Учні мають обов’язки: Дотримуватися законодавства, моральних, етичних норм, застерігати інших від їх порушення. 1.Поважай і школи. 2.Не сперечайся з 3.Поважай учнів школи. 3. Будь ввічливим з та . 4.Застерігай інших від дій та висловлювань 5. Захищай і . вчителів працівників дорослими. інших учителями учнями нечемних неввічливих молодших слабших
Оволодівати знаннями, вміннями, практичними навичками, підвищувати загальну культуру. Не марнуй часу, вчись якомога . усіма можливостями, щоб підвищити свій інтелектуальний і культурний рівень. Вчасно виконуй завдання. Брати посильну участь у різних видах діяльності. ставитися до державного, громадського й особистого майна. Дотримуватися правил . Дотримуватися вимог статуту правил внутрішнього розпорядку: -не запізнюйся на привчайся бути ; -у приміщенні навчального закладу не , не не у м’яч, не надто голосно. краще Користуйся домашні трудової Бережливо особистої гігієни навчального закладу, уроки, пунктуальним бігай стрибай, грай розмовляй
«Корисно», «шкідливо». 1. Перебування на свіжому повітрі. 2. Звичка гризти нігті. 3. Проведення вільного часу біля телевізора. 4. Миття рук перед обідом . 5. Виконувати приписи лікаря, в разі потреби. 6. Не чищення зубів. 7. Робити профілактичні щеплення. 8. Паління цигарок. 9. Ходіння босоніж по росі. 10. Займатися самолікуванням. 11. Загартування. 12.Займатися спортом.
Асоціація гайдів України Слово "гайд" перекладається з англійської як "провідник; путівник“. Гайдівського рух - добровільний, прогресивний незалежний, неполітичний і нерелігійне рух, що об'єднує дівчаток, дівчат і жінок більш ніж в 145 країнах світу. Місія гайдинг - допомогти дівчаткам розвинути свій потенціал, щоб стати активними громадянками світу.
1.Якщо я в натовпі побачу дитину-інваліда: 1.) підійду ближче, щоб роздивитися його вади; 2.) зверну увагу друзів, показуючи пальцем; 3.)поспівчуваю, але не буду зосереджувати на ньому погляд. 2. Якщо в класі є дитина-інвалід: 1.) не буду з ним спілкуватися взагалі; 2.)не викажу своєю поведінкою, що він відрізняється від мене, буду йому допомагати; 3.) спілкуватися буду, але обмежено, тому, що він не такий, як я. Тест
психологічне насильство: фізичне насильство: штовхання копняки запотиличники викручування рук кусання дряпання висмикування волосся тягання за вуха побиття за допомогою будь-яких речей підставляння ноги прізвиська образи підкреслювання фізичних і психологічних «вад» ігнорування групове цькування вживання ненормативної лексики
-Служби у правах неповнолітніх, -Органів внутрішніх справ зокрема до дільничного або будь-якого працівника поліції. -Органів та закладів освіти, зокрема до керівництва будь-якої школи. -Органів та закладів охорони здоров’я – лікарень, поліклінік тощо. - Управлінь (відділів) у справах сім’ї та молоді. -Центрів соціальних служб для молоді. За телефоном 8-800-500-21-80 – телефон довіри працює з 900 до 2100 без перерви. У випадку, якщо така ситуація сталася звернутися можна до:
Не провокувати сексуальні домагання. Про випадки сексуальних домагань повідомити дорослим: вчителям, психологу школи Не застосовувати насилля до оточуючих. Не ображати і не принижувати оточуючих Виконувати роботу, яка не завдає шкоди здоров'ю. Виконувати всі види обслуговуючої праці Дотримуватись певних норм поведінки, прийнятих у суспільстві. Намагатись не створювати ситуації, які призводять до порушення закону З повагою ставитися до людей, які піклуються про нас.
Не провокувати сексуальні домагання. Про випадки сексуальних домагань повідомити дорослим: вчителям, психологу школи Не застосовувати насилля до оточуючих. Не ображати і не принижувати оточуючих Виконувати роботу, яка не завдає шкоди здоров'ю. Виконувати всі види обслуговуючої праці Дотримуватись певних норм поведінки, прийнятих у суспільстві. Намагатись не створювати ситуації, які призводять до порушення закону З повагою ставитися до людей, які піклуються про нас.
Організовувати дозвілля так, щоб воно приносило корись і не заважало іншим Цінувати і дбати про своє здоров'я. Виконувати приписи лікарів у разі потреби Сумлінно навчатись: активно працювати на уроках, готуватись самотужки, старанно виконувати домашні завдання. Дотримуватись режиму харчування. Вживати продукти до кінця терміну придатності. Поважати працю кухарів Не принижувати гідності кожної людини. Поводитись так, щоб своєю поведінкою не порушувати прав іншої людини Поважати батьків. Ставитися до них так, як би ми хотіли, щоб ставились до нас.