Урок ''Практична робота ''Визначення видів кімнатних рослин,придатних для вирощування в певних умовах''

Про матеріал
Мета. Ознайомити учнів з різноманітністю кімнатних рослин та особливостями їх вирощування; розкрити правила догляду за ними; дати поняття "підживка”. Розвивати уміння порівнювати рослини відкритого грунту та кімнатні рослини; уміння спостерігати та робити відповідні висновки. Виховувати бережливе ставлення до рослинного світу; намагатись прищепити любов до кімнатних рослин, які надають домашнього затишку; проводити профорієнтацію.
Перегляд файлу

     Урок 56

Практична  робота №4:Визначення видів кімнатних рослин,придатних для вирощування в певних умовах.

Мета.

Освітня. Ознайомити учнів з різноманітністю кімнатних рослин та особливостями їх вирощування; розкрити правила догляду за ними; дати поняття "підживка”.

Розвиваюча.  Розвивати уміння порівнювати рослини відкритого грунту та кімнатні рослини; уміння спостерігати та робити відповідні висновки.

Виховна. Виховувати  бережливе  ставлення до рослинного світу; намагатись прищепити  любов  до  кімнатних  рослин, які  надають домашнього затишку; проводити профорієнтацію. 
Тип уроку. Формування умінь і навичок

Основні поняття та терміни:  квітучі рослини, декоративно-листяні, в’юнкі, ампельні рослини, кактуси
Методи і методичні прийоми:

  1. Інформаційно-рецептивний:

а) словесний: розповідь-пояснення, опис, бесіда, робота з підручником;

б) наочний: ілюстрація, демонстрація, ТЗН.

Прийоми навчання: виклад інформації, пояснення, активізація уваги та мислення, робота з роздатковим матеріалом.

  1. Репродуктивний:

Прийоми навчання: подання матеріалу в готовому вигляді, конкретизація і закріплення вже набутих знань.    

3. Візуальний: складання схематичних малюнків
4.Релаксопедичний: фізкультхвилинка.

Міжпредметні зв’язки: ботаніка, географія,екологія.

Матеріали та обладнання: підручник,таблиці,живі кімнатні рослини,визначники,картки для визначення.

ХІД РОБОТИ

І. Організаційний етап.

ІІ. Виконання практичної роботи.

    1.Розгляньте живі кімнатні рослини. Зверніть увагу на будову  їхньої        квітки,   листків,   їхнього   жилкування, характер  листкорозташування,  особливості будови стебла,тип кореневої системи,плодів.

    2.Результати досліджень занесіть у таблицю

Види рослин

Ознаки рослин

Результати спостережень

Висновки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  3.Використовуючивизначник або картки для визначення,встановіть,до якої

родини належать кімнатні рослини,які ви досліджували.

  4.На   підставі   проведених  досліджень   зазначте   у   таблиці   в   колонці ,,Висновки” назву родини та роду досліджених рослин.

III.Домашнє завдання.

1.Закінчити оформлення практичної роботи, зробити висновок. 2.Підготувати повідомлення “Кімнатні рослини”
 

 

 

.

 

 

.

 

 

doc
Додано
20 серпня 2023
Переглядів
269
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку