8 клас. Урок №1
Дата |
|
Тема: |
Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Опрацювання даних як інформаційний процес. Кодування та декодування повідомлень |
Мета: |
навчальна – повторити правила поведінки в кабінеті інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій;актуалізувати вивчені раніше поняття: інформація, повідомлення, дані, інформаційний процес; сформувати поняття: кодування даних, декодування даних, передавач, приймач, канал зв’язку; сформувати вміння користуватися готовими системами кодування та розробляти власні системи кодування; розвивальна – розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки; виховна – формувати предметні та ключові компетентності; виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість. |
Тип уроку: |
засвоєння нових знань |
Предметні та ключові компетентності |
1. Спілкування державною мовою. 2. Спілкування іноземними мовами. 3. Математична грамотність. 4. Компетентності в природничих науках і технологіях. 5. Інформаційно-цифрова компетентність. 6. Уміння навчатися впродовж життя. 7. Соціальні і громадянські компетентності. 8. Підприємливість. 9. Загальнокультурна грамотність. 10. Екологічна грамотність і здорове життя.
|
Обладнання та наочність: |
QR-коди, аркуші із правилами поведінки в кабінеті інформатики, жетони для жеребкування під час розподілу робочих місць, он-лайн тест |
Здоров’язберігаючі технології |
Зорова гімнастика, фізкультхвилинка (за сигналом) |
ХІД УРОКУ
Привітання, знайомство з учнями
ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності
Щойно ми працювали з інформацією, що була подана у різних формах. Які це форми?
А як називається процес перетворення інформації з однієї форми подання в іншу? Кодування.
А як можна сформулювати поняття “код”? Це символ чи набір символів, що застосовуються для кодування інформації.
Запишемо другу частину теми уроку та поняття “код”, “кодування”.
Знайдіть та проскануйте QR-коди, що залишились та збережіть закодовану інформацію.
VI. Засвоєння нових знань, формування вмінь
VIІ. Підсумки уроку
Обговорення результатів тесту, самооцінка.
В зошиті поставити собі оцінку за урок.
Надіслати лист вчителю (з скриньки gmail.com). В темі листа вказати своє Прізвище, Ім’я, По-батькові.
В тілі листа вказати номер свого робочого місця, та відповідь на запитання з Теми 1 на сайті Вивчаємо інформатику у 8 класі (учні з непарним номером ПК опрацьовують запитання 1, учні з парним номером ПК опрацьовують запитання 2).
1