Урок-презентація "У гості до музичних інструментів", 5 клас

Про матеріал

Дана розробка містить урок-презентацію на тему "У гості до музичних інструментів" для учнів 5 класу за підручником Л.Г.Кондратової. Презентація яскрава, доступна дітям , відображає структуру уроку, яка відповідає методиці викладання музичного мистецтва в 5 класі. Вона містить творчі завдання, теоретичний матеріал, музичний словничок. Даний матеріал рекомендується учителям музичного мистецтва, які викладають у 5 класі

Зміст слайдів
Номер слайду 1

5 клас. Музика як вид мистецтва. Підготувала презентацію вчитель музичного мистецтва. Беляєва С. В.

Номер слайду 2

Тема. У гості до музичних інструментів. Урок 6

Номер слайду 3

Проспівав дзвінок –починається урок. З ласки, маминої казки,З щирого старання,Гомінких пісень…Добрий вам, діти,добрий день!

Номер слайду 4

Епіграф до уроку: ”Великий талант вимагає великої працелюбності”. Петро Чайковський, російський композитор

Номер слайду 5

Мета уроку: - ознайомитися з музичними інструментами, поняттями «регістр», «діапазон», «тембр», з творчістю композитора П. Чайковського; - розвивати вміння розрізняти на слух музичні інструменти в творі П. Чайковського. - виховувати інтерес до музики російських композиторів.

Номер слайду 6

Актуалізація опорних знань:виконання творчого завдання в парах. До музики Дж. Россіні та Й. Баха підберіть відповідний малюнок, визначте темп музики.

Номер слайду 7

Бесіда про музичні інструменти Музичні інструменти поділяють на групи залежно від способу видобування звуків. Існіють струнні, духові, ударні та клавішні інструменти.

Номер слайду 8

СКРИНЬКА МУЗИЧНИХ ІНСТРУМЕНТІВСтрунно-смичкові арфа, скрипка, віолончель. Дерев’яні духові флейта, гобой, фагот, кларнет Мідні труби тромбон, туба, труба, валторна Ударнібарабан, тарілки, трикутник, литаври Робота зі схемою

Номер слайду 9

Бесіда про тембральні характеристики музичних інструментів Кожен інструмент має своє неповторне звучання, свій тембр (забарвлення). Інструменти можуть видавати як найвищий, так і найнижчий звук. Цей обсяг звуків називають діапазоном. Таку частину діапазону інструментів називають регістром.

Номер слайду 10

Музичний словничок Тембр – «забарвлення» звуку. За тембром можна розрізняти звуки однакової висоти і сили, виконані на різних інструментах або різними голосами.

Номер слайду 11

Музичний словничок Діапазон – обсяг звуків музичного інструмента або голосу. Діапазон вимірюється від найнижчого до найвищого звуку.

Номер слайду 12

Музичний словничок Регістр – ряд звуків певної висоти. Розрізняють високий, середній та низький регістри.

Номер слайду 13

Виконання творчого завдання Перш ніж виконувати завдання, розгляньте малюнки. На кожному з них зображені музичні інструменти. Складіть малюнки так, щоб утворилися три групи: струнні, ударні, духові.

Номер слайду 14

Виконання творчого завдання

Номер слайду 15

Музичне сприймання П. Чайковський, балет«Лускунчик»: Танець феї Драже.

Номер слайду 16

Музичне сприймання П. Чайковський, балет«Лускунчик»: Вальс квітів.

Номер слайду 17

Музичне сприймання П. Чайковський, балет«Лускунчик»: Танець вівчарів.

Номер слайду 18

Аналіз музичного твору Звучання яких музичних інструментів вам вдалося розпізнати в балеті П. Чайковського? В яких регістрах звучать музичні інструменти в танці феї Драже? Який тембр мають струнні інструменти скрипка та арфа? Опишіть тембр духових інструментів: флейти, труби і валторни. В якому танці вони виконували основну мелодію?

Номер слайду 19

Фізкультхвилинка. Працювати пересталиІ тепер всі дружно встали. Будемо відпочивати,Нумо, вправу починати!Руки вгору, руки внизІ легесенько пригнись. Покрутились, повертілись,На хвилинку зупинились. Пострибали, пострибали,Раз – присіли, другий – встали. Всі за парти посідали.

Номер слайду 20

Розспівка «Нотки» Ми всі нотки гарно знаєм До, ре, мі, фа, соль, ля, сі.(2 р.) Та на скрипці їх заграєм Сі, ля, соль, фа, мі, ре, до.(2 р.)

Номер слайду 21

Виконання пісні «Наша шкільна країна». Муз. Ю. Чичкова, сл. К. Ібряєва.

Номер слайду 22

Виконання творчого завдання. Оберіть той музичний інструмент, який допоможе звучати пісні ще краще. Об’єднайтесь в групи: перша група буде грати на ударних інструментах весь куплет; друга група виконує приспів на металофонах; третя група - співає пісню. А тепер обміняйтесь групами. Хто найкращий?

Номер слайду 23

Узагальнення вивченого матеріалу. Рефлексія. На які групи поділяються музичні інструменти? Чим відрізняються тембри інструментів кожної групи? Що таке регістр? Які регістри ви знаєте? В якому регістрі співають ваші друзі? Який танець із балету П. Чайковського «Лускунчик» вас найбільше вразив? Розкажіть.

Номер слайду 24

Домашнє завдання Послухайте музику, яка лунає у вас вдома. Намалюйте улюблені музичні інструменти.

Номер слайду 25

Урок завершено

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Oвечко Aнтоніна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Балко Лідія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
29 жовтня 2018
Переглядів
6821
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку