18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Урок "Природа. Дикі тварини. Modul 5 Story Time" (за підручником Мітчелл Г.К. Smart Junior 2 for Ukraine).

Про матеріал
Конспект уроку для 2 класу з використанням інтерактивної дошки за програмою на основі нового Державного стандарту початкової школи НУШ.
Перегляд файлу

Викладач Середа Н.С.

Бериславський педагогічний коледж імені В.Ф. Беньковського

Херсонського державного університету

 

Тема: Природа. Дикі тварини. Modul 5 Story Time (за підручником Мітчелл Г.К. Smart Junior 2 for Ukraine).

 

Мета : закріпити лексичний матеріал по темі «Дикі тварини», тренувати навички усного мовлення у структурах типу   This is a  lion. It can run but it cant fly, ознайомити з новими ЛО, розвивати слуховимовні навички та навички техніки читання, розвивати навички  вивчення іноземної мови з використанням конструктора інтерактивних вправ Learning Apps, сприяти оволодінню учнями  навичками міжкультурного спілкування; підтримувати бажання спілкуватися іноземною мовою, внутрішню мотивацію та впевненість в успіху, формувати в учнів розуміння важливості допомоги тваринам та збереження природи.

Тип уроку :  формування мовленнєвих навичок користування мовним матеріалом

Методи: організація тренування, організація практики спілкування, демонстрація, контроль,TPR.

Інтерактивні методи : «Акторська майстерність», робота в парах.

Здоровязберігаючі  технології  пальчикова гімнастика, гімнастика для очей, фізкультхвилинка.

Засоби: інтерактивна дошка, флеш картки, іграшки, аудіо та відео матеріали, презентація.

Хід заняття

І. Початок уроку

1. Організаційний момент

 Stand up! Stand straight! Good afternoon, boys and girls!

Sit down, please. I’m your English teacher today. My name is N.S.

And I see so many smiling faces and I want to meet you.

Song Hallo Hello! | Super Simple Songs

https://www.youtube.com/watch?v=tVlcKp3bWH8

2. Мовленнєва зарядка.

1. What’s your name?

2. How old are you?

3. How are you?

 Nice of you!

Have you got a friend?

I’ve got a very curious friend.

 Can you guess who it is?

It is bright. It lives in my house. It is a bird. It can fly and talk but it can’t swim.

 Sound (parrot). Yes, you are right! It is a parrot.

 Its name is Polly.

And it likes to pronounсe sounds.

3. Фонетична зарядка   Phonics + Book p.104

https://www.mmpublications.com/ukraine/SmartJunior2.html

СD 2 077 Phonics 05 act 1

CD 2 078 Phonics 05 act 2

4.  Повідомлення теми і мети уроку.

Our parrot has got a lot of friends. Name them. What’s this? What’s that? Thus, the topic of our lesson is Wild animals.

II. Основна частина

1.  Актуалізація опорних знань. Розвиток навичок аудіювання.

 Пісня  How many monkeys can you see? P.52

https://learningapps.org/watch?v=pgnt5vm5t20.

CD2_003_Unit_05_Lesson_A_act_1_song_animals.wav

 

2. Повторення  вживання структури How many в усному мовленні (пальчикова гімнастика)

How many fingers do I have?

Five on my right hand.

Five on my left hand.

How many fingers do I have?

Ten.

3. Розвиток граматичних навичок. (презентація, flash cards)

 Ланцюжком ставлять запитання один одному і відповідають.

 T: One dog – two dogs (flashcards)

How many dogs can you see?

I can see two dogs.

https://learningapps.org/watch?v=pmbr2bqek20

 

4. Розвиток навичок аудіювання та техніки читання.

Вправа на інтерактивній дошці  Wild animals

https://learningapps.org/watch?v=p5efkxija20

CD2_009_Unit_05_Lesson_C_act_1.wav

 

5.  Гімнастика для очей. Look at the ceiling

Look at the floor

Look at the window

Look at the door.

I see a ceiling

I see a floor

I see a window

I see a door.

6.  Ознайомлення з новою лексикою.  Флеш картки.

Climb, lion, zebra, leg, tail, tree, and giraffe

CD2_008_Unit_05_Lesson_C_vocabulary.wav

7. Контроль закріпленої лексики

Гра «Незнайкo»

TPR (біля дошки)

 Fly, climb, swim, talk, run

8.  Розвиток навичок усного мовлення (монолог).

Побудова  речень. Іграшки і малюнки.

Опис тваринок.  It is a parrot. It can fly, but it cant swim.

9  Розвиток навичок аудіювання (інтонаційний слух) та читання (діалог). Робота з підручником. с. 58-59.

Listen, Point and read.

Can lions run?

CD2_012_M_05_Story_time_act_1.wav

10.Контроль розуміння діалогу.

 Task.  Find and read.

11.Закріплення  лексики  Інтерактивна вправа «Частини тіла».

https://learningapps.org/view3122157

 Мораль Respect animals.

   ІІІ.  Заключна частина

1. Підбиття підсумків

Рефлексія.

  Vocabulary.

https://learningapps.org/watch?v=pixie5cnt20

2.  Song Goodbye

https://www.youtube.com/watch?v=PraN5ZoSjiY

Bye Bye Goodbye | Goodbye Song for Kids | Super Simple Songs

doc
Додано
30 січня 2020
Переглядів
1380
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку