Урок – проєкт «Підставка під горнятко»

Про матеріал
Урок – проєкт «Підставка під горнятко» допоможе учителям трудового навчання проводити уроки, що пов'язані з проектом виготовлення подорунка своїми руками. Виріб «підставка під стакан», можна використовувати як подарунок. Дана розробка містить всі етапи проекту: починаючи з організаційно-підготовчого і закінчуючи рекламою. Удосконалення навчально-виховного процесу шляхом впровадження інформаційних технологій сприяють формуванню успішних, мислячих учнів, а робота над розвитком креативності учнів на уроках трудового навчання - є потужним потенціалом для учнів у виборі подальшого життєвого шляху
Перегляд файлу

 

Урок – проєкт

«Підставка під горнятко»

 

Тема УРОКУ: Розробка проекту – підставка під стакан

Актуальність: розвивати творчу уяву, логічне й образне мислення, художні та естетичні здібності виховувати у дітей наполегливість, формувати національну любов до народного мистецтва та українських традицій.

 

У своїй роботі керуюся словами «Передати інформацію - це не навчання. Насамперед треба намагатися довести до того, щоб кожний сам думав та робив усе сам» (Картер Вудсон)

Проблема, над якою працюю протягом трьох років: «Формування життьєвих компетентностей учнів засобами проектних технологій на уроках трудового навчання». Пріоритетною метою освіти в школі є формування у дитини якостей, що відповідають уявленням про справжню людяність, доброту і культурну повноцінність у сприйнятті  світу.

Якщо на уроках трудового навчання виготовляти подарунки, створині своїми руками, то тим самим ми будемо будити в дітях найкращі думки, почуття і прагнення. Вираз  «все із життя, все для життя» - стає правилом при виборі матеріалу для виготовлення подарунку. Виготовлення подарунків допомогає хлопцям відчути магутність, що прихована в їх, здавалося б, невмілих руках.

Цілі проекту:

1. Надати учням можливість розвивати ініціативу і самостійність.

2. Стимулювати використання різноманітних методів, вивчення теми: вивчення додаткової літератури, пошук інформації в Інтернеті.

3. Закріпити навички оформлення результатів своєї роботи та складання повідомлень за її результатом.

4. Виховати культуру взаємовідносин між однокласниками.

 

Методи роботи: робота з підручником та додатковою літературою, пошук нформації в мережі Інтернет.

 

 

Механізм реалізації проекту.

 

C:\Users\ZI\Desktop\Screenshot_1.jpg

 

 

ІІ. Підготовчий етап.

Позаурочна робота з учнями: консультація, рекомендації та допомога учням у створенні презентації, повідомлень, робочої документації.

 

 

 

 

ІІІ. Етап реалізації проекту.

Збір інформації, підготовка робочої документації, аналіз результатів виконаної роботи, формування висновків.

 

 

 

ІV. Обговорення проекту.

Очікувані результати: готові вироби; оформлення та надання творчих звітів, презентації заданих тем.

 

 

 

C:\Users\ZI\Desktop\Screenshot_9.jpg

     Наші досягнення – це не тільки наші нагороди, грамоти, сертифікати, а й результативність нашої співпраці: вчителя та учня.

Учитись важко, а учить ще важче,
Але не мусим зупинятись ми,
Як дітям віддамо усе найкраще,
Тоді й самі сягнем нової висоти.

docx
Додав(-ла)
Гуденко Сергій
Додано
12 листопада 2024
Переглядів
263
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку