Урок "Правила життя підлітків"

Про матеріал
Урок за темою "Правила життя підлітків".У ході уроку дітям запропоновані інтерактивні вправи на базі лексики підручника. Англійська мова (9-й рік навчання), 9 клас, Несвіт А.М. (Видавництво: Генеза)
Перегляд файлу

Тема: Характер підлітка.  Правила життя підлітка.

Мета: Забезпечити  у ході уроку активне вживання лексичних одиниць до теми «Характер підлітка, правила життя підлітка» у мовленні, формувати монологічні та діалогічні навички, розвивати фонематичний слух, готовність учнів до практичного застосування знань, виховувати у учнів позитивні риси характеру, культуру іншомовного спілкування.

Хід уроку

І. Початок уроку

1. Організація класу

2. Повідомлення мети уроку

3. Мовна зарядка

Вірш “The Six Most Important Words”

II. Основна частина уроку

  1. Активізація лексичного та мовленнєвого матеріалу

  T- CL

If a person follows such rules how can we characterize him?

Pl 1: sociable

Pl 2: friendly  and well wishing etc.

 

  1. Аудіювання

T: I will read you a sentence describing man’s behavior and you will write on the sheets of paper an adjective describing him.

  • A person who has a good sense of humor (humorous)
  • A person on whom you can rely on (reliable)
  • A person who always tells the truth ( honest)
  • A person who is patient (tolerant)
  • A person who is brave (courageous)
  • A person who is determined to be successful, rich and powerful (ambitious) etc.

 

 

 

  1.  Brainstorming

T: Children, and what about you? What are your rules of life? (Діти пишуть на дошці)

 

 

                                                                        Respect  your parents    

                            Rules of

                                Life

 

 

 

 

  1. Пояснення учнями кожного правила життя

 

  1. Формування мовленнєвих навичок (аудіювання, письма, мовлення)

T: Having some traits of character young people can unite in youth organization. We have three leaders of youth organizations. They would like to take the floor in front of you and invite you to their organizations. You should choose one of the three organizations.

(Виступають лідери організацій “Rainbow”, “Greenpeace”, “Media club”)

Прослухавши іх виступ, діти пишуть е-мейл відповідь , обравши одну організацію для вступу, зачитують свої е-мейли.

 

  1. Робота в групах

(Діти об’єднуються в групи залежно від зробленого раніше вибору)

 

1 группа - “Rainbow”

2 группа -  “Greenpeace”

3 группа - “Media club”

 

( У групах складають емблему, девіз та бажані риси характеру та поведінки для члена відповідної організації та презентують цю інформацію)

 

 

 

 

  1. Діалогічне мовлення

 

Suggesting the idea

Why don’t we …

Let us join …

I would like to invite you …

I would like to suggest …

 

Arguments

Yes , but …

Yes , but don’t  forget …

That would be great exept  …

That a good idea , but …

 

Counter-arguments

Even so …

That may be so , but …

Possibly , but …

That’s probably true , but …

 

(Діти складають діалоги, використовуючи  надані фрази, запрошуючи співрозмовника до своєї організації)

 

ІІІ.  Заключна частина

Підсумки. Оцінки.

 ДЗ: Зробити презентацію власної молодіжної організації

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відділ освіти Павлоградської міської ради

Павлоградської заальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №17

 

 

 

 

 

 

 

 

РОЗРОБКА ВІДКРИТОГО УРОКУ

З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

У РАМКАХ ДЕКАДИ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ

В 9-В КЛАСІ

ЗА ТЕМОЮ : «ХАРАКТЕР ПІДЛІТКА. ПРАВИЛА ЖИТТЯ ПІДЛІТКІВ»

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель англійської мови вищої категорії:

Антіпіна Марина Олександрівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2015- 2016

docx
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання) 9 клас (Несвіт А.М.)
Додано
26 грудня 2021
Переглядів
569
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку