ЯДС 4 клас
Тема: Пригода третя. Атомна електростанція
Мета: ознайомити учнів із роботою атомної електростанції; показати переваги і проблеми сучасних атомних станцій; збагачувати активний словник відповідно до тематики тижня; розвивати самостійне мислення, вміння досліджувати, уяву, пам’ять, увагу, критичне мислення, навички вільного спілкування; виховувати допитливість.
Обладнання: мапа України, анімаційний ролик «Як працює АЕС»
Хід уроку
І. Організація класу
ІІ. Актуалізація опорних знань
1.Вправа «Утвори слова»
Із букв слова “електростанція” утворіть нові слова і запишіть їх
2.Складання асоціативного куща «Атомна електростанція»
-Які види електростанцій ви знаєте?
-Пригадайте, що ви знаєте про атомні електростанції.
ІІІ. Повідомлення теми і завдань уроку
ІV.Вивчення нового матеріалу
1.Вправа «Дізнайся»
-Прочитайте інформацію про атомні електростанції.
Важко уявити, наскільки важлива атомна енергетика для України. Упродовж останніх років на АЕС виробляють більш ніж половину електроенергії країни. Хоча наші атомні електростанції працюють не на повну потужність, тобто вони могли б виробляти ще більше!
АЕС використовують незначну кількість палива. Але для їх роботи потрібна велика кількість води. Тож будують АЕС не абиде, а там, де достатньо водних ресурсів.
В Україні 4 АЕС: Запорізька, Хмельницька, Південноукраїнська та Рівненська.
- Що ви запам’ятали з тексту?
2.Робота з мапою України. Знаходження і показ областей, де розташовані АЕС.
3.Перегляд анімаційного ролика «Як працює АЕС»
-Які факти про роботу АЕС ви запам’ятали?
-Яка інформація вас зацікавила?
4.Фізкультхвилинка
5.Словник: уран, турбіна, електрогенератор, парогенератор, ядерний реактор
6.Робота з підручником (ст.100). Пригода третя «Атомна електростанція» (читання, обговорення)
-Що нового ви дізналися про атомні електростанції?
-Для чого люди створюють атомні електростанції? Розкажіть.
-Роздивіться схему. Поясніть, чому важливо, щоб поблизу атомної електростанції була водойма.
-Як ви гадаєте, чому ядерний реактор захований у надійному укритті? Висловіть свої припущення.
V.Закріплення вивченого
1.Робота в парах.
-Розкажи за схемою, як працює атомна електростанція
2.Практична робота
-Зафарбуйте на контурній мапі 4 області, на території яких розташовані АЕС.
VІ.Підсумок уроку
-Я дізнався\дізналася…
-Мені було цікаво…
-Тепер я…..