Удосконалити знання учнів про електромагнітні хвилі; практичне застосування електромагнітних хвиль; ознайомити із властивостями радіохвиль різної довжини; пояснити принцип радіолокації, розглянути застосування радіолокації в народному господарстві й військовій справі; познайомити з історичними фактами, пов'язаними з винайденням радіо та його практичним застосуванням для передачі інформації.
Тема: Радіолокація, телебачення, стільниковий зв’язок.
Мета:
Тип уроку: комбінований.
Форма уроку: урок-презентація.
Структура уроку:
Хід уроку
Фізкультхвилинка та вправи для очей. (для фізхвилинки використати гру «Назви слово на останню букву». Наприклад «Хвиля – явище – електромагнітна – антена – анод – джерело» і т. д.)
Радіолокатор під час роботи протягом 10 мкс випромінює електромагнітну хвилю, а протягом 1,5 мс приймає. Визначити максимальну і мінімальну відстань дії радіолокатора.
Дано: |
||
t1=1∙10-5c |
|
|
t2=1,5∙10-3c
c=3∙108м/c |
|
|
|
|
|
ℓ1-? ℓ2-? |
|
|
Відповідь:
|
По горизонталі:
По вертикалі:
По горизонталі:
По вертикалі:
По горизонталі:
По вертикалі:
По горизонталі:
По вертикалі: