Мета уроку:
сформувати поняття правильного та неправильного дробу; сформувати вміння порівнювати правильний і неправильний дріб з одиницею, розв’язувати задачі, що передбачають використання поняття правильного і неправильного дробів.
Діти стали всі рівненько,Посміхнулися дружненько,Настрій на урок взяли,Працювати почали.
Номер слайду 2
«Без знання дробів ніхто не може визнавати, що знає математику» Цицерон
Номер слайду 3
Перевірка домашнього завдання№ 703:𝑆= 𝑎2=𝑎∙𝑎=4∙4=16 см2а)16 : 8 ∙ 3 = 6 см2;б)16 : 8 ∙ 4 = 8 см2. № 713:1)72 : 8 ∙ 7 = 63 (км) – проплив за другий тиждень;2)63 : 9 ∙ 8 = 56 (км) – проплив за третій тиждень;3)63 – 56 = 7 (км). Відповідь: на 7 км менше проплив Барвінок за третій тиждень, ніж за другий.
Номер слайду 4
Виконання усних вправ (використання флеш-карток)
Номер слайду 5
Опитування: Маємо звичайний дріб 45. 1. Як називається число, записане над рискою дробу?2. Як називається число, записане під рискою дробу?3. Що показує знаменник дробу?4. Що показує чисельник дробу?5. Якою арифметичною дією можна замінити риску дробу?6. Прочитайте дроби 𝟏𝟐, 𝟑𝟓, 𝟏𝟎𝟕, 𝟏𝟑𝟏𝟓, 𝟏𝟎𝟎𝟏𝟑𝟕. Укажіть чисельник і знаменник кожного з дробів.
Номер слайду 6
Тема уроку:«Правильні та неправильні дроби»Мета уроку: вчитися розрізняти правильні та неправильні дроби, порівнювати їх з одиницею, розв’язувати задачі, що передбачають використання поняття правильного і неправильного дробу. "Цікавий відшукує невідоме, щоб здивуватись, а допитливий – щоб дізнатись і перестати дивуватись"Рене Декарт
Номер слайду 7
Означення правильного та неправильного дробів. Дріб, у якого чисельник менший від знаменника, називають правильним. Дріб, у якого чисельник більший за знаменник або дорівнює йому, називають неправильним. Завдання: Випиши з дробів 𝟓𝟏𝟐, 𝟏𝟕𝟏𝟕, 𝟑𝟒, 𝟒𝟑, 𝟓𝟓, 𝟏𝟐𝟓, 𝟏𝟖: 1)правильні; 2)неправильні.
Номер слайду 8
Порівняння правильного дробу з 1 Правило: Правильний дріб менший від 1. 1𝟑𝟓<𝟏 𝟑𝟓
Номер слайду 9
Порівняння неправильного дробу з 1 Правило: Якщо чисельник неправильного дробу дорівнює знаменнику, то такий дріб дорівнює 1.1𝟓𝟓=𝟏 𝟓𝟓
Номер слайду 10
Порівняння неправильного дробу з 1 Правило: Неправильний дріб більший за 1. 1𝟕𝟓>𝟏 𝟕𝟓
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Робота з підручником:№№ 723, 725, 731, 735.
Номер слайду 13
Виконання інтерактивної вправи: «Дроби менші від 1, рівні 1 та більші за 1»https://learningapps.org/display?v=psz4jyf5520
Номер слайду 14
Виконання завдань на картках з друкованою основою
Номер слайду 15
Рефлексія:1. Що ви дізналися нового?2. Як ви оцінюєте свою роботу?3. Чи були для вас завдання складними?4. Яким питанням треба приділити більше уваги?5. Хто з ваших однокласників був сьогодні самим активним?