Урок "Практична робота №3 Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин"

Про матеріал
Мета: узагальнити і систематизувати знання учнів про основні особливості будови мохів, папоротей та покритонасінних рослин, формувати науковий світогляд і розуміння процесу поступового розвитку рослин на Землі від простих форм до високоорганізованих; порівнювати, встановлювати риси подібності й відмінності між групами рослин, робити відповідні висновки, пояснювати більш високу організацію покритонасінних; виховувати розуміння значущості рослин, прагнення охороняти й берегти їх та естетичне сприйняття природи.
Перегляд файлу

Практична робота №3

Дата: ___________________________________

________________________________________

Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин

Мета: узагальнити і систематизувати знання учнів про основні особливості будови мохів, папоротей та покритонасінних рослин, формувати науковий світогляд і розуміння процесу поступового розвитку рослин на Землі від простих форм до високоорганізованих; порівнювати, встановлювати риси подібності й відмінності між групами рослин, робити відповідні висновки, пояснювати більш високу організацію покритонасінних; виховувати розуміння значущості рослин, прагнення охороняти й берегти їх та естетичне сприйняття природи.

Хід роботи

1. Заповніть таблицю. Для цього органи, які наявні у даної рослини, позначте знаком «+», а відсутні органи – знаком «-».

Органи рослини

Мох

Папороть

Квіткова рослина

Корінь

 

 

 

Стебло

 

 

 

Листок

 

 

 

Ризоїди

 

 

 

Квітка

 

 

 

Спорангій

 

 

 

Насінина

 

 

 

Плід

 

 

 

2. Дайте відповіді на запитання.

У чому подібність та відмінність будови основного фотосинтезуючого покоління у мохів, папоротей і квіткових рослин?

______________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

Які вегетативні органи є у мохів, папоротей та квіткових рослин?

______________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

Які органи розмноження наявні у мохів, папоротей і квіткових рослин?

______________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

3. «Третій зайвий». Вибрати зайвий термін: пояснити свій вибір.

1. Модрина, щитник чоловічий, орляк.

______________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2. Плаун баранець, шипшина, ульва.

______________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3. Хламідомонада, фукус, сальвінія.

______________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

4. Сфагнум, хвощ лісовий, зозулин льон.

______________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ВИСНОВОК:

______________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

 

 

doc
Додано
13 липня 2020
Переглядів
2289
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку