Конспект уроку з інформатики
Правила безпечної роботи в Інтернеті. Приватна (особиста, сімейна) та публічна інформація. Інформація для дітей та для дорослих. Вікові обмеження на перегляд вмісту сторінок.
Мета: вивчення правил безпечної поведінки в Інтернеті, формування розуміння приватної та публічної інформації, вміння її розрізняти, існування вікових обмежень на перегляд сторінок, вміння відкривати (закривати) необхідні браузери, програми, вкладки, перетягувати об'єкти;
розвивати логічне, образне, асоціативне мислення, пам'ять, моторику пальців рук при роботі з клавіатурою,
продовжити формування почуття емпатії у дітей, вміння працювати в команді, пропагувати здоровий спосіб життя, формування навичок дотримання правил безпечної роботи в Інтернеті, вміння висловлювати свою думку державною мовою.
Урок 11. Правила безпечної роботи в Інтернеті. Приватна (особиста, сімейна) та публічна інформація. Інформація для дітей та для дорослих. Вікові обмеження на перегляд вмісту сторінок.
Мета: вивчення правил безпечної поведінки в Інтернеті, формування розуміння приватної та публічної інформації, вміння її розрізняти, існування вікових обмежень на перегляд сторінок, вміння відкривати (закривати) необхідні браузери, програми, вкладки, перетягувати об’єкти;
розвивати логічне, образне, асоціативне мислення, пам’ять, моторику пальців рук при роботі з клавіатурою,
продовжити формування почуття емпатії у дітей, вміння працювати в команді, пропагувати здоровий спосіб життя, формування навичок дотримання правил безпечної роботи в Інтернеті, вміння висловлювати свою думку державною мовою.
Хід уроку
І. Організаційний етап
Дорогі друзі, добрий день,
Добрий день!
На вас чекає гарний день.
Бачу, всі веселі і здорові
До уроку всі готові?
Любі діти, у наш клас
Завітали гості,
Привітаймо в добрий час
Їх посмішкою й оплесками.
ІІ. Розминка
Сьогодні до нас на урок завітали невеличкі чоловічки-помічники, герої мультфільму, вони багато знають, та ще й научають, людям допомагають, як правило, побутову техніку ладнають.
Ну що, впізнали? Хто ж це? (Так, діти, це фіксики дружною компанією)
Ось, наприклад Нулик вже підготував для вас невелику розминку на уважність, хто правильно дасть відповідь на питання – отримає фіксика.(Вони лежать перед вами на столі. Але пам’ятаємо, що не викрикуємо, а піднімаємо руки)
Молодці!
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Діти, а Сімка мене штовхає і каже:
Хочу вам я нагадати,
Якщо добре працювати-
Вийдуть гарні результати.
Тож не гаємо ми час,
Бо знання чекають вас!
ІV. Повідомлення теми, мети уроку
То ж приступимо до вивчення Правил безпечної роботи в Інтернеті. Повторимо приватну та публічну інформацію. І запам’ятаємо, які є вікові обмеження до доступу інформації в мережі Інтернет.
V. Вивчення нового матеріалу.
В цьому нам допоможе спочатку Дідус. Він знає «золоті правила безпеки в Інтернеті» і підготував їх для вас на папері, але поки їх ніс, то переплутав з іншими паперами. Він просить, щоб ви допомогли відшукати всі правила безпеки в Інтернеті.
Ну що, допоможемо? Почали.
1 завдання (робота в групах)
Правила безпеки в Інтернеті для дітей:
(Особливо домовся з ними про прийнятний час роботи в Інтернеті і сайти, до яких ви можете заходити, а також в нових ситуаціях звертатися до батьків.)
2 завдання (робота в 3 групах)
А зараз Ігрек хоче перевірити як ви розрізняєте приватну і публічну інформацію.(запропоновані приклади інформації вам необхідно розділити на дві колонки публічну та приватну)
3 завдання
Чи може дитина здійснювати покупки через Інтернет? Купувати квитки, вести бізнес? А чи можна їй завантажувати програми? Відвідувати сайти, що пропагують насилля, жорстокість?
Тому, діти, існують вікові обмеження до інформації. Тому інформацію можна ще поділити на дитячу та дорослу.
Я чи можна дітям відвідувати цей сайт? (Так, бо це сайт «Казкар»)
Фізкультхвилинка.
А Шпуля помітила, що ви притомилися і запрошує вас на фізкультхвилинку.
VІ. Повторення правил техніки безпеки
Фаєр хоче знати, чи пам’ятаєте ви як правильно працювати за комп’ютером? (Діти дають відповіді з техніки безпеки)
Фаєр буде спостерігати, як ви вмієте дотримуватися цих правил.
(Робота в двох групах)
Ігр. Практична робота за комп’ютером
https://learningapps.org/display?v=pda11a5u518
ІІ гр. Практична робота в зошиті с. 41 впр. 2, с. 42 впр. 3, 4
Зорова розминка
VІІ. Рефлексія.
Діти всі фіксики дружно допомагали вам навчатися? А ви були дружними, ввічливими чи допомагали один одному? Молодці, фіксики і я вами задоволені.
VІІІ. Підсумок уроку
Вправа «Портфель»
Верта приготувала портфель, в який треба покласти те, що ви візьмете з цього уроку, що вам буде потрібне у житті.
(правила безпеки в Інтернеті, старанність, підтримку друзів, веселий настрій, байдикуватість, лінощі, вміння правильно говорити)
На згадку про цей урок ви отримали маленьких друзів-помічників фіксиків (чим їх у вас більше, тим міцніші ваші знання, а в кого менше, то треба докладати більше зусиль, щоб у вас їх стало не менше). Але не забувайте, що справжні друзі завжди поруч з вами, тому цініть їх та будьте й самі справжніми друзями.
Подаруйте один одному посмішки. І з гарним настроєм йдіть на наступний урок.
А ми з фіксиками з вами прощаємось. Допобачення.
Всі молодці! Урок закінчено.
ДЗ с. 42 впр. 4