Я досліджую світ
4 клас
Урок-презентація
Тема уроку. Материки, океани та частини світу на географічних картах
Мета уроку. Ознайомити учнів з поняттями «материки» й «океани», навчати користуватися картою, показувати на ній материки й океани. Розвивати мислення, увагу, пам’ять, мову, поповнювати словниковий запас учнів новими словами. Виховувати інтерес до навчання.
Обладнання. Презентація по темі уроку
Хід уроку
І. Організація класу
-
Емоційне налаштування (слайд 2)
-
Ранкове коло (слайд 3)
-
Фенологічні спостереження (слайд 4)
ІІ. Мотивація навчальної діяльності (слайд 5)
-
Оголошення теми і мети уроку
-
Визначення очікуваних результатів
ІІІ. Актуалізація опорних знань (слайд 6)
-
Що таке глобус?
-
Як називаються великі ділянки суходолу?
-
Скільки є материків?
-
Назвіть їх.
-
У якій півкулі розміщена Україна?
-
А сьогодні на уроці ви дізнаєтеся у чому відмінність між материками та частинами світу.
ІV. Вивчення нового матеріалу
-
Робота з підручником (слайд 7)
С. 3 (Т. Гільберг, С. Тарнавська, Н. Павич. Я досліджую світ. 4 клас. Частина 2)
-
Словникова робота (слайд 8)
-
Євразія (слайд 9)
-
Африка (слайд 10)
-
Практичне завдання (слайд 11)
-
Фізкультхвилинка (слайд 12)
-
Південна та Північна Америка (слайд 13)
-
Практичне завдання (слайд 14)
-
Антарктида (слайд 15)
-
Практичне завдання (слайд 16)
-
Австралія (слайд 17)
-
Практичне завдання (слайд 18)
-
Словникова робота (слайд 19)
-
Робота з малюнком (слайд 20)
-
Робота з контурною картою (слайд 21)
-
Міркуємо як дослідники (слайд 22)
-
Робота з контурною картою (слайд 23)
V. Перевіряємо себе
-
Закінчи речення (слайд 24)
-
В Східній півкулі розташовані такі материки…
-
В Західній півкулі розташовані материки…
-
Найближчий океан до України…
-
Найбільші водойми на землі називаються…
-
На земній кулі є такі океани…
-
Інтерактивна вправа (слайд 25)
https://learningapps.org/view8489344
-
Чи знаєте ви, що (слайд 26)
С. 5
-
Коротко про головне (слайд 27)
С.5
VІ. Домашнє завдання (слайд 28)
Опрацювати матеріал підручника с. 3-5
VІІ. Підсумок уроку
-
Вправа «Мікрофон» (слайд 29)
-
Поясніть відмінність між частинами світу й материками.
-
На якому материку ви хотіли б побувати? Чому?
-
Як на вашу думку, чи вдалося нам досягти очікуваних результатів?
-
Рефлексія (слайд 30)