Практична робота №5
Дата: ___________________________________
________________________________________
Розпізнавання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості
Мета: сформувати практичні вміння розпізнавати їстівні та отруйні гриби своєї місцевості; удосконалювати вміння застосовувати теоретичні знання на практиці; виховувати бережливе ставлення до природи, бажання піклуватися про власне здоров’я.
Хід роботи
1. Заповніть таблицю користуючись підручником.
Групи грибів |
Представники |
Характерні ознаки представників |
Смертельно отруйні гриби |
|
|
Особливо отруйні гриби |
|
|
Їстивні гриби |
|
|
2. Що таке первинні та вторинні отруєння грибами?
______________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________
3. Чим можна пояснити широку розповсюдженість уражень рослин паразитичними грибами?
______________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________
4. Які гриби-паразити рослин становлять пряму загрозу здоров’ю людини і чому?
______________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________
5. Які ви знаєте загальні заходи з профілактики уражень рослин мікроскопічними грибами, що викликають у них хвороби?
______________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________
6. Чому продукти, на яких з’явилася пліснява, потрібно викидати, а не просто зрізати з них уражені грибами ділянки?
______________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________
ВИСНОВОК:
______________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________
|