Урок "Правила безпечної роботи в Інтернеті"

Про матеріал

Конспект уроку з інформатики

Правила безпечної роботи в Інтернеті. Приватна (особиста, сімейна) та публічна інформація. Інформація для дітей та для дорослих. Вікові обмеження на перегляд вмісту сторінок.

Мета: вивчення правил безпечної поведінки в Інтернеті, формування розуміння приватної та публічної інформації, вміння її розрізняти, існування вікових обмежень на перегляд сторінок, вміння відкривати (закривати) необхідні браузери, програми, вкладки, перетягувати об'єкти;

розвивати логічне, образне, асоціативне мислення, пам'ять, моторику пальців рук при роботі з клавіатурою,

продовжити формування почуття емпатії у дітей, вміння працювати в команді, пропагувати здоровий спосіб життя, формування навичок дотримання правил безпечної роботи в Інтернеті, вміння висловлювати свою думку державною мовою.

Перегляд файлу

Урок 11. Правила безпечної роботи в Інтернеті. Приватна (особиста, сімейна) та публічна інформація. Інформація для дітей та для дорослих. Вікові обмеження на перегляд вмісту сторінок.

Мета: вивчення правил безпечної поведінки в Інтернеті, формування розуміння приватної та публічної інформації, вміння її розрізняти, існування вікових обмежень на перегляд сторінок, вміння відкривати (закривати) необхідні браузери, програми, вкладки, перетягувати об’єкти;

розвивати логічне, образне, асоціативне мислення, пам’ять, моторику пальців рук при роботі з клавіатурою,

продовжити  формування почуття емпатії у дітей, вміння працювати в команді, пропагувати здоровий спосіб життя, формування навичок дотримання правил безпечної роботи в Інтернеті, вміння висловлювати свою думку державною мовою.

Хід уроку

І. Організаційний етап

Дорогі друзі, добрий день,

Добрий день!

На вас чекає гарний день.

Бачу, всі веселі і здорові

До уроку всі готові?

Любі діти, у наш клас

Завітали гості,

Привітаймо в добрий час

Їх посмішкою й оплесками.

ІІ. Розминка

Сьогодні до нас на урок завітали невеличкі чоловічки-помічники, герої мультфільму, вони багато знають, та ще й научають, людям допомагають, як правило, побутову техніку ладнають.

Ну що, впізнали? Хто ж це? (Так, діти, це фіксики дружною компанією)

Ось, наприклад Нулик вже підготував для вас невелику розминку на уважність, хто правильно дасть відповідь на питання – отримає фіксика.(Вони лежать перед вами на столі.  Але пам’ятаємо, що не викрикуємо, а піднімаємо руки)


  1. Вийшов зайчик погулять,
    Лап у зайця рівно...
  2. І Маринка, і Оксанка 
    Триколісні мають...
  3. Хто пасе корів, овець?
    Ну, звичайно, ...
  4. Стука хто, як в барабан?
    На сосні сидить...
  5. Ти на пташку подивись:
    Лап у птаха рівно...
  6. Ось п'ять ягідок в траві.
    З'їв одну, лишилось...
  7. Відмінник зошитом своїм гордиться:
    Унизу, під диктантом, стоїть…

Молодці!

   

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Діти, а Сімка мене штовхає і каже:

Хочу вам я нагадати,

Якщо добре працювати-
Вийдуть гарні результати.
Тож не гаємо ми час,
Бо знання чекають вас!

ІV. Повідомлення теми, мети уроку

 То ж приступимо до вивчення Правил безпечної роботи в Інтернеті. Повторимо приватну та публічну інформацію. І запам’ятаємо, які є вікові обмеження до доступу інформації в мережі Інтернет.

V. Вивчення нового матеріалу.

В цьому нам допоможе спочатку Дідус.  Він знає «золоті правила безпеки в Інтернеті» і підготував їх для вас на папері, але поки їх ніс, то переплутав з іншими паперами. Він просить, щоб ви допомогли відшукати всі правила безпеки в Інтернеті.

Ну що, допоможемо?  Почали.

1 завдання (робота в групах)

 Правила безпеки в Інтернеті для дітей:

  1. Нікому не розповідай про себе.
  2. Не повідомляй нікому свої паролі.
  3. Не відкривай невідомі тобі файли, програми.

 

  1. Не поширюй  приватну інформацію без дозволу батьків.
  2. Про все, що тобі незрозуміло, запитуй у батьків.
  3. Не відповідай на листи незнайомцю.

 

  1. Не зустрічайся з незнайомцями, з якими познайомився в Інтернеті.
  2. Не роби протизаконних вчинків і речей в Інтернеті.
  3. Не шкодь і не заважай іншим користувачам.

 

  1.  Розроби з батьками правила користування Інтернетом і дотримуйся їх.

(Особливо домовся з ними про прийнятний час роботи в Інтернеті і сайти, до яких ви можете заходити, а також в нових ситуаціях звертатися до батьків.)

2 завдання (робота в 3 групах)

А зараз Ігрек хоче перевірити як ви розрізняєте приватну і публічну інформацію.(запропоновані приклади інформації вам необхідно розділити на дві колонки публічну та приватну)

3 завдання

Чи може дитина здійснювати покупки через Інтернет? Купувати квитки, вести бізнес? А чи можна їй завантажувати програми? Відвідувати сайти, що пропагують насилля, жорстокість?

Тому, діти, існують вікові обмеження до інформації. Тому інформацію можна ще поділити на дитячу та дорослу.

Я чи можна дітям відвідувати цей сайт? (Так, бо це сайт «Казкар»)

Фізкультхвилинка.

А Шпуля помітила, що ви притомилися і запрошує вас на фізкультхвилинку.

VІ. Повторення правил техніки безпеки

Фаєр хоче знати, чи пам’ятаєте ви як правильно працювати  за комп’ютером? (Діти дають відповіді з техніки безпеки)

Фаєр буде спостерігати, як ви вмієте дотримуватися цих правил.

(Робота в двох групах)


 

Ігр. Практична робота за комп’ютером                

https://learningapps.org/display?v=pda11a5u518

 

ІІ гр. Практична робота в зошиті                                  с.   41 впр. 2, с. 42 впр. 3, 4

 


Зорова розминка

VІІ. Рефлексія.

Діти всі фіксики дружно допомагали вам навчатися? А ви були дружними, ввічливими чи допомагали один одному? Молодці, фіксики і я вами задоволені.

VІІІ. Підсумок уроку

Вправа «Портфель»

Верта приготувала портфель, в який треба покласти те, що ви візьмете з цього уроку,  що вам буде потрібне у житті.

(правила безпеки  в Інтернеті, старанність, підтримку друзів, веселий настрій, байдикуватість, лінощі, вміння правильно говорити)

 

   На згадку про цей урок ви отримали маленьких друзів-помічників фіксиків (чим їх у вас більше, тим міцніші ваші знання, а  в кого менше, то треба докладати більше зусиль, щоб у вас їх стало не менше). Але не забувайте, що справжні друзі завжди поруч з вами, тому цініть їх та будьте й самі справжніми друзями.

Подаруйте один одному посмішки. І з гарним настроєм йдіть на наступний урок.

А ми  з фіксиками з вами прощаємось. Допобачення.

Всі молодці! Урок закінчено.

 

ДЗ с. 42 впр. 4

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Чайковська Алла Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
11 листопада 2018
Переглядів
3218
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку