G:\ов\IMG_4164.JPGSONG:Come and meet my family!

Mummy, daddy, my brother and me!

Come and meet my family!

Mummy, daddy, my sister and me!

Come and meet my family!

Grandma and grandpa are coming for tea!

G:\ов\IMG_4169.JPG

 

 

ІІІ Заключна частина

Пояснення учителем домашнього завдання

Teacher: Діти, ми закінчили з вами UNIT 2 “MEET MY FAMILY”. Смайлик пропонує вам перевірити свої знання, виконавши наступні вправи.

G:\ов фото\IMG_4165.JPG(Читання домашнього завдання учнями

разом з вчителем і « ланцюжком»).

Запишіть, будь – ласка, домашнє

завдання у щоденники:

 Ex.1,2,3, p. 34 (усно повтор.)

Творче завдання

Teacher: Children! Look at these flags of Great Britain and Ukraine. What colours are they?

Children : Red, blue, white and yellow.

Teacher: Perfectly. А які спільні кольори  українського прапору та  прапору Великобританії?

Children : Синій колір.

Teacher: А зараз цікаве творче завдання: розфарбувати прапори у відповідні кольори (Показ зразка на презентації):

Картинки по запросу британський прапор розмальовка

А так як ви вивчаєте іноземну мову, то звісно ж бажаєте спілкуватись і товаришувати з англійцями. Ваше завдання показати цей зв'язок, об’єднавши ці прапори за власним бажанням.

Можливо це будуть квіточки, які переплетуть їх, або ці прапори, як казкові герої  простягнуть «руки» один одному. Це ваша творчість і фантазія! Бажаємо успіхів!

(Учні розфарбовують, а вчитель виставляє оцінки у щоденник за проекти та підводить підсумки загальної роботи учнів на уроці).

G:\ов\IMG_4166.JPG  G:\ов\IMG_4168.JPG

Підведення підсумків творчої роботи

Teacher: А зараз давайте подивимось, які прапори у вас вийшли і визначимо найкращі роботи заохочувальним балом.

(Учні ходять по класу, обмінюючись малюнками, спілкуються і обирають найкращі роботи).

Прощання

Teacher: Our lesson is over! Goodbye, children!

G:\ов\IMG_4129.JPG  G:\ов\IMG_4170.JPG

Children: Goodbye, teacher!

Smiley: Bye, children!

Children: Bye, Smiley!

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ:

Авторська розробка та відео-додатки з Інтернет-сайтів.

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
14 лютого 2019
Переглядів
1792
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку