Повторити про дзвінкі та глухі приголосні звуки; закріплювати вміння їх розпізнавати, визначати кількість твердих і м'яких, глухих і дзвінких приголосних у слові; поповнювати словниковий запас учнів; розвивати пам'ять, мислення; виховувати цікавість до вивчення української мови.
УРОК №31
Тема. Приголосні мають різний характер.Артикуляція приголосних звуків. Тверді та м’які приголосні.
Мета. Повторити про дзвінкі та глухі приголосні звуки; закріплювати вміння їх розпізнавати, визначати кількість твердих і м’яких, глухих і дзвінких приголосних у слові; поповнювати словниковий запас учнів; розвивати пам'ять, мислення; виховувати цікавість до вивчення української мови.
Тип уроку. Практичного застосування знань, умінь і навичок.
Матеріали до уроку. Малюнки тварин, кружечки жовтого, червоного, синього та зеленого кольорів, фішки із звуками.
Хід уроку
І. Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі. (2хв)
Гра Хто знає правила?»
1.Киця по двору ходила,
Босі лапки забруднила.
Сіла швидко до стола,
«Мишку» в лапки вона взяла
Тисне кнопку вона «Пуск»,
А комп’ютер все мовчить.
Так скажіть мені чому,
Наш комп’ютер ні гу-гу?
2.Жабка каже жабенятам:
- Мийте, дітки, хутко лапки!
Так і знайте – замазурам,
Не місце біля клавіатури.
3.Ведмедик миє без упину
Носик, ротик, вушка, спину,
Вікна, двері, телевізор,
Мишку, принтер, монітор –
Бо він справжній чепурун.
Олі він допомагає.
Зайве все з стола прибрати,
Пил скрізь повитирати.
Бо на комп’ютерному столі
Чого тільки не було!
ІІ. Актуалізація опорних знань(4хв)
ІІІ. Розминка (6хв)
1.Гра «Раз, два, три! Істотну ознаку знайди!! (Див. додаток 1)
ІV. Пояснення нового матеріалу.(10хв)
3. Фізкультхвилинка
В білки справа непроста –
Робить вправи для хвоста.
Робить строго - раз, два, три
Й ти за нею це роби.
Тепер руки піднімай, трішки ними помахай,
В сторони відведи і вниз опусти.
Сили ти тепер набрався?
То ж до роботи повертайся
4. Гра «Знайди пару» (Вчитель показує фішки з звуками, а учні називають йому пару, наприклад:[б]- [п]).
V. Робота за комп’ютером. (15хв)
1. Програма «Незвичайний поїзд»
- На сьогоднішньому уроці ми з вами продовжимо керувати поїздом. Щоб загорілося зелене світло і поїзд рушив далі, необхідно полічити кількість твердих і м’яких приголосних.
2. Релаксація.
* Кругові рухи очима (по 5 разів вліво - вправо)
* заплющити очі, відкрити, подивитись якнайдалі (6 разів)
4. Продовження роботи на комп’ютері. Гра - конкурс «Чий поїзд найшвидший» (Хто із дітей найшвидше закінчить один сеанс, 5 речень»
VІ. Підсумок уроку(2хв)
2. Підведення підсумку гри - конкурсу «Чий поїзд найшвидший». Нагородження переможців від Компутика.
Додаток
1.