Урок-презентація"Розв'зуємо прості задачі із взаємопов'язаними величинами"

Про матеріал
Мета:Формування вміння розв'язувати прості задачі із взаємопов'язаними веичинами, удосконалювати навички роботи з рівняннями, ровивати математичне мислення.Формувати висловлюватися з використанням математичних терминівюРозширяти знання проісторичні пам'яткиУкраїни.розвивати пізнавальний інтерес
Перегляд файлу

Урок з математики  в 3б класі

Вчитель:Лихонос Ольга Веніамінівна

на тему : Розв’язуємо прості задачі із взаємопов’язаними величинами.

Мета уроку :формування вміння учнів розв'язувати прості задачі із взаємопов'язанами величинами, удосконалювати навички роз'язування рівнянь, розвивати математичне мислення. Формувати висловлювання з використанням математичних термінів.Роширяти знання про історичні пам'ятки України.Розвивати пізнавальний інтерес.

Тип уроку : комбінований( міжпредметні зв'язки з українською мовою. Я досліджую світ)

Обладнання: слайди на екран, дошка, мікрофон,підручник,зошити

Хід уроку:

1.Організація классу.

Усміхніться всім навколо :

Небу,сонцю,квітам, людям.

І тоді обов'язково

 День у вас веселим буде!

Запорізькі козаки на ім’я Грей, Око ,Тур на місці ніяк не можуть усидіти. Тільки – но повернулись в Україну. Про свої враження розповідають із захопленням .І нам хочуть розповісти про свою мрію

Три козака на слайді

 

2.Актуалізація опорних знань.

1)Мозговий штурм  - Гра «Влучи в ціль» -на слайді розгляньте букви в кожному ряду та прочитайте слово ,яке підскаже назвати мрію козаків.

А

О

д

к

а

д

о

н

н

ф

а

д

ж

ж

ш

н

л

в

н

л

в

п

п

о

у

к

у

к

р

р

а

и

п

а

и

р

ю

ю

т

а

и

т

ю

ю

н

г

г

л

м

л

м

п

п

и

к

к

г

т

л

н

є

г

г

а

є

а

а

е

и

ю

ю

и

и

є

г

ш

ь

ш

ш

щ

щ

ц

б

к

з

з

к

к

з

з

и

г

е

е

г

и

и

о

о

е

я

ю

ю

є

и

Фортеця

- Допоможемо їм побудувати фортецю

2) Інформаційна хвилинка:           слайд фортеці

Фортеця  або твердиня  -укріпленна фортифікацією споруда з міцними капітальними спорудами.

3) Погляньте на ряд чисел:  слайд

6,12,18,24,30,36,42,48,54

- Чому я записала саме ці цифри?

- Який приклад складемо ,щоб отримати 36,18,42,54?

- На скільки збільшується відповідь кожного разу при множенні?

- Як буде читатися дріб,коли знаменник у ньому 6?

- Запишіть каліграфічно рядок цифри 6.

- Усно складемо 3 приклади на ділення,щоб була відповідь 6

4) Інформаційна хвилина  Слайд фортеці

Фортеці були добре захищені системою земляних укріплень – таких ,як рів з водою або без неї та вал.

3.Основна частина.

1)Тема, мета уроку з використанням «Мозгового штурму»

Сьогодні ми повторимо, як розв’язуємо задачі на вивченні величини.

- Які величини ми вчили на минулих уроках?

- Яку дію виконуємо ,коли шукаємо :

Множник

Множник

Добуток

Маса 1 предмета

Кількість

Загальна маса

 

 

?

?

 

 

 

?

 

 

2)Інформаційна хвилинка. Слайд фортеці

До перших фортець можна відносити земляні вали,ряди з частоколу, якими вгороджували невеликі поселення . Деякі первісні фортеці влаштовували на пагорбах,пізніше перед фортечними мурами з’являлися рови з водою.

3)Опрацювання навчального матеріалу.

Відкриємо підручник с.108

Задача 1/1 – діти читають самостійно

Таблиця Слайд

Довжина алеї

Кількість

Загальна довжина

2 м

3 рази

?

 

Задача ½- читають самостійно

Таблиця Слайд

Маса 1 сітки

Кількість

Загальна маса

6 кг

?

42 кг

 

  •          Яким компонентом є загальна маса?
  •          Яким компонентом є маса 1 сітки?
  •          Як знайти кількість?

Задача 1/3 читають самостійно

Таблиця Слайд

Маса 1 відра

Кількість

Загальна маса

?

4

32л

 

Засвоєння:

Множник

Множник

Добуток

1 предмета

Кількість

Загальна

 

 

 

 

-Яким компонентом є кількість?

-Яким компонентом є величина 1 предмета?

- А загальна? Як знайти загальну?

4.Фізхвилинка

5)Виконання рівнянь : №2 с .108

Перевіримо .чи правильно учні розв’язали рівняння. Якщо  є помилки , розкажіть ,як їх виправити.

6*Х -18= 18                                            65- а*8= 33

6)Розглядаємо №3 с.108

8  : 4= 2

             Ділене збільшили у 6 разів, тоді частка збільшиться у 6 разів

48:4=12

32 :4=8

           Дільник збільшили у 4 рази, то частка зменшиться у 4 рази

32:16 =2

5  * 2 = 10

             Множник збільшили у 8разів, добуток збільшиться у 8 разів

40 *2 = 80

7.Робота з геометричним матеріалом

1) Інформаційна хвилинка  Слайд фортеці

У середньовіччі набули поширення невеликі фортеці – замки, які служили захистом від набігів сусідів. Деякі замки з пливом часу перебудувалися в палаци і втратили своє обороне значення.Здавна замки мали дві головні функції: захисну(оборонну), житлову

2) Слайд малюнку фортеці (геометричний замок)

 

  •          З яких геометричних фігур складається цей замок?
  •          Скільки використано овалів?
  •          Скільки ви бачите трикутників?
  •          Скільки ромбів? ,
  •          прямокутників?,
  •          кругів?,
  •          квадратів?
  •          Вдома запропонуйте козакам свій дизайн замка. Допоможіть здійснити їм їхню мрію.

2)Інформаційна хвилинка.     Відіо замків України.

                                      Замки України.

За даними історика Сергія Трубчанінова , в Україні було понад 5000 пам’ток-фортець, проте від бульшості з них сьогодні незалишилось і сліду.Самі великі це Хотинська фортеця(Чернігівська область), Залочівський замок(Львівська область

8.Заключна частина.

1) Д.з.

2)Рефлексія (інтерв’ю)

-Яке завдання викликало у вас найбільшу зацікавленість?

Чому?

-Що таке замок?

Де можна використати знання при розв’язуванні задач?,рівнянь?

-Чи хотіли би ви дізнатися про наступні пригоди козаків?

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
1 січня
Переглядів
21
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку