Урок "Практична робота №1 Будова світлового мікроскопа та робота з ним"

Про матеріал
Мета: закріпити теоретичні знання про будову світлового мікроскопа та правила роботи з ним на практиці; розвивати інтерес до вивчення біології; формувати вміння і навички роботи з мікроскопом; виховувати спостережливість, почуття відповідальності. Обладнання: світловий мікроскоп.
Перегляд файлу

Практична робота №1

Дата: ___________________________________

________________________________________

Будова світлового мікроскопа та робота з ним

Мета: закріпити теоретичні знання про будову світлового мікроскопа та правила роботи з ним на практиці; розвивати інтерес до вивчення біології; формувати вміння і навички роботи з мікроскопом; виховувати спостережливість, почуття відповідальності.

Обладнання: світловий мікроскоп.

Хід роботи

1. Розгляньте мікроскоп. Підпишіть на малюнку його складові частини:

2. Заповніть таблицю «Будова мікроскопа».

Назва частини мікроскопа

Призначення частини мікроскопа

Окуляр

 

Обєктив

 

Тубус

 

Штатив

 

Предметний столик

 

Дзеркало

 

Гвинти

 

Предметне скло

 

3. Продовжіть речення

1. Перші мікроскопи почали виготовляти у _____________ столітті.

2. Прилад, що дозволяє збільшувати зображення предмета в сотні і тисячі разів це – _____________________.

3. Мікроскоп був вперше сконструйований в Голландії вченим – ______________________________________.

4. Перші мікроскопи давали збільшення до___________________ раз.

5. Сучасні світлові мікроскопи збільшують зображення до _____________________ раз.

6. У школі на уроці біології використовують для вивчення клітин _____________________________________.

7. Назва «окуляр» походить від латинського слова «окулус», що означає _______________________________.

5. В ХХ столітті був сконструйований мікроскоп, що збільшує предмети в сотні тисяч разів це – ___________

_____________________________________________________________________________________________.

6. До штатива мікроскопа прикріплені _____________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________.

4. Яких правил потрібно дотримуватися при роботі з мікроскопом?

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5. Що можна вивчати за допомогою електронного мікроскопа?

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ВИСНОВОК:

______________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.7
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Трофімова Тетяна Геннадіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кузьменко Tетяна Борисівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Кокозей Соня
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Біологія, Розробки уроків
Додано
13 липня 2020
Переглядів
10423
Оцінка розробки
4.9 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку