Урок "Правила переходу залізничного переїзду".

Про матеріал
ознайомити учнів з правилами безпечного переходу залізничного переїзду; вчити дотримуватися правил поведінки біля залізничної колії; розвивати вміння орієнтуватися в складних ситуаціях, виховувати дисциплінованість, обережність.
Перегляд файлу

       3 клас. Тема. Правила переходу залізничного переїзду

   Мета: ознайомити учнів з правилами безпечного переходу залізничного переїзду; вчити  дотримуватися правил поведінки біля залізничної колії; розвивати вміння орієнтуватися в складних ситуаціях, виховувати дисциплінованість, обережність.

Компетентності:

Спілкування  державною мовою. Вміння усно висловлювати й тлумачити поняття, думки.

Математична грамотність.  Уміння застосовувати математичні числові та геометричні методи для вирішення прикладних завдань у різних сферах діяльності.

Уміння навчатись впродовж життя.                                                                                             Здатність до пошуку та засвоєння нових знань, набуття нових вмінь і навичок, організація навчального процесу.

Інформаційно  – цифрова компетентність.  Застосування інформаційно – комунікативних технологій для створення, обміну інформацією в роботі.

Обладнання: презентація до уроку, пазли. 

               Хід уроку

 I.Організаційний момент

Я тобі сказати мушу,

Що живемо ми лиш раз.

Бережи себе і друзів

Та згадуй ПДР щораз.

II. Повідомлення теми і мети

(QR-код до презентації «Правила переходу залізничного переїзду»)

Слайд 2

Відгадайте загадки.

Слайд 3

 

 


 

  Складіть пазл «Залізничний переїзд».

Слайд 4,5

Дорожні знаки

Слайд 6

Залізничний переїзд без шлагбаума

Слайд 7

Залізничний переїзд зі шлагбаумом

Шлагбаум-?

III. Актуалізація опорних знань.

  Слайд 8

Вправа " Оціни вчинок»

  • Що роблять діти?
  • Чи дотримуються вони правил поведінки на залізничній колії ?
  • Оцініть їх вчинок.

 

                                  ІV.Вивчення нового матеріалу.

Повідомлення учня

Залізниця – це зона підвищеної небезпеки, причому двох видів: наїзду рухомого складу і ураження електричним струмом високої напруги. Це все свідчить про те, що знаходження в зоні залізниці може бути смертельно небезпечним. Однак, незважаючи на існуючі правила, деякі підлітки розважаються на залізничних коліях, чіпляються за автозчепи і підніжки вагонів, шукають забав, наражають себе на небезпеку для того, щоб розмістити екстремальне фото в соціальних мережах, виділитись серед друзів, не розуміючи, що номінальна напруга в контактній мережі складає 27,5 тисяч вольт, а гальмівний шлях поїздів в середньому становить 600-800 метрів.

 

Слайд 10

       Слайд 11

Слайд 12

Слайд 13

Слайд 15

 Слайд 16

Слайд 17.

Слайд 18

 

 

Пальчикова гімнастика зі звуконаслідуванням «Паровоз з  великою трубою».

V.Закріплення навчального матеріалу

      1.  Гра « Поміркуй та розкажи .»

  1. Коли можна  переходити залізничний переїзд?
  2. Чому треба переходити залізничну колію тільки по пішохідних настилах, по надземних або підземних переходах?
  3. Чому не можна переходити залізничну колію, коли наближається поїзд?
  4. Чому не можна ходити й гратися на залізничних насипах?
  5. Чому не можна гратися на залізничних коліях?

  Залізнична дорога дуже небезпечна. Треба  знати правила безпечної  поведінки громадян на залізничній дорозі.

Запам'ятайте  правила поведінки на залізничній дорозі.

 Треба бути особливо уважним і дотримуватися правил поведінки;

● переходити через залізничну колію треба через мости чи підземні

тунелі. Якщо їх немає, то пішоходи повинні переходити залізничну колію

по настилах;

  •                    у місцях, де встановлені вказівки «Перехід через колію», або на

залізничних переїздах;

● не можна переходити колії, коли видно поїзд, що наближається;

● не можна підлізати під закритий шлагбаум чи виходити на переїзд, коли

шлагбаум починає зачинятися;

  • не проводити на пасажирських платформах рухові ігри.

2. Вікторина

1. Які ви знаєте дорожні знаки, що розташовують поблизу залізничної колії?

(«Залізничний переїзд без шлагбаума», «Залізничний переїзд зі шлагбаумом»)

2. Де дозволено переходити залізничну колію? (Тільки на залізничному переїзді, через спеціальні мости та переходи, розташовані над залізничною колією, та по підземних тунелях.)

3. Що обладнують на залізничних переїздах, які охороняються? (Світлофори, шлагбауми, вказівники.)

4. Як необхідно переходити переїзди, що охороняються? (Наближаючись до переїзду, пішоходи повинні стежити за сигналізацією та вказівками чергового по переїзду.)

5. Яким є основне правило переходу залізничного переїзду? (Бути особливо уважним, наближаючись до залізничного переїзду.)

          ПАМ’ЯТАЙТЕ

   Машиніст локомотива не може відразу зупинити поїзд і попередити наїзд. Візуально, особливо в темний період доби, дуже важко визначити, з якою швидкістю прямує поїзд. Помилка при оцінці швидкості поїзда часто коштує людині життя.

IV. Підсумок уроку

1. Гра «Знайди позицію»

-Чи необхідно дотримуватися людям правил дорожнього руху?

ЗА  -    +

ПРОТИ   -   _

НЕ ЗНАЮ   -   !

Технологія « Незакінчене речення»

  1. Я запам’ятав \ запам’ятала, що ….
  2.  Я зрозумів \ зрозуміла, що …..
  3. Мені на уроці ……

 

Складіть вислів, який стане підсумком нашого уроку

ЖИТТЯ - ВЕЛИКА ДУЖЕ БЕЗТУРБОТНІСТЬ ХАЛАТНІСТЬ РОЗПЛАТА ЗА ТА.

(ЖИТТЯ - ДУЖЕ ВЕЛИКА РОЗПЛАТА ЗА БЕЗТУРБОТНІСТЬ ТА ХАЛАТНІСТЬ.)

 

docx
Додав(-ла)
Босик Альона
Додано
16 липня 2023
Переглядів
466
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку