Практична робота №1
Дата: ___________________________________
________________________________________
Будова світлового мікроскопа та робота з ним
Мета: закріпити теоретичні знання про будову світлового мікроскопа та правила роботи з ним на практиці; розвивати інтерес до вивчення біології; формувати вміння і навички роботи з мікроскопом; виховувати спостережливість, почуття відповідальності.
Обладнання: світловий мікроскоп.
Хід роботи
1. Розгляньте мікроскоп. Підпишіть на малюнку його складові частини:
2. Заповніть таблицю «Будова мікроскопа».
Назва частини мікроскопа |
Призначення частини мікроскопа |
Окуляр |
|
Об’єктив |
|
Тубус |
|
Штатив |
|
Предметний столик |
|
Дзеркало |
|
Гвинти |
|
Предметне скло |
|
3. Продовжіть речення
1. Перші мікроскопи почали виготовляти у _____________ столітті.
2. Прилад, що дозволяє збільшувати зображення предмета в сотні і тисячі разів це – _____________________.
3. Мікроскоп був вперше сконструйований в Голландії вченим – ______________________________________.
4. Перші мікроскопи давали збільшення до___________________ раз.
5. Сучасні світлові мікроскопи збільшують зображення до _____________________ раз.
6. У школі на уроці біології використовують для вивчення клітин _____________________________________.
7. Назва «окуляр» походить від латинського слова «окулус», що означає _______________________________.
5. В ХХ столітті був сконструйований мікроскоп, що збільшує предмети в сотні тисяч разів це – ___________
_____________________________________________________________________________________________.
6. До штатива мікроскопа прикріплені _____________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________.
4. Яких правил потрібно дотримуватися при роботі з мікроскопом?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5. Що можна вивчати за допомогою електронного мікроскопа?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ВИСНОВОК:
______________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________
|