ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ ІНФОРМАТИКИ
ТЕМА УРОКУ. Практична робота 11. «Проєкти з розгалуженнями»
МЕТА УРОКУ:
Навчальна. Закріпити навички роботи учнів із середовищем програмування, його інтерфейсом. Перевірити та оцінити уміння учнів створювати програми із командами розгалуження, а також вміння використовувати елементи керування прапорець і перемикач в середовищі програмування та відлагоджувати їх.
Розвиваюча. Розвивати творчі здібності учнів, практичні навички роботи з ЕОМ та клавіатурою. Логічне мислення, пам’ять.
Виховна. Виховувати почуття відповідальності за свої вчинки.
ТИП УРОКУ: практична робота.
ЛІТЕРАТУРА: Інформатика : підруч. для 8-го кл. закл. заг. серед. освіти / Йосиф Ривкінд [та ін.]. – Київ : Генеза 2021. – 256 с. : іл.
ОБЛАДНАННЯ: Комп’ютери класу. Середовище Lazarus
СТРУКТУРА УРОКУ
ХІД УРОКУ.
І. Вступна частина.
1. Оголошення теми та мети уроку, його ролі в даній темі та курсі інформатики в цілому.
2. Постановка перед дітьми цілі та розкриття методів її досягнення на уроці
ІІ. Перевірка домашнього завдання.
Перегляд у зошитах домашніх програм.
ІІІ. Актуалізація теми уроку.
Інструктаж з Т.Б. Пояснення принципів проведення практичної роботи та оцінювання результатів. Актуалізація ролі даного уроку в темі та курсі інформатики 11 кл.
ІV. Проведення практичної роботи.
Практична робота № 11 із підручника на с. 235.
V. Підведення підсумків уроку.
Підводяться підсумки практичної роботи та оголошуються оцінки.
VІ. Домашнє завдання.
Повторити програми з розгалуженнями.