Конспект уроку.
Технологічна карта уроку мистецтва
Тема курсу : Мистецтво.
Урок № 21
ПІП вчителя: Дьякова Іванна Юріївна Сарненський ліцей 2, Рівненська обл..
Клас : 9
Тема уроку: Професії у кінематографі.
Мета:
Н– Ознайомитись з видами кінематографічних професій та специфікою їх роботи, розширювати уявлення про мову кінематографічного мистецтва .
Р- Розвивати мистецькі навики, спостережливість, уяву, старанність, креативність, критичне мислення.
В– формувати духовність, мистецький смак.
Тип уроку: комбінований.
Візуальний ряд: відеоряд, підручник: ст..134-140,147,
Матеріали:гра - пантоміма « Актори»( картки із завданнями) , гра « Цікаві історії» ( кубики, бали, картки).
Компетенції учнів на уроці: уміння вчитися, соціокультурна, предметна, комунікативна, креативна, критична.
Основні поняття |
Основні знання |
Основні вміння |
Сценарист, режисер, актор, кінооператор, декоратор, звукорежисер, тощо. |
Види кінематографічних професій та специфіка їх роботи. |
Організовує свою навчальну діяльність, спілкування з іншими людьми, мати власну думку, самостійно працювати (приймати рішення), ініціативність, розв’язувати проблеми, читання з розумінням, творчість. |
Ч а с |
Ф О Н Д |
|
||||||
І Організаці йний момент |
2 х в |
Перевірка готовності учнів до уроку. Створення сприятливого кліматі психологічного.
|
Прийоми: вступне слово вчителя, «Емоційне налаштуван ня» м/ф « Фільм, фільм,…»
https://www. youtube.com/ watch?v=VK rcWptso-U |
Перевіряє готовність учнів до уроку, налаштовує на роботу |
Учні переглядають мультфільм і налаштовуютьс я на роботу, розуміючи , що у створенні фільму беруть участь люди різних професій. З’ясовують тему і завдання уроку |
Ф |
||
ІІ Актуалізац ія опорних знань |
2 х в |
Пригадаймо: -Що таке театр? -Які види театрів? - Мова кіно? - Які театральні аналоги кіно професій? |
Прийом « Асоціативни й кущ» |
Задає запитання |
Дають відповіді
|
К |
|
|
ІІІ Вивчення нового матеріалу Перегляд презентації |
8 х в |
Ознайомлення учнів з інформацією, її аналіз та розуміння учнями. 1)Професії пов’язані з театральним аналогом (сценарист, режисер,актори). 2)Професії, що безпосередньо беруть участь у кіновиробництві(к інооператор, звукорежисер, декоратор,гример, тощо). 3)Професії кінопрокату. |
Інформаційн ий калейдоскоп
Складання буклету « Професії кіно» |
Розповідає
Демонструє
https://www.yout ube.com/watch?v =XH8ozSx7x-c |
Сприймають
Розповідають |
Ф |
IV Закріпленн я. Творча діяльність учнів |
3 1 х в |
Виконання творчого завдання. Гра – пантоміма « Актори». Правила гри: поясни слово, словосполуче ння або назву, показуючи їх жестами та мімікою, рухаючи тілом, приймаючи пози. Можна показувати і відповідати жестами. Забороняється : розмовляти, писати, малювати, видавати звуки. Гра «Цікаві історії». Правила: Роздаються картки, в яких вписується ( способом жеребкування): буква з якої починається історія,позитивні, негативні персонажі, локації, жанр історії, кількість балів ( за кожен етап історії в кінці). Учасники повинні показати і розказати історію. |
Можна грати індивідуальн о або командами по черзі. Можна одну із ігор використову вати для наступного уроку «Школи у кінематогра фі». |
Надаю консультацію щодо правил гри, перевіряю вивчене, оцінюю. |
Виконують завдання, втілюють свій задум, читають з розумінням , розв’язують проблему, креативно та критично мислять. |
І К |
|
|
V Підсумок уроку. Домашнє завдання. |
2 х в |
Поцікавитись особливостями професій кіно ( підручник ст.. 140, поцікавитись індивідуальним стилем найвидатніших акторів ( актрис). |
Прийом «Мікрофон» : -Раніше я думав, що… -Тепер я знаю, що… |
Підводить підсумки. Кіно створюється у творчому союзі усіх учасників. |
Закінчують речення |
Ф |
ДОДАТОК 1. ГРА – ПАНТОМІМА « АКТОРИ»
М’яч |
Футболіст |
Кінь |
Небо |
Космонавт |
Корова |
Сніг |
Балерина |
Півень |
Книга |
Лижник |
Крокодил |
Острів |
Барон |
Пес |
Вакуум |
Інопланетянин |
Сова |
Капелюх |
Студент |
Жаба |
Трактор |
Вампір |
Слон |
Ріка |
Президент |
Цивілізація |
Перспектива |
Лікар |
Павутина |
Море |
Водій швидкої |
Жук |
Підводний човен |
Шкарпетки |
Черепаха |
ДОДАТОК 2. ГРА « ЦІКАВА ІСТОРІЯ». Кубик будь який.
АКТОРИ |
ЖАНР |
ЛОКАЦІЯ |
ЛІТЕРА З ЯКОЇ ПОЧИНАЄТЬСЯ ІСТОРІЯ |
ПРЕДМЕТИ |
ПОЗИТИВНІ
|
|
|
|
|
НЕГАТИВНІ
|
|
|||
БАЛИ
|
|
|
|
ПЕРСОНАЖІ
Лицар 1 |
Дівчина 2 |
Робот 6 |
Дракон 2 |
Равлик 1 |
Собака 5 |
Жук 3 |
Риба 6 |
Слон 4 |
Півень 4 |
Коза 5 |
Привид 3 |
ПРЕДМЕТИ
ОКУЛЯРИ 1 |
ШКАРПЕТКИ 5 |
ЧАШКА 3 |
НОЖИЦІ 2 |
КВІТКА 6 |
СОКИРА 4 |
КЛЮЧ 3 |
ЯКЛУКО 1 |
БУРЯК 5 |
ВУСА 4 |
ХМАРА 2 |
ПАРАСОЛЬКА 6 |
ЛОКАЦІЇ
ГОРИ 1 |
ВОДА ( МОРЕ,РІЧКА, ОЗЕРО)3 |
ЗАМОК 5 |
ЛІС 2 |
КОСМОС 4 |
МІСТО 6 |
БУКВА
Н 1 |
А 5 |
С 3 |
У 2 |
Д 6 |
Х 4 |
П 3 |
Р 1 |
М 5 |
І 4 |
О 2 |
Ф 6 |
ЖАНР
КОМЕДІЯ 1 |
ЖАХИ 3 |
ФЕНТЕЗІ 5 |
ТРАГЕДІЯ 2 |
ПРИГОДИ 4 |
ДЕТЕКТИВ 6 |
Список використаної літератури.
1) Підручник Л.М. Масол. Мистецтво 9 клас. – К.: Видавничий дім
«Освіта», 2017. – 224с.
2) https://www.youtube.com/watch?v=VKrcWptso-U 3) https://www.youtube.com/watch?v=XH8ozSx7x-c 4) Буклет ( види професій у кінематографі).