Урок " Професії у кінематографі"

Про матеріал
Урок з мистецтва для 9 класу. Простий (на перший погляд), цікавий , на будь яку кількість учнів. Формує багато компетенцій. Робить уроки мистецтва ініціативними та творчими.
Перегляд файлу

Конспект уроку.

Технологічна  карта  уроку  мистецтва

Тема  курсу  : Мистецтво.

Урок № 21

ПІП вчителя: Дьякова Іванна Юріївна   Сарненський   ліцей 2,   Рівненська обл..

Клас : 9

Тема уроку:  Професії  у  кінематографі.

Мета: 

Н– Ознайомитись з видами кінематографічних професій та специфікою їх роботи, розширювати уявлення про мову кінематографічного мистецтва .

Р- Розвивати мистецькі навики, спостережливість, уяву, старанність, креативність, критичне мислення.

В– формувати духовність, мистецький смак.

Тип уроку: комбінований.

Візуальний ряд: відеоряд, підручник: ст..134-140,147, 

Матеріали:гра - пантоміма « Актори»( картки із завданнями) , гра « Цікаві  історії» ( кубики, бали, картки).

Компетенції учнів на уроці: уміння вчитися, соціокультурна, предметна, комунікативна, креативна, критична.

Основні поняття

Основні знання

Основні вміння

Сценарист, режисер, актор, кінооператор, декоратор, звукорежисер, тощо.

Види кінематографічних  професій  та  специфіка їх роботи.

Організовує свою навчальну діяльність, спілкування з іншими людьми, мати власну думку, самостійно працювати (приймати

рішення), ініціативність, розв’язувати проблеми, читання з  розумінням,  творчість.

 

 

image

Ч а

с

image

image

image

image

Ф

О

Н

Д

 image

image

І

Організаці йний момент

2 х

в

Перевірка готовності учнів до уроку. Створення сприятливого кліматі психологічного.

 

Прийоми: вступне слово вчителя, «Емоційне налаштуван ня» м/ф « Фільм,

фільм,…»

 

https://www. youtube.com/ watch?v=VK rcWptso-U

Перевіряє готовність учнів до уроку, налаштовує на роботу

Учні переглядають мультфільм і

налаштовуютьс

я на роботу, розуміючи , що у створенні фільму беруть участь люди різних професій. З’ясовують тему і завдання  уроку

Ф

image

image

ІІ

Актуалізац ія опорних знань

2 х

в

Пригадаймо:

-Що таке театр?

-Які види театрів?

- Мова кіно? - Які театральні аналоги кіно професій?

Прийом « Асоціативни й кущ»

Задає запитання

Дають

відповіді

 

К

 

image

image

ІІІ

Вивчення нового матеріалу Перегляд  презентації

8 х

в

Ознайомлення

учнів з інформацією, її аналіз та розуміння учнями.  1)Професії пов’язані з театральним аналогом (сценарист, режисер,актори). 2)Професії, що безпосередньо беруть участь у кіновиробництві(к інооператор, звукорежисер, декоратор,гример, тощо). 3)Професії кінопрокату.

Інформаційн ий

калейдоскоп

 

Складання

буклету       « Професії кіно»

Розповідає

 

 

Демонструє

 

https://www.yout ube.com/watch?v =XH8ozSx7x-c

Сприймають

 

 

Розповідають

Ф

image

image

 

IV 

Закріпленн я. Творча діяльність учнів

3

1

х

в

Виконання творчого завдання. 

Гра – пантоміма  « Актори».  Правила гри: поясни слово, словосполуче ння або назву, показуючи їх жестами  та  мімікою, рухаючи тілом,

приймаючи пози. Можна показувати і відповідати жестами. Забороняється : розмовляти, писати, малювати, видавати звуки.

Гра «Цікаві історії». Правила: Роздаються картки, в яких вписується ( способом жеребкування):

буква з якої починається історія,позитивні, негативні персонажі, локації, жанр історії, кількість балів ( за кожен етап історії  в кінці). Учасники повинні показати і розказати історію.

Можна

грати індивідуальн о або командами по черзі.

Можна одну

із ігор

використову вати для наступного уроку «Школи у кінематогра фі».

Надаю консультацію щодо правил гри, перевіряю вивчене, оцінюю.

Виконують завдання, втілюють свій задум, читають з розумінням , розв’язують проблему, креативно та критично мислять.

І

К

 

image

image

V Підсумок уроку.

Домашнє завдання.

2 х

в

Поцікавитись особливостями  професій кіно ( підручник ст.. 140, поцікавитись індивідуальним стилем найвидатніших акторів ( актрис). 

Прийом «Мікрофон»

:

-Раніше я думав, що… -Тепер я знаю, що…

Підводить підсумки. Кіно створюється у творчому союзі усіх учасників.

Закінчують речення 

Ф

image

image

ДОДАТОК  1.  ГРА – ПАНТОМІМА  « АКТОРИ»

М’яч 

Футболіст

Кінь

Небо

Космонавт

Корова

Сніг

Балерина

Півень

Книга

Лижник

Крокодил

Острів

Барон

Пес

Вакуум

Інопланетянин

Сова

Капелюх

Студент

Жаба

Трактор

Вампір

Слон

Ріка

Президент

Цивілізація

Перспектива

Лікар

Павутина

Море

Водій  швидкої

Жук

Підводний човен

Шкарпетки

Черепаха

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОДАТОК 2.  ГРА « ЦІКАВА  ІСТОРІЯ». Кубик будь який.

АКТОРИ

ЖАНР

ЛОКАЦІЯ

ЛІТЕРА  З  ЯКОЇ 

ПОЧИНАЄТЬСЯ ІСТОРІЯ

ПРЕДМЕТИ

ПОЗИТИВНІ

 

 

 

 

 

 

 

НЕГАТИВНІ

 

 

 

 

БАЛИ

 

 

 

 

 

ПЕРСОНАЖІ

Лицар               1

Дівчина       2

Робот          6

Дракон              2

Равлик         1

Собака        5

Жук                   3

Риба              6

Слон            4

Півень               4

Коза               5

Привид        3

ПРЕДМЕТИ

ОКУЛЯРИ          1

ШКАРПЕТКИ         5

ЧАШКА            3

НОЖИЦІ             2

КВІТКА                     6

СОКИРА           4

КЛЮЧ                  3

ЯКЛУКО                   1

БУРЯК               5

ВУСА                     4

ХМАРА                      2

ПАРАСОЛЬКА  6

ЛОКАЦІЇ

ГОРИ              1

ВОДА ( МОРЕ,РІЧКА, ОЗЕРО)3

ЗАМОК                     5

ЛІС                   2

КОСМОС                 4

МІСТО                      6

БУКВА

Н           1

А             5

С               3

У           2

Д              6

Х               4

П           3

Р              1

М               5

І             4

О              2

Ф                6

ЖАНР

КОМЕДІЯ            1

ЖАХИ               3

ФЕНТЕЗІ            5

ТРАГЕДІЯ            2

ПРИГОДИ         4

ДЕТЕКТИВ         6

 

Список використаної  літератури.

1)   Підручник Л.М. Масол. Мистецтво 9 клас. – К.: Видавничий дім

«Освіта», 2017. – 224с.

2)   https://www.youtube.com/watch?v=VKrcWptso-U 3) https://www.youtube.com/watch?v=XH8ozSx7x-c 4) Буклет ( види  професій у кінематографі).

pdf
Пов’язані теми
Мистецтво, Розробки уроків
Додано
21 лютого 2021
Переглядів
450
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку