Урок природознавства англійською мовою за методикою CLIL

Про матеріал
Цікава та новітня форма проведення уроку англійської мови за методикою CLIL, яка стає актуальною і незвичайною, як для вчителя- практика, так і для сучасних учнів. В основі розроблено урок природознавства, в результаті якого, виконуючи прості та захоплююючі завдання, учні закріплюють отримані знання із теми природа та пори року. Сподіваюсь, що вам буде цікаво...
Перегляд файлу

    Актуальність проблеми: метод CLIL серед сучасної педагогіки став дуже актуальним та користується великою та вагомою популярністю. Такий метод включає в себе вивче ня ня  інших предметів англійською мовою. Основними критеріями таких комбінованих уроків виступають такі, як:

  • підвищення мотивації до вивчення англійської  мови;
  • пошук нової цікавої інформації;
  • використання автентичних матеріалів;
  • під час  бінарних уроків мова виступає провідним засобом вивчення іншої наукової дисципліни.

Hаукове обгрунтування: для того, щоб володіти інтегрованими навичками спілкування доцільно просто користуватися таким методом, як CLIL, який вперше був використаний відомим вченим Девідом Маршем  ще в 1994 р. Саме цей науковець вказує про те, що даний метод розглядає вивчення іноземної мови як  засобу оволодіння іншими предметами, який забезпечує формування у учнів потреби у навчанні, розвиток власних здібностей під час спілкування.

 

Мета проекту – розвивати комунікативні навички учнів, користуючись сучасним методом CLIL,  а також проаналізувати практичні джерела, які будуть використані на уроці природознавства у 5 класі, звернути увагу   на всі аспекти новітнього методу.

Завдання проекту – підвищити мотивацію учнів за допомогою нестандартного уроку та введення елементів новизни при вивченні природознавства англійською мовою.

Очікувані результати  - впровадження практичної реалі зації методики CLIL в навчальну діяльність учнів.

 

 

 

 

 

 

Тема:  Пори року  та погода                                                       

 

Клас:   5

Вчитель: Пєнчєва Анна Олегівна

 

Мова CLIL: англійська мова.

 

CLIL дисципліна:  природознавство

Попередні знання: поняття «погодні умови»,уявлення про значення та роль погоди в житті людини та  навколишнього середовища.

 

 

Ключові компетенції: -   спілкування іноземними мовами;

  • соціальна і громадянська компетенція;
  • уміння вчитися впродовж життя;
  • основні компетентності у природничих  науках і  технологіях.
  •  

 

Цілі предмету:            -  формувати поняття в учнів про пори року, погоду та їх  ознаки ; знання про довкілля та ставлення до природи;

  • значення та роль погоди для живих істот;
  • розвивати увагу, фонетичний слух, пізнавальні здібності, вміння працювати  в мікрогрупах та індивідуально;

 

Цілі мови:                    -    розвивати монологічне та діалогічне мовлення,

  • активізація навичок аудіювання, 
  • вживання Рresent Simple та утворення множини іменників.

 

Мета уроку:  4 С

 

Зміст: стимулювати до вивчення англійської  мови, формувати поняття у учнів з теми «Погода та природа» .

 

Сприйняття: через порівняння  змін в природі та ознаки кожної пори року.

 

Культура: дбайливе ставлення до природи.

 

Спілкування: діалогічне та монологічне.

 

Очікувані результати уроку: діти навчились розрізняти пори року та види погоди та знають про роль погодних умов.  

 

Час: хв.

 

 

Хід уроку/ інструменти оцінювання

10 хв

 

І – організаційний момент:

1 - Привітання.

T: Good afternoon, dear pupils ! I am glad to see you again! Sit down, please!

- Who is on duty today?

- What date is it today?

-Who is absent today?

-Thank you. Sit down, please!

 

2. Перевірка домашнього завдання

-What was the home work for  today?

-First of all let’s check our homework

Look at the window, children! What season is it? Do you like spring? Is it warm?

Does it rain in spring? Is it windy?

 

 

3. Повідомлення теми і задач уроку

T: Today on our lesson we are going to learn some new words and speak about the weather in different seasons.

 

5 хв

4. Поділ на групи, формування мікрогруп для роботи в класі

 

T: But first  of all we must divide into  three groups. Now everyone of  you will take any stick you want. I have red, green and  yellow colours. Let’s start.

 

 

10 хв.

 

II. Фонетична зарядка, актуалізація вивченного матеріалу.

1. Робота з лексикою з теми “Seasons”.

T: Look at the board and repeat after me: autumn, spring, summer, winter.

Let’s remember the names of the months! Look at the board again and repeat them after me. 

Now I play with the red group - you  must go to the board one after another and choose  only winter months. Let’s start.

Now I play with the green group - you  must go to the board one after another and choose  only autumn months. Let’s start.

Now I play with the yellow group - you  must go to the board one after another and choose  only summer months. Let’s start.

 

 

And now, children, answer my questions:

- What months have you not choosen?

- What seasons of  the year are they?

- How many seasons are there in a year?

- What is your favorite season?

- What season is the (coldest, hottest)?

 

10   хв.

 

 

III. Listening and writing

The next exercise for you- now we listen interesting topic about seasons of  the year.

There are four seasons of  the year – winter, spring, summer and  autumn. Every season has three months. For example, in winter there are December, January, February. In spring - March, April, May. June, July, August- are in summer. And September, October, November – are in autumn.

Every season is very beautiful and bright.

In winter you can see many snow and you can sledge or ski or make snowman.

There are many flowers and green grass in spring.

In summer you have holidays and you can go to the sea or swim in the river.

There are many vegetables and fruits in autumn.

 

Now every group  take a list with the task. Read the sentences and write 

true or false.

 

  1. There are four seasons of  the year.
  2. December is the spring month.
  3. June, July, August- are in summer.
  4. October is the winter month.
  5. In winter you can see many snow.
  6. There are many flowers in winter.

 

 

  1. хв.

 

IV. Фізхвилинка

I hope that you are bored because you had very good and hard work. And now we play an interesting game with you. It is called «Merry- go- round», we make two circles- outside and inside. Children from outside circle think about any season but do not say  to the children from inside circle. The task of the children from inside circle is to guess and ask about the season. For example, «Is it  summer? - No, it is not.»

 

5 хв

.                V. Закріплення уроку та підведення підсумків

 

Team work «Guess what season is it?»

Each group take cards with describing of weather.

 

  1. It’s warm. The sky is blue. The snow melts. There are many flowers and green grass in… spring.
  2. It’s hot and sunny. The weather is very nice. The people go to the seaside and swim or lay in the sun. It’s…summer.
  3. It’s cold and frosty. Children can sledge or ski or make snowman. It’s… winter.
  4. It’s rainy. The sky is grey and cloudy. The leaves are red, yellow and green. It’s..   autumn.

 

T: Dear friends! Today we had an interesting lesson – we spoke on English, listened to the text, played games. On your desks you can see suns and clouds. Children must choose what are there mood – if  they are good tick sun in the poster on the blackboard, if  they are so- so - tick sun with cloud, if  they are bad – tick cloud.

 

 Homework- draw your favorite season.

 

T: Good bye! Thank you for your attention!

 

 

Матeріали: роздавальні картки, кольорові палички, тeматичні картки за тeмою «Пори року та погода» ,підручники та зошити , сонeчка та хмаринки, постeр.

 

Ключові слова та структури: погода, пори року, назви місяців.

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Смірнова Олеся
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Несвіт А.М.)
Додано
23 вересня 2019
Переглядів
755
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку