Дана розробка містить урок-презентацію на тему "У гості до музичних інструментів" для учнів 5 класу за підручником Л.Г.Кондратової. Презентація яскрава, доступна дітям , відображає структуру уроку, яка відповідає методиці викладання музичного мистецтва в 5 класі. Вона містить творчі завдання, теоретичний матеріал, музичний словничок. Даний матеріал рекомендується учителям музичного мистецтва, які викладають у 5 класі
Бесіда про тембральні характеристики музичних інструментів Кожен інструмент має своє неповторне звучання, свій тембр (забарвлення). Інструменти можуть видавати як найвищий, так і найнижчий звук. Цей обсяг звуків називають діапазоном. Таку частину діапазону інструментів називають регістром.
Аналіз музичного твору Звучання яких музичних інструментів вам вдалося розпізнати в балеті П. Чайковського? В яких регістрах звучать музичні інструменти в танці феї Драже? Який тембр мають струнні інструменти скрипка та арфа? Опишіть тембр духових інструментів: флейти, труби і валторни. В якому танці вони виконували основну мелодію?
Виконання творчого завдання. Оберіть той музичний інструмент, який допоможе звучати пісні ще краще. Об’єднайтесь в групи: перша група буде грати на ударних інструментах весь куплет; друга група виконує приспів на металофонах; третя група - співає пісню. А тепер обміняйтесь групами. Хто найкращий?
Узагальнення вивченого матеріалу. Рефлексія. На які групи поділяються музичні інструменти? Чим відрізняються тембри інструментів кожної групи? Що таке регістр? Які регістри ви знаєте? В якому регістрі співають ваші друзі? Який танець із балету П. Чайковського «Лускунчик» вас найбільше вразив? Розкажіть.