Урок-презентація "Повітряна тривога"

Про матеріал
Алгоритм дії учнів під час повітряної тривоги.Надійні і ненадійні укриття. Як уберегти себе від радіації,Безпека води і харчових продуктів в разі радіації
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Повітряна тривога. Вчитель. Раухівського ОЗЗСО Михайлюк Г. А.

Номер слайду 2

Складання схеми “Сучасна зброя”

Номер слайду 3

Складання схеми “Сучасна зброя”Ракети: ”Сапсан” «Нептун», «Вільха», «Стугна», «Корсар»…Дрони. Безпілотники: “Фурія”, “Лелека”, “ПД-1”Бронемашина “Варта”Танки: Т-64 БВ,Т-84”Ятаган”БТР “Положення-2”Гаубиця “Богдана”……..

Номер слайду 4

Ракетний комплекс 360 МЦ «Нептун»

Номер слайду 5

Ракетний комплекс “Вільха”

Номер слайду 6

винищувача Міг-29

Номер слайду 7

Модернізовані винищувачі Су-25

Номер слайду 8

Су-27 М1

Номер слайду 9

Модернізація гелікоптера Мі-8 МТВ-1

Номер слайду 10

Танк Т-64 БМ «Булат»

Номер слайду 11

Протитанковий ракетний комплекс «Стугна-П»

Номер слайду 12

Безпілотник Spectator-M1

Номер слайду 13

Як поводитися під час обстрілів Відеоролик “Як поводитися під час обстрілів” WWW.youtube.com\watch?y=by. ZPEI2e. Ps

Номер слайду 14

Запам’ятайте. Тіло повинно бути в безпечному положенні. Згрупуйтеся, лягайте в позу ембріона. Розверніться ногами в бік стрілянини, прикривши голову руками, та відкрийте рот. Чекайте, поки стрілянина не вщухне, а пострілів не буде впродовж бодай 5 хвилин. Ніколи: Не ховайтесь за автомобілями та кіосками

Номер слайду 15

Ви опинилися під завалом, що робити. Привертайте до себе увагу всіма можливими й безпечними способами. Після обвалу важливо якомога швидше покликати когось на допомогу. Люди навколо мають розуміти, що ви живі й потребуєте допомоги. Якщо хтось вас почув, опишіть, де саме ви перебуваєте, що вас оточує, чи ви цілі. Якщо вас уже почули, зберігайте спокій та чекайте, поки розберуть завал. 

Номер слайду 16

Дуже обережно спробуйте звільнити з-під завалу руки й ноги. Спробуйте обережно розібрати уламки навколо себе. За жодних обставин не ставайте на перегороди й хиткі місця. Намагайтеся не чіпати зайвий раз те, на чому все тримається. Якщо поряд є телефон, обов’язково скористайтеся ним: зателефонуйте до спеціальних служб або ж привертайте увагу рятувальників ліхтариком чи звуком. Якщо сил кричати вже немає, спробуйте створити гучні звуки, постукавши чимось по металу, скажімо трубах чи батареях. Намагайтеся не мерзнути:якщо поряд є теплі речі, обов’язково накрийтеся ними.

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Правила поведінки підчас повітряної тривоги. Перегляд відеофільму “Правила поводження під час повітряної тривоги в школі і вдома” https://www.youtube.com/watch?v=HEir. ZI8b. QCo&t=3s

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Надійні укриття. Що варто знати про безпеку сховків у багатоквартирному будинку: Важливо пам'ятати, що опорні стіни – товщі. Якщо будинок буде валитися, біля опорної стіни залишиться безпечний трикутник. Ховатися треба подалі від вікон та міжкімнатних дверей зі скляними елементами. Більшість склопакетів в Україні не гратовані, тобто вони не розіб'ються на дрібні уламки, а будуть летіти великими небезпечними фрагментами. Тому вінка щільно закрити, а двері зняти й замінити на цупкі ковдри. Ванні кімнати проєктуються у темних кутках споруди. Тому вони доволі безпечні, за винятком тих, де облаштований газовий котел. 

Номер слайду 21

Не всі марші (прогони між поверхами) є безпечними. Це залежить від типу та віку будинку. У цегляних будинках вони є одним з найуразливіших місць.  Панельні (збірні) будинки можуть скластися, мов картковий будинок. У спорудах, що збудували після 1990-тих – тем безпечно, бо сходові клітини будували монолітно-бетонним способом. Тобто це як стрижень будівлі, який лишається стояти навіть під час руйнування. Навіть у надзвичайних ситуаціях кожен наступний марш стримуватиме руйнування від попереднього. Каркасні (сучасні) будинки зараз є найкращі, бо під час руйнації більша частина все одно триматиметься на каркасі. Через те, що у ньому багато арматури, яка все зв'язує, йому не потрібні зовнішні стіни, щоб вистояти.  Найбільш вразливими є зовнішні приміщення, які знаходяться по кутах споруд. Найменш безпечні – нижні та верхні поверхи. Бо снаряди та кулі під час вуличних боїв можуть потрапити на 1-2 поверх. Останні поверхи у небезпеці через повітряну загрозу. 

Номер слайду 22

Бомбосховище

Номер слайду 23

Де сховатися в квартирі

Номер слайду 24

Протирадіаційне укриття (ПРУ)- негерметична споруда для захисту людей, в якій створюються умови, що виключають вплив на них іонізуючого опромінення у разі радіоактивного забруднення місцевості. До ПРУ можна віднести не тільки спеціально побудовані споруди, а й будівлі господарського призначення (погреби, підпілля, овочесховища), пристосовані під укриття, і звичайні житлові будівлі.

Номер слайду 25

Як уберегти себе від радіації

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Створити алгоритми: {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Алгоритм дій під час обстрілів. Алгоритм дій під час ядерного вибуху. Алгоритм дій під час хімічної атаки

Номер слайду 28

вікторина1. Сигнал повітряної тривоги пролунав під час уроку, що ми робимо?А)Нічого, повітряна тривога лунає доволі часто, не варто переривати урок. Б)Без паніки виконуємо вказівки вчителя та прямуємо до укриття. В)Одразу вскакуємо та біжимо до укриття.2. Я знаходжуся вдома та чую сигнал повітряної тривоги, які мої дії?А)Я вимикаю комп'ютер та без паніки, але швидко беру речі та прямую до укриття. Б)Якщо можливості спуститися до укриття немає, то дотримуюся правила двох стін. В)Я нічого не роблю, повітряні тривоги лунають часто, але нічого страшного не відбувається.3. Як ми йдемо до шкільного укриття?А)Мчимо щосили. Б)Спокійно (але швидко) прямуємо за вчителем згідно з маршрутом евакуації. В)Ідемо без зайвого поспіху, часу вдосталь.4. Що я маю робити, якщо сигнал тривоги застав мене на вулиці?А)Якщо я йду до школи, то продовжу свій шлях, адже там безпечніше. Б)Я знайду найближче укриття та перечекаю тривогу там (повідомивши батьків і вчителя). В)Якщо я не знайду укриття, але чутиму звуки вибухів, я впаду на землю в заглиблення чи біля бордюра, та закрию голову руками.5. Що робити, коли вчитель проводить перекличку в укриття?А)Можна пошуткувати та промовчати, нехай учитель понервує. Б)Одразу відповідаю. В)Повідомлю вчителя, якщо не бачу когось із однокласників, а також скажу, де та коли бачив його до цього.6. Що мені потрібно мати із собою?А)Тривожний рюкзак із необхідними речами (вода, ліки, їжа). Б)Заряджений телефон. Записку з іменами та телефонами батьків. В)Нічого особливого.7. Як я маю поводити себе в укритті?А)Спокійно зайняти своє місце та чекати на подальші інструкції вчителя. Б)Можна пограти в активну гру, адже хто зна, скільки тут сидіти. В)Грати в ігри на смартфоні та слухати музику.  

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.6
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
4.6
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Ніколюк Наталія Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Міщенко Галина Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Мпатвійчук Сергій
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Лазаренко Ірина Миколаївна
    Загальна:
    3.7
    Структурованість
    3.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    3.0
  5. Нейченко Світлана Павлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
pptx
Додано
24 вересня 2022
Переглядів
13130
Оцінка розробки
4.7 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку