Урок – проєкт
«Підставка під горнятко»
Тема УРОКУ: Розробка проекту – підставка під стакан
Актуальність: розвивати творчу уяву, логічне й образне мислення, художні та естетичні здібності виховувати у дітей наполегливість, формувати національну любов до народного мистецтва та українських традицій.
У своїй роботі керуюся словами «Передати інформацію - це не навчання. Насамперед треба намагатися довести до того, щоб кожний сам думав та робив усе сам» (Картер Вудсон)
Проблема, над якою працюю протягом трьох років: «Формування життьєвих компетентностей учнів засобами проектних технологій на уроках трудового навчання». Пріоритетною метою освіти в школі є формування у дитини якостей, що відповідають уявленням про справжню людяність, доброту і культурну повноцінність у сприйнятті світу.
Якщо на уроках трудового навчання виготовляти подарунки, створині своїми руками, то тим самим ми будемо будити в дітях найкращі думки, почуття і прагнення. Вираз «все із життя, все для життя» - стає правилом при виборі матеріалу для виготовлення подарунку. Виготовлення подарунків допомогає хлопцям відчути магутність, що прихована в їх, здавалося б, невмілих руках.
Цілі проекту:
1. Надати учням можливість розвивати ініціативу і самостійність.
2. Стимулювати використання різноманітних методів, вивчення теми: вивчення додаткової літератури, пошук інформації в Інтернеті.
3. Закріпити навички оформлення результатів своєї роботи та складання повідомлень за її результатом.
4. Виховати культуру взаємовідносин між однокласниками.
Методи роботи: робота з підручником та додатковою літературою, пошук нформації в мережі Інтернет.
Механізм реалізації проекту.
ІІ. Підготовчий етап.
Позаурочна робота з учнями: консультація, рекомендації та допомога учням у створенні презентації, повідомлень, робочої документації.
ІІІ. Етап реалізації проекту.
Збір інформації, підготовка робочої документації, аналіз результатів виконаної роботи, формування висновків.
ІV. Обговорення проекту.
Очікувані результати: готові вироби; оформлення та надання творчих звітів, презентації заданих тем.
Наші досягнення – це не тільки наші нагороди, грамоти, сертифікати, а й результативність нашої співпраці: вчителя та учня.
Учитись важко, а учить ще важче,
Але не мусим зупинятись ми,
Як дітям віддамо усе найкраще,
Тоді й самі сягнем нової висоти.